L'AFAD hà annunziatu: "Ùn vulemu micca documenti da e vittime di u terremotu"

L'AFAD hà annunziatu chì ùn vulemu micca documenti da e vittime di u terremotu
L'AFAD annuncia "Ùn vulemu micca documenti da e vittime di u terremotu"

Yunus Sezer, presidente di l'AFAD, hà dettu: "Ci sò diverse valutazioni da i nostri citadini, cum'è dumandà una "carta d'infurmazione in vittime di u terrimotu", chì sò vittimi di disastri. Ùn vulemu micca documenti. Quandu vanu, a so residenza hè interrugata è l'alloghju adattatu hè furnitu per elli.

U presidente di l'AFAD Sezer, u direttore generale di AFAD Earthquake and Risk Reduction, Orhan Tatar, hà fattu dichjarazioni in a sede di l'AFAD in quantu à i terremoti in Kahramanmaraş chì anu causatu grandi danni in 10 pruvince.

In quantu à l'affirmazioni chì i documenti sò richiesti da e vittime di u terrimotu quandu abbandunonu a regione è andanu in una pruvincia diversa, u presidente di l'AFAD, Sezer, hà dettu: "10 di e nostre pruvince sò state designate cum'è zone di disastru. A nostra evacuazione intensiva cuntinueghja per quelli chì volenu lascià l'area di disastru trà i nostri citadini chì vivenu in l'area di disastru. In quantu à l'evacuazione, i centri di evacuazione sò stati stabiliti in 10 pruvince induve i nostri citadini ponu dumandà, è a nostra gendarmeria hè stata assignata per questu. U nostru scopu quì hè: Se i nostri citadini ùn anu micca i so propiu mezi, avemu l'uppurtunità di evacuà cù i mezi adattati per esse preparatu da noi. Circhemu di mandà i nostri citadini in ogni pruvincia cù pussibulità diverse. Avemu dumandatu à i nostri citadini per andà in u centru di evacuazione è rappurtate prima. Dopu a notificazione, i so nomi è i numeri d'identità sò inseriti in u sistema è sò arregistrati nantu à a scrivania di e cumissioni di u centru di l'alloghju chì avemu preparatu in e cità chì andaranu, in quale cità, in quale centru di alloghju andaranu. Quandu i nostri citadini vanu, li sò offerti un alloghju in centri di refuggiu preparati in anticipu senza sperimentà alcuna lagnanza. In più di sta dichjarazione, ci sò citatini chì lascianu inconsapevoli di questu, è s'ellu si applicanu à e cumissioni chì avemu furmatu in i guvernatori, e so residenze sò verificate è l'alloghju adattatu li hè offrittu. Ci sò diverse valutazioni da i nostri citadini, cum'è a dumanda di una "carta d'infurmazione di u terremotu" chì sò vittimi di disastri. Ùn vulemu micca documenti. Quandu vanu, a so residenza hè interrugata è l'alloghju adattatu hè furnitu per elli. Vulemu chì andà in i punti di evacuazione in e so pruvince per questu mutivu. U nùmeru di e nostre pruvince cresce à pocu à pocu, partendu da 8 pruvince, mi piacerebbe sottolineare: "Ùn vulemu micca documenti". Serà un prucessu di facilità per i nostri citadini per notificà i posti di evacuazione in e so pruvince ", disse.

Opportunità per esse furnite à e vittime di u terremotu restanu

U presidente di l'AFAD, Sezer, hà dichjaratu chì i sopravvissuti di u terrimotu chì cambianu pruvincia ùn perderanu micca i so diritti, è hà dettu: "I nostri citadini chì sò evacuati o i nostri citadini chì sò evacuati altri chè noi è vanu in pruvince ci ghjunghjenu per via di a disinformazione in e social media, per via di a disinformazione in i media suciali, hè una questione di s'ellu si applicanu à noi o micca, ùn causa micca a perdita di diritti. Tutte l'opportunità di u nostru statu per esse datu à e vittime di disastru sò permanenti. Per piacè, ùn vi fidate micca di dichjarazioni altru da dichjarazioni ufficiali da noi, ùn vulemu chì i nostri citadini sò vittime in ogni locu ".

350-400 Kilometru Frattura di Superficia Occurred

Orhan Tatar, General Manager di AFAD Earthquake and Risk Reduction, hà dettu: "A geografia anatolica hà affrontatu grandi terremoti in l'ultimi 2 anni. Stimu chì 350-400 chilometri di rupture di a superficia hè accadutu nantu à a falla di l'Anatolia Orientale per via di u terrimotu, l'infurmazioni trasmessi da i nostri culleghi chì travaglianu in u campu sò in questa direzzione. Dopu un terremotu cusì grande, si verificanu scossa devastanti. Ci sò più di 1600 scossa. 326 di elli sò trà e dimensioni 4-5, 37 di elli sò trà e dimensioni 5-6. I terrimoti cù una magnitudine di 4 à 5 chì avemu avutu in 6 ghjorni anu superatu 1 volte u numeru di terrimoti di magnitudine simili chì avemu misuratu in 3 annu. L'AFAD registra circa 22-23 mila terremoti annu. In particulare, vulemu enfatizà chì dopu à un terremotu cusì catastròficu, hè abbastanza normale per noi di vede scontri sopra 6 gradi. Hè assai impurtante per i nostri citadini di stà luntanu da l'edificazioni danneggiate ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*