Avemu campatu u più grande terrimotu in a storia di a repubblica

Avemu campatu u più grande terremotu in a storia di a Republica
Avemu campatu u più grande terrimotu in a storia di a repubblica

U prufissore di Geologia Doğan Perinçek era un invitatu à u prugramma "Mid-Day" ospitatu da Özgür Özbakır in CRI Türk è hà fattu dichjarazioni annantu à i terrimoti centrati in Kahramanmaraş.

I punti culminanti di e dichjarazioni di Perinçek sò i seguenti:

"UN ZONA DI 370 KM S'ERA AFFECTATA"

"Una di e zone di disastru chì aghju qualificatu cum'è "critica" u 4 di ferraghju era Kahramanmaraş Pazarcık. Stu terrimotu ùn era micca una sorpresa, ma ùn aghju micca aspittatu chì affetta una zona cusì grande. Avemu campatu u più grande terrimotu in a storia di a Republica. Una zona di 370 km da Hatay à Elazığ hè stata affettata.

"E TAMBI E DIFETTI PRODUCEN TERREMOTI"

Stu terrimotu hè accadutu nantu à a falla circular. A falla circular hè un ramu di a falla di l'Anatolia orientale chì si estende da Elazığ à Maraş. Si separa da u ramu principale intornu à Çelikhan è si estende versu u punente. Avemu avutu un terremotu annantu à questu. Avà, a falla di Savron più à punente hè stata attivata. Dopu chì a falla di Savron hè stata attivata, aghju cuminciatu à preoccupassi di l'attivazione di i difetti in u livante di a zona di u terrimotu. Questi terrimoti ùn sò micca accaduti solu nantu à a falla di l'Anatolia Orientale. I terremoti sò in l'area induve a falla, chì chjamemu a falla di Ölüdeniz, passa da u Mari Rossu à Israele, Libanu, Siria è dopu à i nostri cunfini da Hatay, scontra à a falla di l'Anatolia orientale. Tramindui difetti pruducianu terrimoti.

"I TERREMOTI AFTERSHOP CONTINUARÀ PER 2-3 MESI"

Hè assai difficiule di predichendu ciò chì succede dopu. I beneficii di sti terrimoti cuntinueghjanu per almenu 2-3 mesi. Ci ponu esse scossa attornu à a magnitudine 6 perchè una zona assai grande hè stata affettata è una parte significativa di i difetti sò stati attivati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*