Cumu deve esse un edifiziu resistente à i terrimoti? Chì sò e caratteristiche di l'edifici resistenti à u terremotu?

Cumu deve esse l'edificiu resistente à i terremoti
Cumu deve esse l'edificiu resistente à i terremoti

U sughjettu di e case resistenti à i terrimoti hè righjuntu una volta dopu à i terremoti 10 è 7.7 chì affettanu Kahramanmaraş è 7.6 pruvince. U nostru paese hè un paese di terramotu. Ci sò stati assai terrimoti in a nostra storia è oghje in questa terra anatolia, induve e linee di falla sò intense. Siccomu ùn pudemu micca scappà a realità di i terrimoti, avemu bisognu di fà i nostri edifici forti contru i terrimoti. Hè statu ancu una materia di grande curiosità cumu hè l'edifiziu resistente à u terrimotu. Allora, chì sò e caratteristiche basi di l'edificazioni resistenti à u terrimotu?

Per creà un edifiziu resistente à u terrimotu, a terra di u bastimentu hè assai impurtante. Un edifiziu resistente à u terrimotu hè custituitu di materiali di qualità.

Prima di tuttu, hè assai impurtante per determinà a linea di fallu per un edifiziu resistente à u terrimotu. Custruì a casa direttamente nantu à a linea di difettu hè cunsideratu cumportamentu sbagliatu. À u listessu tempu, u puntu induve a casa serà custruitu hè ancu impurtante in questu puntu. Allora, chì sò e caratteristiche basi di l'edificazioni resistenti à u terrimotu?

1. FASE DI PROGETTU DI L’EDIFIU

Per disignà una struttura resistente à u terrimotu, deve esse creata da un architettu è ingegneri competenti. In particulare e strutture chì ùn sò micca custruite in cunfurmità cù u pianu di u pianu sò situazioni spessu scontri.

2. IMPERMEABILIZZAZIONE

Unu di i fatturi impurtanti chì facenu una cerveza durable hè chì hè prutetta contra l'acqua. Unu di i fatturi chì prutege l'edificazioni impermeabilizzate cuncepite currettamente contr'à i terremoti.

3. USU DI MATERIALE DI QUALITÀ

A qualità di i materiali, cum'è u ferru, l'azzaru è u cimentu utilizati durante a custruzzione è l'ispezioni fatti in questu sensu sò i fatturi più critichi di una casa in quantu à a resistenza à u terrimotu.

4. COLONNI BASIC

Culonni chì portanu è sustene un edifiziu per un bellu pezzu. Hè unu di i prublemi impurtanti chì ùn deve esse trascurata in a custruzzione di strutture resistenti à u terrimotu cù l'esaminazioni in terra fatte prima di u prucessu di custruzzione.

Inoltre, cuntrollà i culonni di e case hè un dettu impurtante. Se ci hè un crack in i culonni o una seccione di a culonna cut per utilizà u spaziu più efficacimente, a fundazione di l'edifiziu deve esse esaminata.

5. RAPPORTU DANNI

Se un edifiziu hà patitu recentemente un terremotu, un rapportu di danni deve esse emessu per a struttura. Stu rapportu indica a cundizione di l'edificiu è s'ellu hè bisognu di mantenimentu.

6. TEST DURABILITY

Hè unu di i fatturi determinanti chì un edifiziu chì hè stata custruita è hè stata utilizata per un tempu, hà passatu i cuntrolli di resistenza à u terrimotu è pruvatu a so durabilità.

7. AMMORTIZZATORI

Cù a tecnulugia di sviluppu, certi edifici sò stati dotati di sistemi di shock absorbing. Cum'è l'ammortizzatori chì cuntrolanu vibrazioni indesiderate in i veiculi, l'ammortizzatori cunverte l'energia cinetica in energia termica assorbita da un fluidu idraulicu è riduce e vibrazioni.

9. L’ISOLANTE DI TERREMOTU

Una di e tecniche novi, l'insulazione di u terrimotu, l'insulatori flessibili sò posti trà a fundazione di l'edificiu è a superstruttura, è l'edifiziu flexiona l'effetti di u terrimotu. Per u sistema d'insulazione, l'edifiziu hè custruitu nantu à cuscini flessibili fatti d'azzaru, gomma è piombo, perchè quandu u terrimotu trema, sti cuscini si stende è a deformazione di a superstruttura di l'edifiziu ferma limitata.

U sistema d'insulazione di u terrimotu sviluppatu da l'ingegneri giapponesi, in altre parolle, hè paragunatu à l'elevazione di l'edificiu nantu à l'airbags.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*