Chì feranu quelli catturati in u Metro à u terrimotu di Istanbul?

Chì feranu quelli catturati in u Metro à u Terramotu di Istanbul?
Chì feranu quelli catturati in u Metro à u Terramotu di Istanbul?

Dopu dui terremoti maiò in Kahramanmaraş, chì anu causatu a distruzzione in 11 pruvince, i pussibuli scenarii per Istanbul cuminciaru à esse discututi. Dui terremoti maiò chì anu causatu una grande distruzzione anu sensibilizatu per u terremotu previstu in Istanbul è i so circondi. Una media di 2 milioni di persone in a cità, induve campanu 16 milioni di persone, utilizanu u sistema ferroviariu in u trasportu. Allora, quantu sò robusti u metro è i tram di Istanbul, chì sò utilizati da una media di 3 milioni di persone à ghjornu? Chì duvemu fà s'è no simu chjappi in un terrimotu in i metri di metro sottu à a terra? Avvisu notabile.

Cumu evacuà in casu di taglio di energia è focu? Metro Istanbul Direttore Generale Özgür Soy è Yıldız Università Tecnica Dipartimentu di Trasportu Lettore Prof. Dr. Halit Özen, u sughjettu chì milioni di persone si dumandanu Hà evaluatu Şifa Kaymak da haberglobal.com.tr.

Università Tecnica Yıldız, Dipartimentu di Trasportu, Lettore Prof. Dr. Halit Özen hà attiratu l'attenzione à e conseguenze di u terrimotu è hà dettu: "Siccomu a linea di falla ùn attraversa micca a terra, ùn crea micca una split in i metro. Mentre cuncepimentu di i metro, sò fatti per esse durable finu à 8 gravità. Durante u terrimotu, hè necessariu di sviutata u numeru in u trenu versu a direzzione di uscita.

"ÙN USAREME U METRO PER 15 GIORNI DOPU U TERMOTU"

U veru prublema hè chì ùn pudemu micca aduprà u metro per 15 ghjorni dopu à u terrimotu. Seranu mantinuti è verificati. U trasportu publicu serà furnitu da linee di autobus è minibus. Quessi deve esse ben organizatu. U trasportu deve esse furnitu in modu cuntrullatu ", disse.

"I SUBWAYS D'ISTANBUL sò custruiti in cunfurmità cù i standard di terremoti solidi di u mondu"

U direttore generale di Metro Istanbul Soy hà dettu ancu:

"Ci hè una idea sbagliata chì i metro sò periculosi durante un terrimotu perchè a fonte di u terrimotu hè sotterranea. In ogni casu, i metro sò i zoni più sicuri in casu di terramotu, postu chì sò liberi di struttura fisica è effetti ambientali. I metro di Istanbul sò custruiti secondu i più stretti standard di terramoti in u mondu, è postu chì sò sottu terra, ùn sò micca esposti à i risichi di l'oscillazione chì sò esposti à l'edificazioni sopra a terra, cusì i risichi di rompe è di colapsà in i terrimoti sò assai. più bassu.

In u mondu sanu, i zoni di metro sò accettati cum'è e zone di rifugiu più sicure in casu di terremoti, di guerra è di disastri atmosferici. Ospitemu quasi 3 milioni di passageri à ghjornu. Ogni passu chì avemu da fà in una emergenza hè statu pianificatu in anticipu, i so simulazioni sò studiati è hè statu custruitu in una certa disciplina. Formemu regularmente tuttu u nostru persunale cù piani d'azzione d'emergenza per situazioni di disastru di terramotu, incendi, chimichi, biologichi, radiologichi è nucleari ".

Attraversu l'attenzione à i trapani, Soy hà dettu: "In u 2020, avemu realizatu un terremotu in diretta per a prima volta in a storia di a nostra cumpagnia. Per a prima volta, avemu implementatu i piani chì sò stati in carta per anni. Dopu, in dicembre 2022, avemu fattu u più grande esercitu in a nostra storia cù a participazione di 17 impiegati in 195 stazioni nantu à 1.015 linee.

"I PASSAGERI HAN BISOGNA AIUTU"

Dopu à u disastru, u nostru persunale hà da pudè cumunicà cù l'altri utilizendu a nostra applicazione di Messaghju è puderà signalà u so statutu cù u buttone Sò sicuru in l'applicazione. Ognunu hà duveri diffirenti per sopravvive à u terrimotu cù una perdita minima. Tuttavia, ùn hè micca abbastanza solu per esse preparatu. Se i nostri passageri sò catturati in un terremotu in stazioni è veiculi, agisce in cunfurmità cù e direzzione assicurerà una gestione megliu di u prucessu ".

Soy hà cuntinuatu:

"Dopu à u terrimotu, a nostra priorità hè di assicurà l'evacuazione sicura di i nostri passageri. I terrimoti sentiti in Istanbul durante l'ultimi 34 anni, quandu e nostre linee eranu attive, anu dimustratu chì a probabilità di i nostri passageri ùn sentenu micca u terrimotu in i treni sotterranei hè abbastanza alta.

Agiscemu cù u pensamentu chì a logistica serà a necessità più urgente di a cità dopu l'evacuazione di treni è stazioni.

"PROGETTEmu CHE I CATHENERI SERRANNI DANNATI DA A DISTRUZIONE"

Sapemu chì ùn serà micca pussibule di ghjunghje per a strada s'ellu scontru una grande distruzzione. Per questu mutivu, avemu da priurità u trasportu è a logistica di a salute è e squadre di ricerca è salvata è l'equipaggiu. Siccomu e nostre linee di tram sò sopra à a terra, avemu anticipatu chì a catenaria chì furnisce a mobilità di u tram sarà dannighjata per una eventuale demolizione. In questu casu, assicureremu chì i nostri veiculi di tram sò rimorcati à un puntu sicuru dopu l'evacuazione sicura di i nostri passageri.

Avemu un pianu in quale u valore di l'accelerazione di u terrimotu serà decisivu per i funivii. In casu chì l'accelerazione hè bassa, evacuaremu i nostri passageri purtendu e nostre gondole à e stazioni à bassa velocità dopu a valutazione di danni da i nostri squadre di mantenimentu. In ogni casu, se u valore di l'accelerazione è l'effettu di u dannu ambientale sò grande, u nostru scenariu hè prontu, in quale i pompieri entreranu.

"PUSMU APERTURA QUESTE ZONE COME ZONE TEMPORANEE DI RIFUGIATI"

Se scontru una distruzzione nantu à l'autostrada induve u trasportu pò esse sustinutu, l'autostrade duveranu esse lasciate viote per chì e squadre di ricerca è salvata ponu ghjunghje à e zone di disastru u più prestu pussibule. Per questu mutivu, hè a nostra seconda priorità di cuntinuà à operare nantu à e nostre linee per chì i Istanbuliti ponu aduprà a metro in u trasportu urbanu.

Cum'è Metro Istanbul, avemu una zona chjusa di più di 1,5 milioni di metri quadrati. In situazioni di disastru, a nostra priorità serà di furnisce a logistica di a cità, cum'è avemu riassuntu sopra. In ogni casu, s'ellu hè necessariu, simu capaci di apre alcuni di sti spazii per un rifugiu è un rifugiu tempuranee, per ùn impediscenu micca di uperà i treni.

"FORNEMU ATTREZZATURA PER I NOSTRI PASSAGERI È PASSAGGERI INCINTA"

In riferimentu à l'evacuazione di i passageri in u metro durante u terrimotu, Soy hà dettu: "Quandu u terrimotu si faci, prima trasmetteremu un annunziu di terrimotu da u nostru centru di cummandu in i nostri treni è stazioni. Questu annunziu cuntene indicazioni nantu à u cumpurtamentu di i nostri passageri in u veiculu è in a stazione. Piglieremu i nostri veiculi chì eranu in u tunnel durante u terrimotu à a stazione più vicina sottu a tutela di e squadre di cuntrollu è assicurà chì i passageri sò scaricati da u veiculu.

Puderemu evacuà i nostri passageri rapidamente è in modu sicuru da e stazioni cù l'annunziu è e direzzione di l'ufficiali. Avemu l'equipaggiu di evacuazione in tutte e nostre stazioni per l'evacuazione di i nostri passageri anziani, disabili, passeggeri è incinte. Se i nostri passageri sò chjappi in un terrimotu in stazioni è veiculi, agisce in cunfurmità cù e direzzione assicurarà una gestione megliu di u prucessu.

"L'ENERGIA SERÀ ACCORDATA IN 3 MINUTI À L'ULTIMI"

Sottulineendu chì tutte e zone pertinenti saranu energizzate in 3 minuti à u più tardi, Soy hà dettu: "Sapemu chì in casu di un terremotu devastanti, pò esse un prublema in l'approvvigionamentu energeticu in tuttu u paese è l'electricità pò esse tagliata in tutta a cità per assicurà a sicurità di u sistema.

Metro Istanbul hè in a categuria di l'imprese chì riceveranu energia di priorità dopu chì i sistemi sò verificati da AFAD. In l'eventuali di una corta di energia, i sistemi chì furnisce l'illuminazione operanu principalmente in i veiculi è in a stazione. I generatori seranu attivati ​​​​in u sistema di metro finu à chì l'AFAD hè rienergizatu. Tutte e zone pertinenti saranu energizate in 3 minuti à u più tardi.

"U GENERATORE SARA BASTANTE PER 7 ORE"

Sicondu struzzioni supplementari da AFAD, i veiculi ponu esse operati per un tempu limitatu per emergenze. Cum'è Metro Istanbul, avemu un generatore installatu chì hè abbastanza grande per pruduce energia à a dimensione di a diga Uzunçayır in Tunceli. U nostru stock di carburante di generatore serà abbastanza per finu à 7 ore se un solu veiculu hè iniziatu è i bisogni interni sò disattivati.

"CONSIDERANU ANCHE A POSSIBILITÀ DI TSUNAMI"

Cunsideremu ancu a pussibilità di terrimoti chì provocanu disastri cum'è u focu, u tsunami è l'inundazioni. In casu d'incendiu, attiveremu i nostri scenarii di u focu di stazioni o tunnel. Inoltre, cunfirmemu a prontezza di i nostri squadre è di l'equipaggiu cunducendu simulazioni di u focu duie volte à l'annu in ognuna di e nostre linee. Travagliemu cù u Dipartimentu di Pompieri di Istanbul è AKOM nantu à 2 scenarii di incendi è generatori diffirenti in un annu. disse.