Call Open per Artisti è Designers da u Cuncorsu di Prughjetti d'Arte IGART

Chjama aperta à Artisti è Designers da u Concorsu di Progetti d'Arte IGART
Call Open per Artisti è Designers da u Cuncorsu di Prughjetti d'Arte IGART

IGA Istanbul Airport hà u scopu di riunisce l'identità di Istanbul mischiata cù a cultura è l'arte, è a memoria culturale di a geografia anatolica cù e diverse culture per mezu di u Concorsu di Progetti d'Arte IGART. In cunfurmità cù stu scopu; Mentre IGART presenta un mudellu altamente demucraticu aprendu u spaziu publicu à i cuncorsi, a seconda Cuncorsu di Prughjetti d'Arte hè in implementazione. U gran premiu di u cuncorsu hè statu determinatu cum'è 2 milioni di TL. U travagliu, chì serà u vincitore di u cuncorsu, serà presentatu à milioni di persone lucali è stranieri.

IGA Istanbul Airport, a porta di a Turchia in u mondu, cuntinueghja a so missione di esse un centru d'arte induve diverse culture si scontranu è interagiscenu, è ancu esse u centru di trasferimentu globale più impurtante in a regione. Purtendu tutte l'opere culturali è artistiche inseme cù i so passageri sottu u tettu di IGART in 2021, IGA Istanbul Airport si concentra ancu in a prumuzione di a cultura turca à i citadini di u mondu. In questa occasione, IGA Istanbul Airport hà pianificatu prughjetti d'arte in 17 campi diffirenti in u scopu di i Concorsi di Progetti d'Arte, u primu di quale hè statu realizatu.

A seconda serie di cuncorsi di Progetti d'Arte IGART hè stata implementata in questu cuntestu. Cum'è serà ricurdatu, IGART hà annunziatu u primu cuncorsu di Prughjetti d'Arte in settembre 2021, cù 35 prughjetti chì participanu à u cuncorsu, chì hè statu lanciatu per i ghjovani artisti turchi è stranieri è gruppi di menu di 221 anni, è u vincitore di u 1. million TL grand premiu, Betül Kotil "Saya U so travagliu era intitulatu "A Voce".

A memoria culturale di l'Anatolia scontra u mondu in a perspettiva di l'arte cuntempuranea

IGART, chì crea una porta per riunisce a ricca memoria culturale di l'Anatolia cù u mondu in a perspettiva di l'arte cuntempuranea; Cù u so cumitatu di selezzione custituitu da esperti interdisciplinari, si distingue ancu cù un mudellu di prupositu cumplettamente trasparente, liberu, permanente è unicu. Servindu una media di 300 mila passageri à ghjornu, IGA Istanbul Airport presenta u travagliu da esse pruduciutu in u scopu di i Prughjetti d'Arte IGART à milioni di visitatori di diverse naziunalità, mentre dà à l'artisti l'uppurtunità di esibisce e so opere in unu di i publichi più impurtanti di Turchia. spazii, cum'è IGA Istanbul Airport. In questu modu, Istanbul, a cità di e civilisazioni, hà purtatu ancu una nova cultura è spaziu di l'arte.

In u scopu di l'IGART, Pittore è Accademicu Prof. Dr. Sottu a guida di Hüsamettin Koçan, un distintu cumitatu di selezzione di nove persone (Prof. Dr. Marcus Graf, Mehmet Ali Güveli, Prof. Gülveli Kaya, Deniz Odabaş, Seçkin Pirim, Murat Tabanlıoğlu) hà travagliatu in tutti i campi di l'arti da a pittura à a scultura. , da l'architettura à a critica, da a curatura à l'accademici. , Seyhun Topuz, Nazlı Pektaş) unisce e forze per pruduce è realizà prughjetti cù un approcciu chì cunsidereghja u beneficu suciale è suciale.

U prughjettu vincitore serà annunziatu u 20 di ghjugnu

In a cumpetizione, hè dichjaratu chì a tarifa di participazione di 50 mila TL serà pagata à i pruprietarii di u prugettu chì sò valutati in a seconda tappa, mentre chì u pruprietariu di u prugettu chì vince a cumpetizione serà datu una tarifa di royalties di 2 milioni di TL, chì hè u più grande premiu mai esse datu in u campu di a cultura è l'arti in Turchia. A scadenza per l'applicazione di u cuncorsu, in quale l'offerte saranu ricevute da l'artisti cù una chjama aperta per a selezzione di l'opere per a seconda tappa, hè stata determinata cum'è l'1 d'aprile di u 2023. U prughjettu vincitore hè previstu per esse annunziatu u 20 di ghjugnu 2023. I risultati seranu annunziati nantu à i canali web ufficiali cù l'estensione IGART è in i media.

In a dichjarazione, chì hè dichjaratu chì ùn ci hè micca una limitazione materiale è tecnica, hè enfatizatu chì hè essenziale chì u materiale è a tecnica di l'applicazione o di u travagliu prontu sia permanente è applicabile in e cundizioni fisiche di l'area di prughjettu pruposta. Hè statu annunziatu chì l'infurmazioni detallate ponu esse ottenute nantu à tutti i travaglii in u scopu di IGART è di u Cuncorsu di Prughjetti d'Arte IGART à igart.istanbul/yarismalar/d1-check-in-bolgesi.html.

Ùn ci hè nè sugettu nè limitazione tecnica in a seconda cumpetizione nè ...

Kadri Samsunlu, CEO di İGA Istanbul Airport, hà sottolineatu chì, cum'è u centru globale più impurtante di a regione, anu una missione di custruisce ponti trà i paesi, e società è e culture. "IGA Istanbul Airport hè unu di i primi punti induve i nostri ospiti stranieri entranu in cuntattu cù u nostru paese. Per quessa, in questu locu, impegnimu a prumuzione di a nostra Turchia è Anatolia. Cù a nostra prima cumpetizione chì avemu fattu l'annu passatu, avemu imbarcatu in un viaghju promettente per i nostri ghjovani artisti, è avemu ricevutu feedback assai qualificati da ellu. Avà, simu assai entusiasmati di realizà u secondu Concorsu di Prughjetti d'Arte IGART ", hà dettu Samsunlu, nutendu chì u so scopu hè di portà l'Aeroportu IGA d'Istanbul in una pusizioni induve i passageri scontranu l'arte è e culture.

Presidente di u Cunsigliu Esecutivu IGART Prof. Dr. Hüsamettin Koçan, invece, hà ricurdatu chì l'aeroportu İGA d'Istanbul hè un locu induve e culture si scontranu è ancu un centru di trasportu, è hà dettu: "I Prughjetti d'Arte İGART anu una struttura chì adopta un approcciu trasparente è interdisciplinariu è si focalizeghja nantu à i suggerimenti di l'artisti. Cridemu in l'assoluta necessità di l'arte in l'esfera publica, purtendu à integrà l'identità di l'İGA Istanbul Airport cù a geografia è a cultura di u paese è scuntrà cù i valori universali, cù l'opere di artisti di ogni generazione chì pruducenu in u campu. di l'arte è di u disignu in u nostru paese. In questu cuntestu, u travagliu vincitore in a nostra seconda cumpetizione hè; D1 - In u mità di l'area di check-in, u spaziu tondu chì cunnetta i zoni inferjuri è superiori di i terminali di partenza è d'arrivu seranu situati in a zona è serà percepitu da i dui piani. L'infurmazioni detallate nantu à e caratteristiche fisiche di u spaziu ponu esse acquistate da u situ web igart.istanbul. Ùn avemu micca sughjetti o limitazioni tecniche per u prugettu da esse implementatu ".

Enseñanza

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*