Chjama da Mansur Yavaş: Campagna di Solidarità "Dà Alimenti" per e Vittime di u Terramotu

Campagna di Solidarità Mansur Yavastan Cagri Food for Earthquake Victimes
Chjama da Mansur Yavaş Campagna di Solidarietà "Give Food" per e vittime di u terremotu

A Municipalità Metropolitana d'Ankara, chì hà stabilitu un ponte di sulidarità trà i citadini di a capitale è i citadini affettati da u terrimotu, lancia avà a campagna "Give Meal".

L'ordine di pacchettu di colazione o di pranzu da esse dati da e persone di Başkent attraversu u situ web Yemekver.org seranu consegnati à e vittime di u terrimotu chì venenu in AŞTİ per ABB o applicanu per Başkent 153.

A Municipalità Metropolitana d'Ankara, chì hà abbracciatu e vittime di u terrimotu chì anu da lascià a so cità nativa dopu à i terrimoti in Kahramanmaraş, hà pigliatu azzione per una nova campagna di sustegnu.

ABB, chì hà custruitu un ponte di sulidarità trà i citadini di a capitale è i sopravvissuti da u primu ghjornu di i terrimoti chì soffrenu a Turchia, si prepara avà per a campagna di supportu "Dà i pasti".

MANSUR SLOW ANNUNCIATU

Facendu l'annunziu annantu à u novu supportu nantu à i so cunti suciali, u presidente ABB Mansur Yavaş hà dettu: "Lancemu a nostra campagna #YemekVer, chì include pacchetti di colazione è pasti ogni ghjornu per e vittime di u terremotu chì sò ghjunti in Ankara. Avete fattu surrisu centinaie di persone cù a vostra gentilezza finu à avà. Avà, vi invitu tutti à esse una benedizzione à i tavulini di novu ".

3 OPZIONI PER CAPITALI CHE VOULE SUPPORTU

Quelli chì volenu sustene i citadini colpi di terramotu chì venenu in e so cità puderanu urdinà per mezu di l'indirizzu "yemekver.org". In u scopu di a campagna di sustegnu; Ci sò 25 diverse opzioni: pacchettu di colazione per 50 TL, pacchettu di pranzu per 75 TL è pacchettu colazione + pastu per 3 TL. Dopu avè ordinatu via l'indirizzu Internet, i pacchetti di colazione è pasti di ogni ghjornu preparati in Belpa Kitchen seranu consegnati à i citadini di u disastru chì venenu in AŞTİ per ABB o per dumandà per Başkent 153.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*