Cina annuncia chì aumenterà e so impurtazioni da l'Iran

Cina annuncia chì aumenterà e so impurtazioni da l'Iran
Cina annuncia chì aumenterà e so impurtazioni da l'Iran

Sicondu a dichjarazione di u Ministeru di u Cummerciu, a Cina hà cuntinuatu à esse u più grande partenariu cummerciale di l'Iran in 2022.

Cina hà mantinutu a so pusizioni cum'è u più impurtante partenariu cummerciale di l'Iran per 10 anni consecutivi. Ministeru sözcüsü Shu Jueting hà dettu à a stampa chì u voluminu di relazioni cummerciale trà a Cina è l'Iran hà aumentatu da 2022 per centu in 7 paragunatu à un annu fà, ghjunghjendu à 15,8 miliardi di dollari.

Ricordendu chì u presidente di a Republica Islamica d'Iran, Ibrahim Raissi, hà visitatu a Cina u 14 di ferraghju, Shu hà dettu ancu chì durante a visita, i dui paesi anu scambiatu opinioni approfondite nantu à u sviluppu di e relazioni ecunomiche è cummerciale trà elli è una quantità di pusitivi. risultati sò stati ghjunti.

"In u prossimu periodu, avemu da travaglià cù u mo omologu iranianu per implementà u cunsensu righjuntu da i dui capi di statu in u campu di l'ecunumia è di u cummerciu, è per sviluppà una cooperazione pragmatica in u cummerciu è altri campi", disse Shu, aghjustendu chì più altu. - i prudutti di qualità seranu impurtati da l'Iran è chì l'iniziativa Belt and Road serà sustinuta. Ellu hà dichjaratu chì a cooperazione in a so custruzzione hà da cuntinuà.

SözcüHà dettu ancu chì anu da rinfurzà a cuuperazione multilaterale trà i dui paesi, cum'è l'Organizazione di Cooperazione di Shanghai, in diversi quadri è injectà una nova svolta in a prufundità di u partenariatu strategicu Cina-Iran.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*