Cina diventa a più grande raffineria di petroliu di u mondu

Cina diventa a più grande raffineria di petroliu di u mondu
Cina diventa a più grande raffineria di petroliu di u mondu

Una tendenza di crescita stabile cuntinueghja in l'investimentu in l'industria petrolifera è chimica di a Cina. Cù a capacità di raffinamentu tutale chì righjunghji 920 milioni di tunnellate annu, a Cina hè diventata a più grande raffineria di petroliu di u mondu.

A Federazione di l'Industria Chimica è Petrolifera di Cina (CPCIF) hà spartu ieri infurmazioni nantu à l'operazione economica 2022 di l'industria.

Hè statu amparatu chì a crescita stabile in a produzzione di petroliu è di gasu naturale hè stata mantinuta in 2022, è l'investimentu in l'estrazione di u petroliu è di u gasu naturale è l'industria chimica hè cresciutu rapidamente.

Sicondu i dati, in u 2022, a pruduzzione di petroliu crudu hè aumentatu di 2,9 per centu annu, ghjunghje à 205 milioni di tunnellate, è a produzzione di gas naturale hè aumentata di 6,4 per centu annu, ghjunghje à 217,79 miliardi di metri cubi.

In 2022, u tassu di crescita di l'investimentu in l'estrazione di petroliu è di gasu è l'industria chimica hà superatu u livellu mediu di l'industria è a fabricazione naziunale. L'investimenti in l'estrazione di petroliu è di gasu naturale, materie prime chimiche è a fabricazione di prudutti chimichi anu aumentatu da 15,5 per centu à 18,8 per centu, rispettivamente, cumparatu cù l'annu precedente.

In i dati di ieri da a Federazione di l'Industria Chimica è Petroleum di China, hè statu dichjaratu chì a China hè diventata a raffineria di petroliu più grande di u mondu è una nova scuperta hè stata ottenuta in u sviluppu di alta qualità di l'industria petrochimica.

Hè statu dichjaratu chì oghje, u nùmeru di raffinerie cù una capacità di 10 milioni di tunnellate o più hè aumentatu à 32, è a capacità di raffinazione tutale hà righjuntu 920 milioni di tunnellate annu, u primu postu in u mondu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*