Cumu deve esse a lotta contru a distruzzione psicologica di u terrimotu ? Chì duvemu fà ? Chì duvemu fà ?

Cumu luttà contra a distruzzione psicologica di u terrimotu Chì duvemu fà Chì duvemu fà
Cumu luttà contra a distruzzione psicologica di u terrimotu Chì duvemu fà Chì duvemu fà

Ci sò misure chì ponu esse pigliate per u traumu psicologicu chì sia quelli chì vivenu in a zona di u terrimotu è quelli chì ùn sò micca in queste regioni ponu esse esposti. I sperti anu dettu.

Mentre chì i 2 terremoti in Kahramanmaraş è i so scossa anu causatu una grande distruzzione in 10 pruvince, anu affettatu ancu milioni di persone, in particulare i zitelli, psicologicamente. Mentre u Ministeru di a Famiglia è i Servizii Suciali hà mandatu squadre di supportu psicosociale in a regione, l'Associazione Psichiatrica Turca è l'Associazione Psiculoghi Turchi cuminciaru à travaglià mandendu i so sperti in a regione.

"SIAMO ANCHE PRIMA"

U psichiatru clinicu İbrahim Eke, chì hà travagliatu in Hatay da u primu ghjornu di u terrimotu, hà dettu à DW Turkish, "Semu in a prima fase avà. E reazzione normale à un avvenimentu anormale sò datu avà. Hè troppu prestu per cummentà chì 5 di 4 di a cità hè in ruine. I sopravviventi di u terrimotu volenu vede "ùn simu solu". U serviziu psicosociale hè previstu, ma questu hè assai insufficiente ", disse. İbrahim Eke hà dettu: "In u mumentu, u periodu agutu, i sintomi ponu esse citati 6 mesi dopu à u terrimotu, disordine di stress traumaticu. "Questu ùn significa micca chì ùn ci sarà micca un disordine di stress acutu per u mumentu", disse.

"L'EMOZIONE PIÙ IMPORTANTE PER I FIGLI"

I zitelli sò i più affettati da u terrimotu. U Specialista di Sviluppu di u zitellu Emine Ergün hà valutatu i passi da piglià per i zitelli sia in a zona di u terrimotu sia in altre pruvince à Kıvanç El da DW Turkish. Ergün hà dichjaratu chì u sensu più impurtante per i zitelli chì anu sperimentatu è affettatu da u terrimotu hè a "fiducia" è hà dettu: "Un vantaghju per i zitelli cù e so famiglie. Per i zitelli chì ùn sò micca cù e so famiglie, l'adulti anu da accumpagnà, è ancu e persone di a cumunità educativa. I travaglii suciali, i specialisti in u sviluppu di i zitelli è i psichiatri chì travaglià in a regione sò assai impurtanti ".

Enfatizendu chì i zitelli ùn devenu micca avvicinatu cum'è s'ellu ùn era nunda, Emine Ergün hà dettu: "Sò cunuscenti di ogni situazione. Ùn avemu micca bisognu di ghjucà. Osservanu alcune cose chì duveranu andà cù u flussu normale. Ci sò i zitelli chì anu paura è pienghjenu, ci vole à lascià pianghje, avemu bisognu à sente i so sentimenti ", disse.

"L'AIUTO GIOCATTU hè IMPORTANTE"

Indittendu l'impurtanza di includere i ghjoculi è i libri per i zitelli in aiutu à e vittime di u terrimotu, Ergün hà dettu: "U persunale prufessiunali chì aduprà sti materiali è passanu u tempu hè ancu impurtante. I studii psicosociali sò assai impurtanti, e persone educate anu da fà questu. Notanu i sintomi in i zitelli, u ghjocu hè un bonu strumentu di guariscenza, pudemu vede tuttu ".

"AVERIAMO RISPOSTE VERA E REALISTICA"

Dichjarà chì ci sò passi da piglià per i zitelli fora di a zona di u terrimotu, Emine Ergün hà attiratu l'attenzione à a necessità di piglià diversi passi per i zitelli più di 7 anni è sottu 7 anni.

Dichjarà chì hè sbagliatu per isolà i zitelli di 7 anni è sopra da i terremoti, Ergün hà dettu: "Avemu da dà risposti curretti è realistichi à i zitelli nantu à i terrimoti". Hà nutatu chì i zitelli sottu à l'età di 7 anu da esse alluntanatu da u screnu quant'è pussibule.

COMMUNICA CUI I FIGLI ?

Dichjarà chì i zitelli chì ùn anu micca avutu u terrimotu seranu preoccupati, Ergün hà dettu: "A nostra casa serà ancu distrutta?", "Avaremu sperienze u terrimotu?" Ellu hà dettu chì anu da dumandà dumande cum'è: Spieghendu chì a risposta à queste dumande hè assai impurtante, Ergün hà dettu: "No, ùn duvemu micca dà una risposta cum'è se a nostra casa hè indestructible. Avemu da dà a risposta curretta. Avemu da dì chì a casa hè sicura è chì avemu pigliatu precauzioni. Dicemu à i zitelli, "semu in un locu sicuru, avemu un kit di terramotu, avemu zoni sicuri in a nostra casa. Un terrimotu vene inesperu cum'è a pioggia o a neve è sapemu chì fà. I zitelli duveranu definitivamente amparà ciò chì facenu in casu di un terremotu ", disse.

COME U PRIMIU ACCIDURU PSICOLOGU ESSERE CONSEGNATO?

L'unità di Psichiatria di Trauma Psicologicu è Disastru di l'Associazione Psichiatrica Turca (TPD) hà iniziatu immediatamente à informà u publicu in a regione cunducendu un studiu. In u studiu, "Confusion", "paura", "disperazione", "culpa", "ansietà", "shock", "estremità", "cambiamentu di e credenze religiose", hè statu dichjaratu chì i sentimenti cum'è "ùn si fida di sè stessu". è altri "si vede.

In u studiu TPD, in quale hè statu nutatu chì furnisce l'aiutu cum'è a salute, l'alimentariu è a robba à a regione hè impurtante per guadagnà u sensu di fiducia di e vittime, hè stata ricumandata per fà e seguenti per migliurà a psiculugia di i vittimi. disastru in e vittime:

  • Bisogni basi deve esse furnitu è ​​infurmazione curretta deve esse spartutu.
  • Si deve esse intesu quandu volenu trasmette e so storie è sentimenti. Ùn deve esse ubligatu à cuntà e so storie, è ùn deve mai esse obligatu à entre in i dati persunali.
  • Quelli affettati da u disastru deve esse aiutatu à stabilisce relazioni cù i so amichi stretti è amati, è anu da esse riuniti cù i so altri parenti.
  • Fornite un ambiente induve ponu risponde à i so bisogni
  • Ci hè da enfatizà chì ci sò servizii necessarii per quelli chì sprimenu a paura è l'ansietà è segnalanu i so diversi bisogni è chì questi servizii ponu aiutà. I servizii è l'attività di salvezza chì a ghjente avarà bisognu ùn deve esse criticatu publicamente
  • Dictazioni cum'è "senterete questu", "avete da fà chì" ùn deve micca esse fattu à quelli affettati da u disastru.
  • E prumesse chì ùn ponu esse tenute ùn devenu mai esse fatte.

CHE FARE 1 SETTIMANA DOPO U TERMOTU ?

Enfatizendu chì una settimana dopu à u terrimotu, a ghjente pò ancu sperienze sentimenti cum'è l'insensibilità, l'impotenza è a paura, in u so studiu di l'Associazione Psichiatrica Turca, "E persone affettate da u disastru ùn ponu micca ricurdà tutte o alcune parti di l'avvenimentu, ùn ponu micca entra casa induve u terrimotu hè accadutu, stà luntanu da e persone, è ùn vulete micca parlà di l'avvenimentu. L'insomnia, l'irritabilità, l'irritabilità, l'eccessivu di surrisu, palpitazioni, tremuli, difficultà à respira pò esse espertu. U sintimu di culpabilità per a morte di i parenti pò aumentà. In u studiu, chì hà dichjaratu chì tutti questi prucessi sò "normali", hè statu dichjaratu chì questu diminuite in 1 settimane, è s'ellu ùn diminuisce, hè statu dichjaratu chì un specialista deve esse cunsultatu.

Chì si pò fà per sente megliu ?

In u studiu preparatu da l'esperti di l'Associazione Psichiatrica Turca, hè statu determinatu chì quelli affettati da u terrimotu puderanu fà per fà sentenu megliu. Quessi sò stati listati cusì:

  • Ùn evite micca di parlà à qualchissia vicinu à voi chì vi pò sente. Mantene relazioni pusitivi è di sustegnu cù l'amichi, a famiglia, i vicini.
  • Ùn pruvate micca di suprimi i vostri sentimenti o tristezza.
  • Reduce l'esposizione di i zitelli à l'imaghjini è i video di i terrimoti. L'adulti ponu sentenu a necessità di fighjulà l'imaghjini à volte, ma fighjendu l'imaghjini di distruzzione una volta è una volta in tuttu u ghjornu aumenterà a vostra psique.
  • I sentimenti di disperazione sò cumuni. Dunque, ùn aduprate micca sedative o alcolu, u vostru sonnu hà da migliurà in ghjorni.

"I PSICOLOGI SONT PRONTI PER COOPERARE"

L'Associazione di Psicologi Turchi hè stata dumandata à cuntattà i psicologi chì travagliaranu in linea o in a regione. In a dichjarazione di l'associu, "Considerendu chì i nostri psicologi in e pruvince affettate da u terrimotu anu ancu bisognu di supportu, assai di elli sò in u prucessu di dolu per via di a distruzzione è di i danni in e so case, è assai di elli sò in luttu duvuta. à a perdita di i so parenti, hè necessariu per i psiculoghi per furnisce un serviziu efficace è efficau senza esse sustinutu mentre sò traumatizati è per gestisce u prucessu in una manera sana. Ùn hè micca pussibule per esse realizatu in questu modu ". . Per quessa, hè statu nutatu chì i psicologi vuluntarii eranu pronti per a cooperazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*