Dui Cità Container cù 350 Residenze da esse Stabbilite in Adıyaman

Dui Cità Container cù Edifici Residenziale sò Stabbiliti in Adıyaman
Dui Cità Container cù 350 Residenze da esse Stabbilite in Adıyaman

A Municipalità Metropolitana di Izmir stabilisce duie cità di container in Adıyaman, induve più di 6 edifici sò stati distrutti in u terrimotu di u 400 di ferraghju. Ci sarà un totale di 350 residenze temporanee è spazii suciali in e cità di cuntainer, induve i travaglii di terra è infrastruttura sò vicinu à a fine.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir per guarì e ferite di u terrimotu, chì hà causatu centinaie di millaie di persone per esse senza casa è ancu una grande perdita di vita. Tunç SoyerSutta l'istruzzioni di, e cità di container sò state stabilite in Kahramanmaraş, Hatay, Adıyaman è Osmaniye, induve u disastru hè accadutu. L'Unità di Coordinazione di Disastru Adıyaman di a Municipalità Metropolitana di Izmir hà iniziatu à travaglià per stabilisce duie cità di containeru cù una superficie totale di 36 mila metri quadrati in Yenimahalle.

Centru di refuggiu pruvisoriu stabilitu cù u sensu cumunu

Dichjarà chì travaglianu cù l'urganisazioni non governamentali in a regione per a cità di u containeru chì stabilisceranu in Adıyaman, a municipalità metropolitana di İzmir EGEŞEHİR Yapı Pazarlama A.Ş. U direttore generale è u coordinatore di l'unità di coordinazione di i disastri di Adıyaman, Ekrem Tükenmez, hà dettu: "Avemu attribuitu terreni in dui punti diffirenti in Adıyaman. Travaglieremu inseme cù Adıyaman Medical Chamber in a cità di u containeru chì stabiliremu in questi dui punti. Attualmente simu per finisce i travaglii di strettu è di livellamentu di a terra in e zone. Avemu urganizatu i piani di dispusizione di u containeru. In novu, mentre preparava sti piani, avemu ricevutu idee da Adıyaman Chamber of Medicine è Adıyaman Chamber of Architects per fà a cità di u containeru cumpatibile cù a zona lucale. "Avemu preparatu i nostri piani cù l'idee chì avemu ricevutu da elli", disse.

Cità ​​di cuntainer cù un totale di 350 residenze in dui punti

Dichjarà chì anu iniziatu a preparazione di l'infrastruttura di a cità di u containeru, Tükenmez hà dettu: "Determineremu e spese di l'acqua pulita è di l'acqua residua, creeremu l'infrastruttura elettrica è arrangeremu e zone residenziali. I nostri cuntenituri cuminciaru à arrivà. Quandu ghjunghjemu è l'infrastruttura hè cumpleta, andemu in stabilimentu. A nostra cità di cuntainer includerà spazii di serviziu suciale, lavanderie, parchi di ghjocu per i zitelli è cliniche chì furnisceranu servizii di salute. Ci saranu 160 cuntainer in questa zona, 130 cuntainer seranu utilizati per l'abitazione è l'altri seranu aduprati per l'attività suciale. In l'altra zona, ci sarà una zona induve 250 cuntainer ponu esse stabiliti. 220 di elli seranu utilizati per l'abitazione. "Avemu stabilitu 400 spazii di cuntainer in duie zone chì ponu accoglie un totale di 350 persone", disse.