Linee Ferroviarie Affettate ancu da i Terremoti Centrati in Kahramanmaraş

Linee Ferroviarie Affettate ancu da i Terremoti Centrati in Kahramanmaras
Linee Ferroviarie Affettate ancu da i Terremoti Centrati in Kahramanmaraş

Mentre 1275 chilometri di linee ferroviarie sò state affettate da i terremoti in Kahramanmaraş, i sforzi sò in corso per cuntrullà e linee attraversu squadre formate da e regioni circundante.

Sicondu l'infurmazioni ricevute da a Direzzione Generale di Ferrovie Statali di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, 1275 chilometri di linee ferroviarie sò stati affettati da i terremoti in Kahramanmaraş, mentre chì ci sò 446 ponti, 6161 culverts è 175 tunnel in queste linee.

Incapace di furnisce l'energia da 10 substazioni

Dopu à u primu terrimotu, l'ispezioni in u campu sò state fatte da e squadre di mantenimentu di e ferrovie è parechje linee sò state cuntrullate. Hè statu determinatu chì l'infrastruttura ferroviaria hè stata deformata, in particulare in e sezioni di a linea Toprakkale-Narlı, Narlı-Malatya è Narlı-Gaziantep. Dopu à e determinazioni, sò cuminciati i prucessi di mubilizazione di e squadre. In ogni casu, dopu à u sicondu terrimotu, ci era bisognu di ricuperà tutte e linee. I cuntrolli sò stati realizati per include tutte e strutture d'arte inseme cù l'infrastruttura esistenti. Dunque, l'energia ùn pò micca esse furnita da 10 substazioni chì furnisce energia elettrica per e linee in a regione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*