Eyyüp Nebi Sabır Case diventate una casa calda per e vittime di u terremotu

Eyyup Nebi Sabir Case diventate una casa calda per e vittime di u terremotu
Eyyüp Nebi Sabır Case diventate una casa calda per e vittime di u terremotu

Eyyüp Nebi Sabır Houses, chì sò state purtate à a cità da u sindaco di a municipalità metropolitana di Şanlıurfa, Zeynel Abidin Beyazgül, è situate in u distrittu di Viranşehir, sò diventate una casa calda per e vittime di u terremotu.

I citadini chì e so case sò state distrutte è dannighjate in u terrimotu 10 è 7,7 chì hè accadutu in Kahramanmaraş è chì anu affettatu 7,6 pruvince stanu prova di stà in e pruvince circundanti è e zone protette.

E case di pazienza, chì sò state cumpletate in u distrittu di Viranşehir di Şanlıurfa è offerte à u serviziu di i citadini gratuitamente cù e direttive di u sindaco Beyazgül, sò diventate una casa calda per i vittimi di u terremotu. Mentre chì e famiglie cercavanu di guarì e ferite di u terrimotu in casa, i zitelli passanu u tempu in i gruppi di ghjocu in l'area in e case di pacienza.

In e case di pazienza, chì sò pensate cù tutti i dettagli in mente à u più bellu dettagliu, i citadini affettati da u terrimotu sò ospitati da u primu ghjornu di u terrimotu, cù l'istruzzioni di u sindaco Beyazgül, sottu a coordinazione di e donne di a municipalità metropolitana di Şanlıurfa. è u Dipartimentu di i servizii di famiglia.

I sopravvissuti di u terrimotu di Kahramanmaraş, Adıyaman è Şanlıurfa, chì stavanu in case di pazienza à un pianu è cumpletamente attrezzate, anu dettu di i mumenti spaventosi ch'elli anu vissutu è ringraziatu u sindaco di a municipalità metropolitana di Şanlıurfa, Zeynel Abidin Beyazgül, chì li hà furnitu sta opportunità è hà mobilizatu tutta a squadra. .

Tutte e case di pazienza custruite in Viranşehir Eyyüp Nebi Town sò riservate à e vittime di u terrimotu è e squadre sò in cuntattu constante per chì i citadini chì sò separati da e so case ùn sentenu micca difetti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*