Filiz Akin hè malatu? Perchè Filiz Akın hà operatu? Quale hè Filiz Akin?

Filiz Akin hè malatu? Perchè Filiz Akin hà operatu? Quale hè Filiz Akin?
Filiz Akin hè malatu? Perchè Filiz Akin hà operatu? Quale hè Filiz Akin?

L'attrice Filiz Akın hè stata operata per a seconda volta per caccià u tissutu cancerosu da a parte superiore di l'arechja. Annunziandu ch'ellu hè statu operatu nantu à u so contu Instagram, Akın hà dettu: "A parte restante di u tissutu cancerosu in a mo orechja superiore manca hè stata tagliata, ridotta è rimodellata cù una seconda operazione".

Spartendu un postu da u so lettu malatu, Akın hà utilizatu e seguenti dichjarazioni:

"I mo amichi è seguitori chì sò curiosi di a mo salute. Bona furtuna à voi. Lasciami risponde à tutti voi cullettivamente. A parte restante di u tessulu cancerosu in a mo orechja superiore manca hè stata tagliata, ridutta è riformata cù una seconda operazione. Iè, aghju avutu à avè parechje chirurgie in una fila. Ma chì soffrenu paragunatu à ciò chì hè accadutu da u 6 di ferraghju ?

Quale hè Filiz Akin?

Filiz Akın (nata u 2 di ghjennaghju di u 1943, Ankara) hè una attrice, scrittrice è presentatrice turca. Inseme à Türkan Şoray, Hülya Koçyiğit è Fatma Girik, era cunsideratu unu di i trèfogli di Yeşilçam.

Filiz Akın, chì hà guadagnatu l'ammirazione di l'amatori di u cinema cum'è a faccia nobile, muderna, urbana è elegante di u cinema turcu, hè ancu cunnisciuta cum'è faccia europea, ragazza universitaria è stella bionda di u grande schermu. Inseme cù l'attori di film Türkan Şoray, Hülya Koçyiğit è Fatma Girik, hè cunsiderata una di e quattru attrici impurtanti chì anu lasciatu a so marca in un periodu di cinema turcu.

Dopu avè finitu a so educazione secundaria, Filiz Akın hà cuminciatu à travaglià in l'agenzia Ankara di una cumpagnia di viaghju. Hà vintu u cuncorsu di a rivista Artist in u 1962 cù a fotografia chì hà mandatu. À l'insistenza di Memduh Ün, accunsentì à cumparisce davanti à a camera per u filmu Akasyalar Açarken. Cusì principia a so carriera di attore attivu, chì durà 13 anni. In u 1964, hà maritatu cù u pruduttore-direttore Türker Inanoğlu, chì hà cunnisciutu nantu à u set di u filmu Woman Barber. In u 1965 hè natu u so figliolu İlker İnanoğlu. Akın, chì hà divorziatu da Türker İnanoğlu in u 1974, hà dettu addiu à u cinema in 1975 cù u film Father of the Fathers.

Hà fattu cum'è cantante in scena trà nuvembre 1975 è maghju 1981 per ragioni ecunomiche. Hè maritata cù Bubi Rubinstein in u 1982 è si stalla in Parigi. Dopu una pausa di 14 anni, apparsu davanti à a camera di novu in u 1989 per a serie Past Spring Mimosas. Hà publicatu u so primu libru cù Hello to Beauties in u 1992. Divorziatu da Rubinstein in u 1993, Akın hà maritatu cù u allora sottusegretariu di u MIT Sönmez Köksal in u 1994. Era à l'ambasciata di Parigi in u 1998-2002. Hà scunfittu u cancru nasopharyngeal, chì hà sappiutu ch'ellu avia pigliatu in u 2002, cù i desideri è e preghiere di i so amati, è ancu u trattamentu chì hà ricevutu in i Stati Uniti. Hà publicatu stu prucessu è u risultatu in un libru chjamatu Hello to Life in 2005. A quimioterapia pesante chì hà sottumessu hà danatu i so cordi vocali è hà cambiatu a so voce, è a preparazione per a cirurgia hà causatu a perdita di l'audizione in una orechja. In l'anni dopu, hà sustinutu diverse campagne è hà participatu à pannelli per sensibilizà contru à u cancer. In u 2006, hà publicatu u so terzu libru, On Beauty, Weight Loss and Staying Young, cù Filiz Akın. In u 3, apparsu davanti à a camera per l'ultima volta per a serie TV "Day Evening", per un episodiu. Quandu a cucina ch'ellu hè intrutu dopu à quaranta hà diventatu una passione cù u tempu, hà dettu Hello to Taste sta volta in u 2011.

Hà travagliatu cum'è columnista per Sabah Newspaper trà 2004-2007. Cù Filiz Akın nantu à u canali di televisione Kanal 2008 in 1 SohbetWeekend cù Filiz Akın nantu à u canali Habertürk in u 2009. Sohbetpresentatu u prugramma.

In i primi anni di a so carriera di attore, Akın hà interpretatu in i so filmi più tardi donne innocenti, fragili è abnegate, chì rompe u regnu di i capelli neri è apre a pagina di e donne principali bionde in u cinema turcu. . Birds of Gurbet, Destiny, Hopeless, Ankara Express, Shame è Memleketim sò trà i filmi più famosi di Akın cù i so rolli di caratteru.

Akın hà vintu u premiu di a Best Attrice à u 1971 Antalya Golden Orange Film Festival cù u so filmu Ankara Express, è hà ricevutu assai premii onorifici soprattuttu dopu à u 2000.

Filiz Akın hà avutu u titulu di l'attrice più vestita di u Cinema Turcu durante i so anni attivi in ​​u cinema.