Dormitori GSB à u serviziu di tutte e vittime di u terremotu

Dormitori GSB à u serviziu di tutte e vittime di u terremotu
Dormitori GSB à u serviziu di tutte e vittime di u terremotu

Tutti i dormitori di u Ministeru di Ghjuventù è Sport in tuttu u paese sò stati aperti à u serviziu di e vittime di u terrimotu cù una capacità di 850 mila. E vittime di u terrimotu ospitate in i dormitori puderanu risponde à i so bisogni basi cum'è l'alloghju, l'alimentariu è a bevanda in i dormitori in 81 pruvince.

Tutti i dormitori chì appartenenu à u Ministeru di a Ghjuventù è u Sport sò stati attribuiti à e vittime di u terrimotu per risolve u prublema di l'abitazione chì hè accadutu dopu à u terrimotu chì hè accadutu in i distretti Pazarcık è Elbistan di Kahramanmaraş è hà causatu a distruzzione in 10 pruvince.

I nostri citadini affettati da u terrimotu cù una capacità di 81 mila seranu ospitati in dormitori 800 in i nostri 850 pruvince, chì sò stati vacanti cù e vacanze di l'università finu à a fine di l'estiu. In questu prucessu, tutti i bisogni basi seranu scontri 7/24, cumprese pasti caldi, bevande è attività suciale.

In cunfurmità cù e facilità dispunibili, tutti i mezi seranu mobilizati per u trasferimentu di i sopravviventi di u terrimotu chì stanu in e cità di tenda à i dormitori.

Avvertimentu à i studienti chì stanu in dormitori

U tempu è e cundizioni necessarii seranu furniti per i studienti chì stanu in i dormitori esistenti per piglià e so cose da i dormitori. A coordinazione cù i studienti serà realizata da e direzzione di dormitori pertinenti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*