I ghjovani chì manghjanu bevande zuccherate soffrenu di calvicie

I ghjovani chì cunsumanu troppu zuccheru anu calvicie
I ghjovani chì manghjanu bevande zuccherate soffrenu di calvicie

Un studiu in Cina hà truvatu un ligame pussibule trà u cunsumu elevatu di bevande zuccherate è a perdita di capelli trà i ghjovani.

I ricercatori di l'Università di Tsinghua anu analizatu i risultati di un sondaghju di 27,8 omi chinesi cù una età media di 1.028 anni. Risultava chì circa 57,6 per centu di i participanti avianu MPHL o perdita di capelli maschili. MPHL hè a forma più cumuna di perdita di capelli in l'omi è cunta circa 95 per centu di tutta a perdita di capelli sperimentata da l'omi. Hè cunnisciuta cum'è diluzione è / o perdita di capelli in u fronte o in cima di u scalp.

E bevande zuccherate incluse in l'indagine eranu succhi di frutta, bevande analcoliche, bevande sportive è energetiche, latti zuccherati, latti di noci, tè è bevande di tè succorsi, è caffè. U 44,6 per centu di i rispondenti hà dettu chì beie bevande zuccherate più di sette volte à settimana.

I ricercatori anu truvatu chì quelli chì cunsumavanu più bevande zuccherate anu un risicu più altu di perdita di capelli maschili. L'ingesta media settimanale di bevande zuccherate era di 4.293 millilitri in u gruppu MPHL versus 2.513 millilitri in u gruppu normale.

I circadori dicenu chì quantità più altu di zuccaru pò purtà à una concentrazione di glucose di serum più altu, creendu una via di poliol iperattiva. Questa via hè cunnisciuta cum'è un locu induve u glucose hè cunvertitu in fructose. Quandu a via hè assai attiva, crea una stampa chì si estende à a diabetes. U studiu, publicatu in a rivista Nutrient, spiegò chì ci era una "via di poliol iperattiva" di i sintomi di a perdita di capelli.

I circadori suggerenu chì a pupulazione più ghjovana sia prudente, enfatizendu chì u cunsumu di bevande zuccherate pò avè un impattu negativu potenziale nantu à l'apparenza. I ricercatori approfondiranu u so travagliu per cunfirmà a relazione esistente è furnisce infurmazioni per l'educazione sanitaria.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*