I missaghji di supportu è e squadre di salvezza sò mandati da u mondu in Turchia

sollievu di u terremotu
sollievu di u terremotu

E squadre di ricerca è salvata sò mandate in Turchia cù messagi di sustegnu da parechji paesi di u mondu è istituzioni è urganisazioni internaziunali.

E SQUADRE DI SALVARE SONO MANDATE DA I PAESI DI L'UNIONE EUROPEA IN TURCHIA

Hè statu dichjaratu chì e squadre di l'Olanda è di a Rumania partianu.

Hè statu informatu chì dopu à u terrimotu di magnitudine 10 da i paesi di l'Unione Europea (UE), l'epicentru di u quali era in u distrittu Pazarcık di Kahramanmaraş è chì affettava 7,4 pruvince in totale, e squadre di ricerca è salvata mandate in Turchia sò partite.

Janez Lenarcic, membru di a Cummissione UE rispunsevule per a gestione di a crisa è l'aiutu umanitariu, hà fattu una dichjarazione annantu à u sughjettu nantu à e social media.

Lenarcic hà annunziatu chì dopu à u terrimotu, u Meccanismu di Proteczione Civile di l'UE, in quale Turchia era unu di i participanti, hè stata attivata.

Dichjarà chì u Centru di Coordinazione di Risposta à l'Emergenza di l'UE coordina l'invio di squadre di salvezza da tutta l'Europa, Lenarcic hà dettu: "E squadre di ricerca è salvata da l'Olanda è a Romania sò attualmente in strada". usatu a frasa.

10 paesi membri di l'UE mandanu squadre di ricerca è salvata in Turchia

L'Olanda, a Pulonia, a Romania, a Croazia, a Bulgaria, a Grecia, a Cechia, a Francia, l'Italia è l'Ungheria anu annunziatu chì mandaranu squadre in u scopu di u Meccanisimu di Proteczione Civile di l'UE, chì hè stata attivata à a dumanda di Turchia.

Janez Lenarcic, u membru di a Cummissione di l'Unione Europea (UE) rispunsevule per a gestione di crisa, a prutezzione civile è l'aiutu umanitariu, hà dettu chì à a dumanda di Turchia, 10 paesi membri di l'UE, per via di u terremotu di magnitudine 10, l'epicentre di quale hè Pazarcık. distrettu di Kahramanmaraş è chì affettanu in totale 7,7 cità. Ellu disse chì mandarà squadre di salvezza.

Lenarcic, in a so riunione cù un gruppu di ghjurnalisti turchi, hà dichjaratu chì i paesi chì mandaranu una squadra sò l'Olanda, Pulonia, Rumania, Croazia, Bulgaria, Grecia, Czechia, Francia, Italia è Ungheria.

Lenarcic, chì hà trasmessu e so condolenze à Turchia per via di u terrimotu è hà spressu e so condolenze à quelli chì anu persu i so parenti, hà dichjaratu ch'elli anu attivatu u Meccanisimu di Proteczione Civile di l'UE pocu dopu à u terrimotu nantu à a dumanda di Turchia.

Espristendu chì crede chì u numeru di paesi chì rispondenu à a chjama d'aiutu aumenterà in l'ora è i ghjorni à vene, Lenarcic hà dettu chì e squadre di ricerca è salvata travaglianu in e cità per salvà a ghjente intrappulata sottu à e machja.

Lenarcic hà dichjaratu ch'elli anu coordinatu u sustegnu in u scopu di u Meccanismu di Proteczione Civile di l'UE, di quale Turchia hè participatu da 2016, è chì alcune di e squadre chì andaranu in Turchia sò in strada.

"Semu in cuntattu cuntinuu cù Turchia in quantu à a distribuzione è a spedizione di squadre". Lenarcic hà nutatu chì sò pronti per u sustegnu supplementu necessariu, chì u Copernicus Satellite Service hè statu attivatu ancu per servizii cum'è mapping, è u supportu d'urgenza hà cuminciatu à esse datu à i sforzi di ricerca è salvata in Turchia cù ritratti satellitari.

Lenarcic hà dettu ancu chì ci era un grande dannu in Siria è chì susteneranu quì in u quadru di prugrammi d'aiutu umanitariu.

Meccanisimu di Proteczione Civile di l'UE

In più di 27 paesi di l'UE, Islanda, Norvegia, Serbia, Macedonia di u Nordu, Montenegro, Albania, Bosnia-Erzegovina è Turchia sò inclusi in u Meccanisimu di Proteczione Civile di l'UE. U mecanismu hè adupratu per scopi cum'è a preparazione è a risposta à i disastri naturali cum'è u focu, inundazioni, terremoti.

Ogni paese chì affruntà un disastru altru da i paesi participanti pò attivà u mecanismu. Turchia, chì hà unitu à u mecanismu stabilitu 20 anni fà in 2016, hà rispostu parechje volte à e dumande di assistenza di parechji paesi in u mecanismu.

Rispondendu à a dumanda d'aiutu 5 volte prima, Turchia hà attivatu u mecanismu per a terza volta in a mattina cù l'ultimu terremotu in Kahramanmaraş. U mecanismu riceve più di 100 richieste ogni annu.

I missaghji di supportu da l'amministrazione di l'UE in quantu à u terrimotu cuntinueghjanu

U primu ministru svedese Ulf Kristersson è u presidente di a Cummissione di l'UE, Ursula von der Leyen, anu annunziatu chì sò cun Turchia è pronti à aiutà per via di u terrimotu.

U Primu Ministru svedese di u presidente di l'UE, Ulf Kristersson, hà fattu una dichjarazione in Twitter in quantu à u terremotu di magnitudine 10, l'epicentru di u quali era in u distrittu Pazarcık di Kahramanmaraş è chì affettava 7,7 pruvince in totale, è hà dettu: "Semu tristi per a perdita di vita Turchia è Siria dopu à u grande terramotu. Aghju mandatu e mo più sentite condoglianze à u presidente Recep Tayyip Erdogan ". hà fattu dichjarazioni.

Kristersson hà dichjaratu chì u so paese hè "prontu à offre u so sustegnu cum'è partner di Turchia è presidente di l'UE".

Ursula von der Leyen, presidente di a Cummissione Europea, hà dettu: "Semu in piena sulidarità cù i populi di Turchia è Siria dopu u terremotu mortale chì hè accadutu sta matina. Pienghjemu cù e famiglie di quelli chì anu persu a vita. U sustegnu di l'Europa hè digià in strada è simu pronti à cuntinuà à aiutà in ogni modu chì pudemu. hà utilizatu e so dichjarazioni.

Ufficiali d'altu livellu di l'amministrazione di l'UE anu publicatu missaghji di sustegnu è di sulidarità da a matina, è certi stati membri anu dichjaratu chì l'aiutu chì anu mandatu era in strada.

AZERBAIJAN

In cunfurmità cù l'istruzzioni datu da u presidente Ilham Aliyev à u guvernu, l'aviò d'aiutu custituitu da tende è materiale medicale partirà per Turchia in pocu tempu.

U Ministeru di Situazioni d'Urgenza di l'Azerbaijan hà annunziatu chì una squadra di ricerca è salvata di 10 persone seria mandata in Turchia per via di u terrimotu chì hà affettatu 370 pruvince in totale in Kahramanmaraş.

ISRAELE

U Ministru di l'Affari Esteri israelianu Eli Cohen: "In nome di u Statu d'Israele, vogliu trasmette e nostre più profonde condolenze à u populu turcu per u terrimotu chì hè accadutu in u sudu di Turchia".

Ministère israélien des Affaires étrangères SözcüSicondu a dichjarazione scritta fatta da a Direzzione Generale, Cohen hà utilizatu e seguenti dichjarazioni in u so messagiu per u terrimotu centratu in Kahramanmaras:

"In nome di u Statu d'Israele, vogliu trasmette e nostre più profonde condolenze à u populu turcu per u terrimotu chì hè accadutu in u sudu di Turchia. I nostri cori sò cù e vittimi di u disastru; Vulemu à i feriti una pronta guariscenza ".

Cohen hà dichjaratu ch'ellu hà urdinatu à u so Ministeru di preparà un prugramma d'aiutu d'urgenza.

Per d 'altra banda, hè statu spartutu chì u Ministru di a Difesa israeliana Yoaz Gallant hà datu struzzioni à l'armata israeliana è à l'istituzioni di u Ministeriu per furnisce l'aiutu umanitariu.

U Ministru di l'Affari Esteri israelianu, Eli Cohen, hà parlatu per telefunu cù u Ministru di l'Affari Esteri Mevlüt Çavuşoğlu è offre e so condolenze.

Esprimendu u so profondu dulore per u terrimotu, Cohen hà manifestatu e so condolenze durante a riunione è hà spartu l'infurmazioni chì u Ministeru di l'Affari Esteri israelianu guidava i sforzi per mandà una squadra di ricerca è salvezza cumpleta da u so paese in Turchia u più prestu pussibule.

In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì Çavuşoğlu hà ancu ringraziatu u so omologu israelianu, apprezzatu u latu d'Israele cù Turchia, è hà dettu chì "Turchia vene à l'aiutu di Israele" in un tali casu.

In a dichjarazione fatta da l'armata israeliana, hè statu informatu chì i preparativi sò stati fatti per mandà una squadra d'aiutu in Turchia.

KAZAKHISTAN

U presidente di u Kazakistan Kasım Cömert Tokayev hà chjamatu u presidente Erdoğan per u telefunu è hà trasmessu i so auguri per u terrimotu.

U presidente di u Kazakistan Tokayev, chì hà chjamatu u presidente Erdoğan per u telefunu per via di i terremoti chì anu affettatu 10 pruvince in Kahramanmaraş, hà trasmessu e so condolenze per quelli chì anu persu a vita è hà desideratu à i feriti una ricuperazione.

U Kazakistan per mandà squadre di salvezza è medichi in e zone affettate da u terrimotu in Turchia

U Kazakistan mandarà squadre di salvezza è medichi in e regioni di Turchia affettate da u terrimotu in pocu tempu, secondu l'istruzzioni di u presidente Kasım Cömert Tokayev.

In una dichjarazione fatta da a Presidenza di u Kazakistan, hè statu informatu chì Tokayev hà urdinatu à u guvernu per furnisce aiutu d'urgenza à Turchia per superà e cunsequenze di u terrimotu di magnitudine 10, l'epicentru di u quali era in u distrittu Pazarcık di Kahramanmaraş è affettendu. 7,7 pruvince in totale.

A dichjarazione hà dettu: "U cuntattu hè statu stabilitu cù l'autorità turche attraversu i Ministeri di l'Affari Esteri è l'Emergenze. À a dumanda di Turchia, i salvatori kazaki è i medichi ghjunghjeranu à e zone affettate da disastru in pocu tempu. a dichjarazione hè stata inclusa.

RUSSIA

Kremlin Sözcüsü Dmitriy Peskov, dicendu chì sò pronti à furnisce assistenza à Turchia per via di u terrimotu centratu in Kahramanmaras, "Turchia hà un grande putenziale per urganizà operazioni di salvezza". disse.

Peskov hà fattu dichjarazioni nantu à i prublemi attuali in a capitale Mosca.

In riferimentu à u terrimotu di magnitudine 10, l'epicentru di u quali hè u distrittu Pazarcık di Kahramanmaraş è chì affetta 7,7 pruvince in totale, Peskov hà dettu:

"E squadre di salvezza russi anu certi sistemi chì rilevanu a durabilità di l'edificazioni, soprattuttu dopu à i terrimoti. Ci hè un sistema chjamatu 'Struna' è altri sistemi chì anu pruvatu a so efficacità. Quì, i bisogni di u latu turcu sò impurtanti. Hè statu dichjaratu chì era prontu à aiutà à u più altu livellu. Aspittemu un signalu da i nostri amichi turchi. Stu sustegnu dependerà di i bisogni di a Republica di Turchia. In generale, sicuru, a Turchia hà assai putenziali per urganizà operazioni di salvezza ".

Peskov hà dichjaratu chì "u presidente Russu Vladimir Putin ùn hà micca intenzione di scuntrà cù u presidente Recep Tayyip Erdogan per u telefunu, ma a riunione serà urganizata se necessariu".

IRAK

U presidente irachenu Abdullatif Reşid hà manifestatu e so condolenze à u populu di Turchia è Siria per quelli chì anu persu a so vita in u terrimotu di Kahramanmaraş.

In una dichjarazione scritta da a Presidenza irachena, Rashid hà fattu e seguenti dichjarazioni in u so missaghju di condolence:

"Ci dispiace chì ci sò citadini chì anu persu a vita per via di u terrimotu in Turchia è Siria. E nostre condoglianze à i dui amichi. Vulemu misericordia à quelli chì anu persu a vita è una ricuperazione rapida à i feriti ".

U sottusegretariu irachenu di a Sicurezza Naziunale Kasım Araci è u Primu Vicepresidente di l'Assemblea Muhsin Mendelawi anu publicatu ancu missaghji di condolence per u terrimotu.

U primu ministru irachenu Mohammed Shia es-Sudani hà spressu e so condolenze à u populu di Turchia è Siria per quelli chì anu persu a vita in i terremoti centrati in Kahramanmaraş.

Sudani, in a so dichjarazione scritta, hà dichjaratu ch'ellu era assai attristatu da i terremoti chì sò accaduti in i dui paesi vicini.

Vulendu a misericordia di Diu à quelli chì anu persu a vita in u terrimotu è una ricuperazione rapida à i feriti, Sudani hà dettu chì u so paese hè prontu per ogni tipu d'aiutu.

In questu cuntestu, Sudani hà dichjaratu chì hà datu struzzioni per mandà l'aiutu d'urgenza è a squadra medica è l'equipaggiu per i sforzi di salvezza.

U presidente di u Parlamentu irachenu, Mohammed Halbusi, hà ancu spressu e so condolenze per quelli chì anu persu a vita in Turchia è Siria in un missaghju chì hà spartu in u so contu Twitter.

Dichjarà chì sò cù i dui paesi vicini è u so populu in questi ghjorni difficili, Halbusi hà desideratu a misericòrdia di Diu à i morti, una ricuperazione rapida à i feriti è a pacienza à i so parenti.

U capu di u Muvimentu Sadr Muqtada es-Sadr hà ancu spressu e so condolenze à Siria è Turchia in una dichjarazione nant'à u so contu di e social media.

Messaggi di condolence da i Turkmeni in Iraq per quelli chì anu persu a vita in i terremoti

U presidente di u Front Turkmen Iraqi Hasan Turan hà spressu e so condolenze à u populu di Turchia è Siria per quelli chì anu persu a vita in i terremoti in Kahramanmaraş.

In a so dichjarazione, Turan hà dettu: "Vogliu a misericordia di Diu per quelli chì anu persu a so vita in i terrimoti chì anu fattu in e cità di dui paesi vicini, Turchia è Siria, pacienza per i so parenti, è una ricuperazione rapida per i feriti". disse.

"U dulore di i dui paesi hè ancu u nostru dolore". Turan hà dettu chì, cum'è u Front Turkmen Iraqi, stanu sempre vicinu à i so paesi è i so frati.

U presidente di u Gruppu Turkmenu di u Parlamentu irachenu è u deputatu ITF Kirkuk Erşat Salihi anu ancu manifestatu u so profondu dulore per questu avvenimentu doloroso in a so dichjarazione scritta.

Dichjarà chì cum'è Turkmeni stanu sempre à fiancu à a Republica di Turchia è u so populu, Salihi hà dumandatu à u guvernu irachenu per stà vicinu à e vittime di u terrimotu mobilizendu i so mezi in questi ghjorni difficili.

Capu di u Partitu Turkmeneli, cù sede in Kirkuk, Riyaz Sarikahya hà desideratu a misericordia di Diu à quelli chì anu persu a vita in u terrimotu è una ricuperazione rapida à i feriti.

In a so dichjarazione scritta, Sarıkahya hà ricurdatu chì a Republica di Turchia è u so populu sò stati cù l'Iraqi è i Turkmeni per parechji anni, è hà dumandatu à tutti à sustene è aiutà u paese vicinu Turchia.

ARABIA SAUDITA

L'Arabia Saudita hà emessu un missaghju di condolence per quelli chì anu persu a so vita in i terremoti centrati in Kahramanmaraş.

In una dichjarazione scritta fatta da u Ministeru di l'Affari Esteri di l'Arabia Saudita, hà offrittu e so cundolenze à i parenti di quelli chì anu persu a vita in Turchia è in Siria, è hà desideratu una pronta ricuperazione à i feriti.

In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì l'Arabia Saudita hè in sulidarità cù Turchia è Siria.

CINA

U presidente cinese Xi Jinping hà mandatu un missaghju di condolence à u presidente Erdoğan per quelli chì anu persu a vita in i terremoti in Kahramanmaraş chì anu affettatu 10 pruvince.

In u so missaghju, Xi hà manifestatu u so dulore per quelli chì anu persu a vita in nome di u guvernu è u populu cinese, esprimendu e so condolenze à e famiglie di quelli chì anu persu a vita è augurendu una pronta ricuperazione à i feriti.

Dichjarà ch'ellu era sconvoltu quandu hà sappiutu di i terrimoti chì anu causatu perdite pesanti è danni materiali, Şi hà dettu: "Credu chì sottu a guida di u presidente Erdoğan, u vostru guvernu è u vostru populu supereranu l'effetti di u disastru u più prestu pussibule è vi ricustruisce u vostru paese ". hà utilizatu e so dichjarazioni.

culligati

Comando di Terre Alliati NATO (LANDCOM), "Turchia ùn hè micca solu un alleatu di l'OTAN, ma ancu a casa di LANDCOM". Hà publicatu un missaghju di sustegnu cù e so dichjarazioni.

U cumandante LANDCOM Darryl Williams hà spartutu nantu à u so contu Twitter per via di i terremoti di magnitudini 10 è 7,7 chì affettanu 7,6 pruvince in totale in Kahramanmaraş.

Williams hà dettu: "Offriamu e nostre condolenze à quelli chì anu persu a vita in u terrimotu in u sud-est di Turchia. Turchia ùn hè micca solu un aliatu di l'OTAN, ma ancu a casa di LANDCOM. Semu cun elli. Offriamu e nostre condoglianze à i nostri amichi è à u populu di Turchia ". usatu e frasi.

U secretariu generale di l'OTAN, Jens Stoltenberg, hà dettu: "Semu in piena sulidarità cù Turchia. Sò in cuntattu cù u presidente Erdogan è u ministru di l'Affari Esteri Çavuşoğlu. L'alliati di l'OTAN sò avà mobilizati per u sustegnu ". avia fattu a dichjarazione.

ALEMAGNA

U cancelliere tedescu Olaf Scholz hà mandatu un missaghju di condolenze à u presidente Erdoğan per quelli chì anu persu a vita in i terremoti centrati in Kahramanmaraş.

Indirizzendu u presidente Erdoğan, Scholz hà dichjaratu ch'ellu hà amparatu cun grande tristezza chì parechje persone anu persu a vita è sò state ferite in i terremoti chì anu affettatu 10 pruvince in Kahramanmaraş in totale è hà dettu: "Vogliu trasmette e mo più sincere condolenze in nome di u guvernu tedescu. è ghjente. I nostri penseri sò cù i feriti è i parenti di quelli chì anu persu inaspettatamente membri di a famiglia, cum'è li vulemu una ricuperazione rapida è cumpleta ". usatu a frasa.

Scholz hà nutatu chì a Germania hè pronta per aiutu è sustegnu per superà stu disastru.

U Ministru di a Difesa tedescu Boris Pistorius hà ancu spartutu in Twitter chì l'armata tedesca hè pronta à furnisce un sustegnu rapidu à quelli affettati da stu disastru umanitariu.

LEBANON

U presidente di u Parlamentu Libanese Nebih Berri hà mandatu un telegramma di condolenze à u presidente Erdoğan per i terremoti in Kahramanmaraş.

Sicondu a dichjarazione fatta da a Presidenza di l'Assemblea, Berri hà mandatu un missaghju à u presidente Erdogan: "In nome di mè stessu, di u parlamentu è di u populu libanese, esprimemu e nostre condoléances à voi è à u vostru populu per quelli chì anu persu a so vita per via di u terrimotu chì hè accadutu in certi rigioni è cità di Turchia ". usatu e frasi.

Vulendu una ricuperazione rapida à i feriti, Berri hà nutatu chì "i Turchi amichevuli sò abbastanza forti per superà un tali disastru".

U Ministeru di l'Affari Esteri libanese hà ancu spartutu un missaghju di condolence per i terrimoti.

"Cum'è u Ministeru di l'Affari Esteri libanese, trasmettemu e nostre più profonde condolenze à u guvernu è u populu di a Republica di Turchia per u terrimotu chì hà uccisu centinaie è ferite parechji", u ministeru hà dettu in u so contu Twitter. si dicia.

In a dichjarazione chì sò in sulidarità cù i parenti di quelli chì anu persu a vita è volenu una ricuperazione rapida à i feriti, hè statu nutatu chì u Libanu hè prontu à estende una manu d'aiutu.

Per d 'altra banda, un gruppu di deputati libanesi hà dumandatu à i paesi arabi per aiutà e zone di terrimotu.

I deputati Faisal Kerami, Hasan Murad, Adnan Tripoli, Haydar Nasr, Taha Naci è Muhammed Yahya anu publicatu una dichjarazione cumuna nantu à u terrimotu in Turchia.

Condolence à i parenti di quelli chì anu persu a vita è chì volenu una pronta guariscenza à i feriti, a dichjarazione hà fattu una chjama à i paesi di a Liga Araba, Turchia è Siria per via di i terrimoti.

NURVEGIA

U primu ministru norvegese Jonas Gahr Store, in u so postu nantu à u so contu Twitter, hà dettu: "Ci hè una terribile nutizia chì ci sò parechje vittime in i terremoti in Turchia è Siria. Semu in cumunicazione cù l'autorità nantu à ciò chì u nostru megliu sustegnu in u campu pò esse ". usatu a frasa.

Store hà offertu e so condoglianze à e famiglie chì anu persu i so cari.

MACEDONIA DI NORD è UNGHERIA

U presidente di a Macedònia di u Nordu Stevo Pendarovski è u presidente di l'Ungheria Katalin Novak anu manifestatu e so condolenze in quantu à u terrimotu.

Pendarovski è Novak, chì anu fattu dichjarazioni annantu à i terrimoti in Turchia in a cunferenza di stampa chì anu tenutu dopu a so riunione in a Residenza Presidenziale "Villa Vodno" in Skopje, hà dichjaratu ch'elli eranu pronti à mandà aiuti concreti à Turchia.

U presidente di a Macedonia di u Nordu Pendarovski hà dichjaratu chì un terremotu devastanti hè accadutu in Turchia è hà dettu:

"In questu mumentu, l'infurmazione hè ghjunta chì un secondu terrimotu hè accadutu. Ci hè assai perdita. Terribile distruzzione. E mo condolenze una volta à quelli affettati da u terrimotu. U Guvernu di a Macedònia di u Nordu è noi, cum'è statu, ùn seremu micca solu verbali, ma furniscemu assistenza concreta ".

Pendarovski hà dettu: "I nostri pinsamenti sò cù u populu turcu, i citadini turchi è soprattuttu quelli chì anu persu i so parenti più vicini". disse.

U presidente ungherese Novak hà ancu sottolineatu chì u so paese hè prontu à offre assistenza.

Novak hà dettu: "Offerte e mo condolenze à i parenti di e vittime per quelli chì anu persu a vita in u terrimotu in Turchia. Vogliu assicurà chì l'Ungheria ferma cù i so citadini turchi. L'Ungheria hè in sulidarità cun elli è hè pronta à offre ogni assistenza ". hà fattu a so valutazione.

AUSTRALIA

U Primu Ministru australianu Anthony Albanese, in una dichjarazione scritta, hà dichjaratu chì u so populu hè assai tristu da u terrimotu in Turchia.

"Tutti l'Australiani sò assai tristi da a devastazione è a tragica perdita di vita subita dopu à u terrimotu in Turchia è Siria", hà dettu Albanese in una dichjarazione. usatu e frasi.

Nutendu chì l'Australia seguita da vicinu a situazione attraversu e so rapprisintazioni di Istanbul, Ankara è Beirut, Albanese hà dettu: "Consigliemu à tutti i citadini australiani affettati da u terrimotu è da e so scosse di rispettà e direttive di l'autorità lucali". hà fattu dichjarazioni.

Moldavia

U presidente moldavu Maya Sandu hà dettu in una dichjarazione nant'à u so contu Twitter: "Semu assai tristi da a nutizia di Turchia è di i paesi vicini nantu à u terremotu devastanti chì hè accadutu sta notte. Cù i nostri pinsamenti, stemu cun tutti quelli chì soffrenu in stu terribile disastru ". hà utilizatu e so dichjarazioni.

Irina Vlah, Capu di a Regione Autònoma Gagauz di a Republica di Moldavia, hà dettu in una dichjarazione nantu à e social media chì eranu tristi da u "tragicu" terrimotu in Turchia.

Enfatizendu chì sò in sulidarità cù Turchia, Vlah hà dettu: "Purgemu quelli chì anu persu a so vita. Preghemu per a ricuperazione rapida di i feriti. U populu di Gagauz hè cù u populu turcu fraternu cù e so preghiere ". hà fattu dichjarazioni.

FRANCIA

U sindaco di Parigi Anne Hidalgo, in una dichjarazione nant'à u so contu Twitter, hà spressu u so sustegnu à e squadre di salvezza dichjarendu chì a Turchia è a Siria sò state severamente scuzzulate da un terremotu chì hà uccisu centinaie di persone sta notte.

Utilizendu a frasa "i nostri cori sò cù e vittime è e so famiglie", Hidalgo hà nutatu chì Parigi hà mobilizatu u fondu d'emergenza.

Japan

U Giappone hà annunziatu chì mandarà a Squadra Internaziunale di Rescue d'Urgenza in a zona di u terrimotu trasmettendu e so condolenze à Turchia per quelli chì anu persu a vita in i terremoti di magnitudine 10 è 7,7, centrati in Kahramanmaraş è chì affettanu 7,6 pruvince.

L'Ambasciata Giapponese in Ankara hà fattu una dichjarazione scritta in quantu à l'inviu di a Squadra Internaziunale di Salvà d'Emergenza Giappone in Turchia.

In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì l'aviò chì porta una squadra di guida composta da 3 membri di a Squadra Internaziunale di Salvataggio d'Emergenza Giapponese è una squadra di salvezza di 15 persone, chì hè prevista per esse mandata da u Giappone, partirà oghje da l'aeroportu di Haneda è ghjunghje à Adana via Istanbul.

In a dichjarazione, chì hà dichjaratu chì a squadra hè prevista à ghjunghje à l'aeroportu di Istanbul à 06.25:XNUMX dumane, ora turca, i cundolenzii sò stati trasmessi à Turchia per quelli chì anu persu a vita in i terremoti.

In a dichjarazione di u Ministeru di l'Affari Esteri di u Giappone, "In cunsiderà a perspettiva umanitaria è e relazioni amichevuli cù Turchia, u Giappone hà decisu di furnisce aiutu umanitariu urgente". l'espressioni sò state usate.

Korkut Güngen, Ambasciatore di Turchia in Tokyo, hà dettu chì a squadra di fronte di 18 persone hè stata mandata in Turchia in l'avvenimentu di addiu tenutu à l'aeroportu Haneda in Tokyo.

L'ambasciadore Güngen hà dichjaratu chì l'elementi di supportu di u Giappone, custituiti da a guardia costiera, u brigata di u focu è u persunale di salute, continuanu à esse mandati in Turchia in i ghjorni à vene.

ITALIA

I ghjucadori di football naziunali è alcune squadre di Serie A in Italia anu emessu un missaghju di condolenze è sustegnu per i terremoti in Kahramanmaraş.

Dopu à i terrimoti di Kahramanmaraş, i ghjucatori di football naziunali è certi clubs chì ghjucanu in a Prima Liga Italiana di Football (Serie A) anu publicatu un missaghju di sulidarità è cundolenze.

U futbolista naziunale Hakan Çalhanoğlu, chì hà ghjucatu per a squadra di l'Inter, hà dettu in u so contu Twitter: "Vogliu pietà à quelli chì sò morti in u terrimotu chì hè accadutu in Kahramanmaraş è si senti in parechje cità, è una ricuperazione rapida per i feriti. Spergu chì passemu questi ghjorni dolorosi cù a minima perdita è dannu. Cundolenze à a nostra nazione ". hà spartutu.

U futbolista naziunale Merih Demiral, chì ghjoca per a squadra Atalanta, hà dettu ancu in u so missaghju: "U mo ferisce u core per vede a ghjente di u mo paese in questu statu è per tistimunià u so dulore. Spergu chì Diu li aiuta. Spergu chì andemu da questu inseme. Quelli chì anu a minima negligenza, lascialli fà cum'è Diu sà. Ùn possu micca pensà à nunda altru da dì ". hà utilizatu e so dichjarazioni.

Demiral hà ancu dumandatu à e persone in l'area di u terrimotu per ùn entre micca in l'edificazioni dannighjate.

Emirhan İlkhan, un ghjovanu ghjucadore turcu chì porta a maglia di a Sampdoria, hà dettu ancu nantu à e social media:SözcüE parolle sò senza significatu, e parolle sò insufficienti paragunatu à u dulore sperimentatu ... Mandu i mo desideri per a misericordia di Diu à quelli chì avemu persu in u terrimotu, è guariscenu prestu à tutti i citadini feriti. E mo preghiere sò cun voi ".

Missaghju di sulidarità da i club di a Serie A

In un messagiu Twitter nantu à u terrimotu, u club di Roma hà ancu spartutu: "I pinsamenti è e preghiere di tutti in AS Roma sò cun tutti affettati da u devastante terremotu in Turchia è Siria". l'espressioni sò state usate.

Turinu è u club Sampdoria anu ancu spartutu un missaghju. Mentre u club di Sampdoria hà spartutu nantu à u so contu Twitter, "I nostri pinsamenti sò cù Turchia, Siria è tutti quelli affettati da stu terrimotu devastante", Torino hà dettu, "U Turin Football Club esprime a so vicinanza amorosa à e persone più affettate da u terrimotu devastanti in Siria. è Turchia ". usatu a frasa.

ALGERIA

U presidente algerianu Abdülmecid Tebboune hà mandatu un missaghju di condolence à u presidente Erdoğan per i terremoti in Kahramanmaraş.

Sicondu una dichjarazione scritta da a Presidenza Algeriana, u presidente Tebbun hà dettu in u so missaghju: "In fronte à l'orrore di stu disastru chì hè accadutu à u populu turcu fraternu, offre e mo sincere condolenze à u populu algerianu, u guvernu è per mè stessu. nome di u presidente, u guvernu è u populu di a fraterna Republica Turca ". hà utilizatu e so dichjarazioni.

U presidente Tebbun, in u so missaghju chì vulia a misericòrdia di Diu à quelli chì anu persu a so vita è una ricuperazione rapida à i feriti, hà enfatizatu chì l'Algeria hè vicinu à u populu è u statu di Turchia cù tutti i so mezi.

Tebbun hà nutatu chì l'Algeria hè in sulidarità cù Turchia.

ORGANIZZAZIONE DI COOPERAZIONE ISLAMICA (IIT)

L'Organizazione di a Cooperazione Islamica (OIC) hà manifestatu e so condolenze à Turchia è Siria per quelli chì anu persu a so vita in i terremoti centrati in Kahramanmaraş.

In u so missaghju di condolence, u Sicritariu Generale di l'OIC, Hüseyin İbrahim Taha, hà dichjaratu chì sò in sulidarità cù i parenti di quelli chì anu persu a vita in i terrimoti.

Condolenze à Turchia è Siria, Taha hà desideratu a misericòrdia di Diu per quelli chì anu persu a vita è una ricuperazione rapida à i feriti.

Taha, chì hà elogiatu l'autorità in Turchia per l'intervenzione rapida di e persone sottu à u terrimotu dopu à u terrimotu è per riduce l'effetti negativi di u terrimotu, hà dumandatu à i paesi membri di l'OIC, l'istituzioni pertinenti è tutti l'alliati à cuntribuisce à i sforzi di salvezza purtati. fora da Turchia.

ARMENIA è GEORGIA

U presidente armenu Vaagn Khachaturyan è u primu ministru georgianu Irakli Garibashvili anu manifestatu e so condolenze per quelli chì anu persu a vita in i terremoti chì anu affettatu 10 pruvince in Kahramanmaraş.

In una dichjarazione in Twitter, Khachaturyan hà dettu: "Offertu e mo sincere condolenze à Turchia è Siria per e tragiche cunsequenze è a perdita di vita di u terremotu devastanti". usatu a frasa.

Hachaturyan hà trasmessu e so cundolenze à i parenti di quelli chì anu persu a vita in u terrimotu è hà desideratu una pronta ricuperazione à tutti i feriti.

U presidente di l'Assemblea Naziunale Armena, Alen Simonyan, hà dettu nantu à Twitter: "Semu tristi da a terribili nutizie di u devastante terremotu chì hè accadutu in Turchia. E mo condoglianze à e famiglie è i parenti di quelli chì anu persu a vita è augu una pronta guarigione à i feriti. hà fattu a dichjarazione.

In un missaghju chì hà spartutu nantu à u so contu di e social media, u primu ministru georgianu Irakli Garibashvili hà offrittu e so condolenze à u populu di Turchia, u guvernu è u presidente Erdogan per a perdita di a so vita per via di u devastante terremotu in Kahramanmaraş, è hà desideratu i feriti. una ricuperazione rapida.

"Sustemu u populu turcu è simu pronti à dà ogni tipu di sustegnu". Garibashvili hà dettu chì anu pigliatu ancu a decisione di mandà l'equipaggiu è a squadra di salvezza in Turchia.

GRECIA

U Ministru di l'Affari Esteri grecu Nikos Dendias hà trasmessu e so condoglianze à u Ministru di l'Affari Esteri Mevlüt Çavuşoğlu per i terremoti.

In u so postu nantu à u so contu Twitter, Dendias hà dichjaratu chì hà cuntattatu Çavuşoğlu è hà dettu: "Aghju dettu chì a Grecia hè pronta à sustene a risposta di danni è i sforzi di ricerca è salvezza". usatu a frasa.

U Primu Ministru grecu, Kiryakos Mitsotakis, hà dettu chì a Grècia stava cù a Turchia cù tutte e so forza per via di u terrimotu.

Mitsotakis, in a so dichjarazione prima di a riunione chì hà tenutu cù diversi Ministeri via teleconferenza, hà spressu a so tristezza per u terrimotu è hà nutatu chì tutte l'opportunità deve esse offerte à Turchia cum'è paese.

Esprimendu chì a Grecia hè sperimentata in terremoti, Mitsotakis hà ricurdatu chì e squadre affiliate à l'Unità di Risposta Speciale di Disastru (EMAK) seranu mandati da a Grecia per participà à i sforzi di ricerca è salvata in l'area di u terrimotu. Mitsotakis hà ancu dichjaratu chì a Grecia era u primu paese à offre sustegnu à Turchia.

In a dichjarazione fatta da u Ministeru Grecu di Crisi Climatica è Proteczione Civile, hè statu nutatu chì 21 pompieri è dui cani di ricerca è salvata da l'Unità Speciale di Risposta à i Disastri (EMAK) parteranu cù veiculi speciali per esse utilizati in ricerca è salvata.

In u terrimotu di Marmara in Turchia di u 1999, a Grecia hà mandatu l'aiutu à a Turchia, è in u terrimotu di Atene in u 1999 chì hè accadutu in Grecia, Turchia hà mandatu aiutu à a Grecia.

MESSAGGI DI SUPPORTU DA I PAESI AFRICANI

SENEGALLU

U presidente senegalese Macky Sall hà spartu in u so contu Twitter e so condolenze à a Turchia è a Siria per via di u terrimotu è hà desideratu à i beneficiari una ricuperazione rapida.

U Ministru di l'Affari Esteri senegalese, Aissata Tall Sall, hà marcatu u Ministru di l'Affari Esteri Mevlüt Çavuşoğlu in un missaghju chì hà publicatu in Twitter, "Offerte e mo sincere condoglianze à u mo cullega è fratellu Mevlüt Çavuşoğlu". usatu a frasa.

SOMALIA

In u so messagiu spartutu in turcu nantu à Twitter, u presidente di Somalia Hasan Sheikh Mahmud hà dettu: "In nome di u populu Somali è u guvernu, offre e mo più sentite condolenze à u populu turcu, u presidente Recep Tayyip Erdoğan, per via di u terrimotu chì hè accadutu in Kahramanmaraş. è sentu in parechje cità, è vogliu una ricuperazione rapida à i feriti. Saluti à u nostru fratellu Turchia. E nostre preghiere cun voi". usatu e frasi.

Burundi

U presidente di Burundi Evariste Ndayishimiye hà dichjaratu ch'ellu hà amparatu a nutizia di u terrimotu cun grande tristezza è hà spressu e so condolenze à u presidente Erdoğan.

U presidente di a Cummissione di l'Unione Africana, Moussa Faki Mahama, hà dettu chì l'Africa hè in sulidarità cù Turchia è Siria.

SUDANNU

Le ministère des Affaires étrangères soudanais a exprimé ses condoléances à ceux qui ont perdu la vie dans le séisme et a souhaité aux blessés un prompt rétablissement.

U Vicepresidentu di u Cunsigliu di Sovranità di u Sudan, Muhammed Hamdan Dagalu, chì hà offru e so condolenze à u populu turcu è hà vulsutu una rapida ricuperazione à i feriti, hà dichjaratu ch'elli sò in sulidarità cù u populu turcu.

UNIONE ARABE

U Sicritariu Generale di a Liga Araba Ahmed Ebu Gayt hà manifestatu e so condolenze à Turchia è Siria per quelli chì anu persu a vita in i terremoti centrati in Kahramanmaraş.

Lega Araba SözcüIn a so dichjarazione scritta, Cemal Rusdi hà dettu chì u Sicritariu Generale Ebu Gayt hà spressu e so condolenze à quelli chì anu persu a so vita per via di u terrimotu in Turchia è Siria, è hà desideratu una pronta ricuperazione à i feriti.

In a dichjarazione, hè statu infurmatu chì Abu Gayt hà dumandatu à a cumunità internaziunale per "furnisce aiutu d'urgenza à e zone di disastru in u nordu di Siria per via di u terrimotu chì hà scuzzulatu Turchia è Siria".

In a dichjarazione, hè statu ancu enfatizatu chì a Lega Araba hà dumandatu à l'urganisazioni umanitarii internaziunali per "piglià azzione immediata per l'aiutu umanitariu necessariu in fronte di stu disastru".

AFFILIATI DI E NAZIONI UNITE (ONU)

L'urganisazioni affiliate à e Nazioni Unite (ONU) anu annunziatu ch'elli eranu pronti à aiutà publicendu missaghji di condolence per i terremoti in Turchia è Siria.

L'Altu Cummissariu di l'ONU per i Rifugiati Filippo Grandi hà spartutu nant'à u so contu Twitter: "L'Altu Cummissariu di l'ONU per i Rifugiati (UNHCR) hè solidu cù e persone affettate da i terremoti devastanti in Turchia è Siria". usatu a frasa.

Grandi hà dichjaratu ch'elli sò pronti à furnisce assistenza à tutti i sopravviventi attraversu squadre di campu induve pussibule.

U contu di l'UNHCR Turchia hà dettu: "Semu assai tristi da e tragiche cunsequenze di i terremoti mortali in u sud-est di Turchia sta matina. Esprimemu e nostre condoglianze à quelli chì anu persu a so famiglia, amichi è cari. L'UNHCR sta cun Turchia in questu momentu difficiule è ferma impegnata à sustene l'autorità turche in risponde à sta situazione ". dichjarazioni sò state incluse.

"À l'altitudine di un invernu duru, avemu statu scuncutatu da i terrimoti chì anu colpitu Turchia è Siria", l'Uffiziu di Coordinazione Umanitaria di l'ONU (OCHA) hà tweetatu. I nostri squadre valutanu i danni cù e squadre di risposta d'emergenza è di salvezza da u Centru di Valutazione è Coordinazione di Disastri di e Nazioni Unite (UNDAC) pronti à implementà ". dichjarazione hè stata fatta.

"Ci dispiace assai per u terrimotu chì hà causatu a perdita di vita sta matina. Offrendu e so più profonde condolenze à tutti quelli affettati da u terrimotu, l'UNHCR coordina attivamente una risposta cù l'agenzii di l'ONU è altri attori umanitarii per furnisce aiutu è sustegnu à quelli chì anu bisognu in Siria. dichjarazioni sò state incluse.

MALESIA

Malaysia, India è Pakistan anu annunziatu chì mandaranu squadre per sustene i sforzi di ricerca è salvezza in i terremoti di magnitudine 10 è 7,7, l'epicentru di quale hè i distretti Pazarcık è Elbistan di Kahramanmaraş è chì affettanu 7,6 cità in totale.

L'autorità malasiane anu infurmatu chì 75 esperti da u Team Speciale di Ricerca è Rescue di Malasia (SMART) partiranu per Turchia cù l'equipaggiu da esse utilizatu in l'operazione di ricerca è salvata, in un aviò di Turkish Airlines sta sera.

In una dichjarazione scritta, u Primu Ministru malese Enver İbrahim hà dichjaratu ch'ellu era assai tristu da a perdita di vita, ferite è grande distruzzione, è hà dettu: "In nome di u guvernu è u populu malese, trasmette e mo condolenze à quelli chì anu persu a so vita. in u terrimotu". usatu a frasa.

Inoltre, u Ministru di l'Affari Esteri di Malasia Zambry Abdul Kadir hà scontru cù u so omologu Mevlüt Çavuşoğlu è offre e so condolenze per quelli chì anu persu a vita in u terrimotu.

INDIA

U primu ministru indianu Narendra Modi hà dichjaratu ch'elli anu spartutu u dulore sentitu per via di a perdita di vita è di pruprietà causata da u terrimotu chì hè accadutu in Turchia.

U Primu Ministru Modi hà spressu chì l'India hè in sulidarità cù u populu di Turchia è hè pronta à offre tutte l'assistenza pussibule per trattà sta tragedia.

Per d 'altra banda, in a dichjarazione fatta da l'Uffiziu di u Primu Ministru indianu, hè statu dichjaratu chì duie squadre di a Forza Naziunale di Risposta à i Disastri (NDRF), composte da cani di ricerca è salvata addestrati è XNUMX persone equipate cù equipaghji speciali, seranu mandate. à e zone affettate da u terrimotu.

In a dichjarazione, "Un squadra speciale custituita da medichi specialisti è persunale di risposta d'urgenza hè ancu preparatu per esse mandatu in a regione". a dichjarazione hè stata inclusa.

Hè statu spartutu chì a spedizione di materiali d'aiutu serà fatta sottu a coordinazione di i rapprisentanti di l'India in Ankara è Istanbul è l'autorità competenti in Turchia.

PACCHISTANU

U primu ministru pakistanu Shahbaz Sharif hà annunziatu chì u so paese mandarà una squadra di ricerca è salvezza è materiali d'aiutu in Turchia per via di a perdita di vita è di pruprietà in i terremoti chì anu affettatu 10 pruvince in Kahramanmaraş in totale.

U Primu Ministru Sharif, in una dichjarazione in Twitter, hà dichjaratu ch'ellu avia avutu una telefonata cù u presidente Erdogan è trasmette e so condolenze.

Nutendu chì hà dettu à u presidente Erdogan chì u Pakistan farà tuttu per aiutà i so fratelli turchi in questu tempu difficiule, Sharif hà nutatu chì una squadra di ricerca è salvata, medichi è paramedici seranu mandati in Turchia.

Sicondu a dichjarazione fatta da u Ministeru di l'Affari Esteri, i materiali cumpresi tende d'invernu, mantelli è altri prudutti critichi sò stati preparati per esse mandati in Turchia in cunfurmità cù a direttiva data da Sharif à l'Agenzia Naziunale di Gestione di Disastri Pakistan (NDMA).

Fonti anziani anu dettu in una dichjarazione à u currispundente di l'AA chì a squadra di ricerca è salvata di 36 persone è 2 aerei di trasportu C-130 chì portavanu forniture d'aiutu sò stati preparati è previsti per partì per a Turchia sta sera.

YEMEN

U guvernu yemenita hà emessu un missaghju di condolence per quelli chì anu persu a vita in i terremoti centrati in Kahramanmaraş.

In a dichjarazione di u Ministeru di l'Affari Esteri publicata in l'agenza di notizie ufficiale di u paese SABA, hè statu dichjaratu chì l'effetti di u terremotu severu chì hà devastatu u sudu di a Turchia è a Siria sò stati seguiti cù tristezza.

U guvernu yemenita hà manifestatu a so sulidarità cù i paesi fraterni Turchia è Siria, esprimendu e so condolenze à i parenti di quelli chì anu persu a vita è una ricuperazione rapida à i feriti.

Mehdi al-Maşat, presidente di l'Altu Cunsigliu Politicu di i Houthis sustinuti da l'Iran in u paese, hà ancu emessu un missaghju di condolence, esprimendu e so condolenze à Turchia è Siria dopu u terrimotu.

ALGERIA

U presidente di l'Assemblea Naziunale Algeriana (Senatu) Salih Kocil hà mandatu un missaghju di condolenze à u presidente di u Parlamentu Mustafa Şentop per via di i terremoti in Kahramanmaraş.

In u so missaghju, Kocil hà dettu: "Dopu à sta grande calamità chì hà accadutu à u populu fraternu di Turchia, in nome di l'Assemblea Naziunale Algeriana è di mè stessu, offre e mo condolenze à e famiglie di tutti i nostri santi martiri, u populu di Turchia è u Parlamentu. ." usatu e frasi.

U presidente di u Senatu, Kocil, in u so missaghju chì vulia a misericordia di Diu per quelli chì anu persu a so vita è una ricuperazione rapida à i feriti, hà enfatizatu chì era in sulidarità cù u Speaker di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia Şentop è Turchia.

VATICANU

U capu spirituale di i cattolici è u presidente di u Vaticanu, Papa Francescu, hà mandatu un missaghju di condolence à Turchia per a perdita di vita in i terrimoti centrati in Kahramanmaraş.

In una dichjarazione scritta da u Vaticanu, hè statu nutatu chì in u missaghju mandatu da u Papa, hà sappiutu nantu à i terrimoti in u sudeste di Turchia chì anu causatu una grande perdita di vita è spressione a so vicinanza spirituale.

U Papa Francescu hà offrittu e so sincere condoglianze à e famiglie di quelli chì anu persu a vita in u terrimotu, è hà desideratu u megliu à u persunale di emergenza implicatu in i sforzi di salvezza in corso.

ARTISTI FAMOSI IN U MONDU SPARTU UN MESSAGGIU DI CONDIZIONE È SUPPORTU PER U TERREMOTU

U musicista britannicu Yusuf Islam hà spartutu annantu à u so contu Twitter persunale: "Mi dispiace assai di vede stu disastru chì hà colpitu i Turchi è i Siriani. Ch'Allah porti facilità è sicurezza à tutti in a regione, è portà a pace eterna à l'ànima di i morti ". usatu e frasi.

L'artista svedese R&B natu in Libanese Maher Zain hà sparte una foto presa in a zona di u terrimotu nantu à u so contu Instagram è hà dettu: "Semu assai tristi da a nutizia di u terrimotu in Turchia è in Siria sta matina. Pregu per tutti i mo fratelli è soru in Turchia è Siria. Spergu chì tutti in i zoni affettati da u terrimotu sò sicuri è tuttu va megliu prestu. Qu'Allah ait pitié des morts et donne de la patience à ceux qui restent derrière. Hà spressu a so tristezza in e so parolle.

In u contu Instagram ufficiale di u gruppu di musica azerbaigian Rauf & Faik, u missaghju "Pray for Turkey" hè statu spartutu.

L'artista britannicu Sami Yusuf hà spartutu l'imaghjini di una nutizia annantu à u terrimotu cù un core rottu nantu à u so contu Instagram.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*