E squadre metropolitane di İzmir anu stallatu 142 tenda cù stufa in Kahramanmaraş

I squadre di Izmir Buyuksehir anu stallatu Stove Cadir in Kahramanmarasta
E squadre metropolitane di İzmir anu stallatu 142 tenda cù stufa in Kahramanmaraş

L'unità di coordinazione di i disastri di a municipalità metropolitana di Izmir Kahramanmaras hà stallatu tende in i lochi richiesti da e vittime di u terremotu, in particulare in i paesi induve a distruzzione hè stata sperimentata. 142 tende cù stufe sò state consegnate à e famiglie.

A Municipalità Metropolitana di Izmir cuntinueghja à sustene e vittime di u terremotu in e regioni induve a distruzzione hè accaduta in Kahramanmaraş. L'Unità di Coordinazione di Disastru di a Municipalità Metropolitana di Izmir, stabilita in Narlı Town di Pazarcık, l'epicentru di u terrimotu, stalla tende in i punti di necessità per risolve u prublema di rifugiu, chì hè a necessità più impurtante di a regione. L'installazione di un totale di 142 tende hè stata cumpletata in tuttu Kahramanmaraş, principalmente in i paesi. E squadre si sò andate in i lochi dumandati da e vittime di u terrimotu, assemblavanu e tende è stallanu e stufe in i lochi designati è li consegnavanu à e famiglie.

"Ciò chì hè statu fattu ùn sarà scurdatu"

Ahmet Irgat, un citadinu di Kahramanmaraş, induve a Municipalità Metropolitana di Izmir hà finitu l'installazione di a tenda, hà dettu: "Hè assai difficiule di descriverà ciò chì hè accadutu. Ci hè statu un gran disastru. Eramu tutti assai paura. Diu ci hà guardatu è avemu salvatu a nostra vita. Hè statu assai utile à i nostri amichi è à noi da a Municipalità Metropolitana di Izmir da u ghjornu chì hè ghjuntu; indimenticabile. Questi supporti sò necessarii in questi ghjorni. Anu ancu fattu u so megliu. Semu grati à a Municipalità Metropolitana di Izmir. Vulemu sprime a nostra gratitudine infinita à l'impiegati di a municipalità. "Hè furnitu innumerevoli benefici per i mo figlioli, ùn pudemu micca scurdà," disse.

Gül Irgat hà dettu: "Ùn ci hè micca descrizzione di stu dulore. Semu salvu, ma mi dispiace assai per i nostri parenti è amichi. Avemu vistu assai benefici da a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì Diu ti benedica. "I mo figlioli eranu assai friddi, ma stanu bè in questa tenda, grazie à Diu", disse.

A sustegnu u travagliu di vuluntarii per i zitelli

A Municipalità Metropolitana di Izmir furnisce u so sustegnu in cuuperazione cù l'istituzioni per assicurà chì l'aiutu chì vene à a regione ghjunghje in a regione currettamente. E squadre si sò andate in l'area è hà stallatu l'area di ghjocu è riabilitazione di i zitelli per esse stabilitu in a regione da i vuluntarii Eğitim-Sen affiliati à a Confederazione di i Sindacati di Impiegati Publici (KESK).

"Fortunatamente, a Municipalità Metropolitana di Izmir hè quì"

Önder Canveren, un educatore vuluntariu di İzmir KESK, chì serve volontariamente e vittime di u terremotu in a regione, hà dettu: "Questa tenda hè una tenda assai diversa. Perchè useremu sta tenda cum'è una tenda di furmazione è di riabilitazione. Vulemu ringrazià a Municipalità Metropolitana di Izmir, u nostru sindaco è tutti i travagliadori. Avemu bisognu urgente di sta tenda per chì a vita di i zitelli puderia nurmalizà è puderanu superà u so traumu. Fortunatamente, a Municipalità Metropolitana di Izmir hè quì. "Puderaghju dì cun tranquillità chì a cumuna più urganizata è veloce chì pudemu ghjunghje in a regione hè a Municipalità Metropolitana di Izmir", disse.