E squadre IMM in a zona di terremotu

I squadre IBB in Zona di Terremotu
E squadre IMM in a zona di terremotu

IMM hà mobilizatu tutte e so pussibulità dopu à u grande terrimotu. Tutti i gestori di IMM sò in AKOM IMM President Ekrem İmamoğlu Si riunì sottu à a so presidenza è hà cuminciatu i preparativi senza perde u tempu. L'azzione hè stata presa immediatamente. Un totale di 5 persone IMM da 838 unità diverse sò stati trasferiti à a regione cù veiculi 275 è equipaggiu. A squadra di ricerca è salvata di 407 persone, gru, macchine di travagliu di retroescavatori, escavatori sò stati messi nantu à a strada. A machina di custruzzione hà riparatu e strade avariate da u terrimotu è hà apertu e strade chì eranu chjuse per e cundizioni climatichi avversi. "İBB Management Center" è i punti di cunnessione Internet sò stati stabiliti in Hatay. U camionu di alimentazione per 6 mila persone, chì hè diventatu un dormitoriu, è u buffet mobile chì pò pruduce 15 mila pani, si trasfirìu in a regione. I donazioni di pani fatti da a ghjente di Istanbul à Halk Ekmek anu ancu decisu di esse consegnati à a zona di u terrimotu.

A Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM) hè andata in alerta per furnisce aiutu à a regione, chì hè stata scuzzulata da u disastru di u terrimotu. E squadre IMM, chì agiscenu sottu a coordinazione di l'AFAD, si sò mobilizati per furnisce l'aiutu à a regione di u terrimotu, in particulare Hatay.

Gruppi di travagliu sò stati stabiliti per quelli affettati da u disastru per evaluà tutte e capacità di i filiali è affiliati IMM secondu i bisogni di a regione. Una mappa stradale per l'aiutu hè stata determinata da riunioni cù e municipalità di distrittu in Istanbul in AKOM affiliata à IMM. Tutte e strutture di Istanbul sò state attivate per a zona di u terrimotu.

8 PERSONE SOPRAVVISU DA U RUSH

IMM, chì hà mobilizatu per a lotta contru u disastru cù un totale di unità 25, persunale 838, veiculi 275 è equipaggiu, hà iniziatu immediatamente l'attività di ricerca è salvezza. A squadra di salvezza di a Brigata di Fire d'Istanbul, chì era trà e prime squadre di ricerca è salvata à ghjunghje à Hatay, hà cuminciatu à travaglià senza ritardu. I squadre di l'IMM anu salvatu 8 persone da i rubbles finu à avà. U zitellu di trè anni, Umay è Bade, chì sò stati tirati fora di i naufragi in a matina, eranu trà elli.

In a prima tappa, IMM hà stabilitu 311 squadre di ricerca è salvata di u Dipartimentu di u focu di Istanbul, è hà mandatu un totale di 407 persone di ricerca è salvata è veiculi 25 à u locu di disastru. U primu squadra di ricerca è salvata di 100 persone hà ghjuntu à Hatay in a tarda di u primu ghjornu. I squadre IMM spedite sò stati trasferiti à u desk di crisa di Hatay. U sicondu gruppu hà righjuntu Hatay via Gaziantep, u terzu è u quartu gruppu hà iniziatu a so attività di ricerca è salvezza attraversu Adana.

A BASE hè STABILITA

IMM stabilisce un Centru di Gestione IMM in Hatay per furnisce cibo è bevande calde à quelli in a zona di u terrimotu è per assicurà a coordinazione. Per creà una cità di tenda, u persunale, i veiculi è i materiali sò mandati in a regione. U persunale 362, 209 equipaggiu pisanti è veiculi si sò spustati in a regione per a creazione di u centru. Trà quelli spediti, ci sò 46 macchine pesanti, 25 retroescavatori è 5 gru. In più di un camion d'alimentu cù una capacità di ogni ghjornu di 6 15, un fornu mobile cù una capacità di 60 mila pani ogni ghjornu, è un camion dormitoriu per 15 persone, un camion di cibo seccu è materiale di 200 ghjorni chì appartene à i veiculi hè statu mandatu à i veiculi. regione. 200 mila pani imballati è 4 mila panini d'oru chì appartenenu à Istanbul Halk Ekmek sò ancu mandati à Hatay. Un totale di XNUMX camions di pane, cumprese donazioni di pane fatte da i residenti di Istanbul, ghjunghjeranu à a zona di disastru.

10 camioni più carichi d'acqua, pani imballati, mantelli, picculi generatori è altri aiuti sò stati mandati à Hatay. 53 generatori di campu è apparecchi di illuminazione di diverse putenzi sò stati messi nantu à a strada. I punti di cunnessione Internet sò stati stallati per prevene interruzioni in l'infrastruttura GSM è u prugressu lisu di l'operazione in a zona di u terrimotu.

MUNICIPALI DISTRIBUTI 8 MATERIALE TRAILER

U presidente di l'IMM in AKOM per portà e pussibilità di e municipalità di distrittu à a regione Ekrem İmamoğlu e riunioni sò state coordinate. In a prima tappa, 8 camioni cù mantelli, robba d'invernu, calefactori, generatori è materiali d'igiene partenu. Inoltre, 3 autobus, 4 escavatori, 3 ambulanze, 8 veiculi di salvezza, una squadra di ricerca è salvata cù 4 cani è una squadra d'aiutu di 300 persone, custituita da persunale medicale, si sò ancu spustate in a regione.

85 mila materiali sò stati donati

IMM hà lanciatu una "Campagna d'Aiuti di Disastru" per esse furnita à e vittime di u disastru in a regione di u terrimotu. L'aiuti sò raccolti in Yenikapı Eurasia Exhibition Center è Kartal Logistics Centers. L'attività di raccolta di aiuti cuntinueghjanu cù 104 persone in 208 turni è 3 veiculi in 97 centri. I Istanbuliti chì volenu donà ponu purtà e so donazioni à i dui centri. I prudutti di seconda mano ùn saranu micca accettati in materiali d'aiutu, solu i materiali inutilizati seranu valutati.

Di i materiali donati, 10 mila mantelli è 16 mila 20 materiali d'aiutu, cum'è pannolini per i zitelli, vestiti, mantelli è trapunte sò stati purtati à a strada cù 2 camioni. 6 camioni sò in preparazione. 85 XNUMX articuli (coperte, pannolini, vestiti per i zitelli, vestiti per i zitelli, calzini, manciari, vestiti, asciugamani, riscaldatori, salviette umide, cuscini di ghjoculi, tavulinu per i zitelli) sò stati ricevuti cum'è donazioni.

I TRAILER sò in a regione

Mentre chì l'IMM tutale hè statu mobilizatu cù u gruppu di travagliu stabilitu, i listi di bisogni sò stati determinati è e macchine di emergenza pesanti sò stati prima spediti in a regione. L'equipaggiu è u persunale sò aghjuntu per andà in e zone ogni ora.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*