U travagliu di a 2ª tappa principia nantu à a strada Mersin Istiklal

I travaglii di scena cumincianu nantu à a strada Mersin Istiklal
U travagliu di a 2ª tappa principia nantu à a strada Mersin Istiklal

A municipalità metropolitana di Mersin principia i travaglii di a 2ª tappa in a strada Istiklal in u scopu di rinnuvamentu. Siccomu a strada serà chjusa à u trafficu di i veiculi, i cunduttori sò stati dumandati à aduprà rotte alternative.

A municipalità metropolitana di Mersin principia i travaglii di a 2ª tappa in a strada Istiklal in u scopu di rinnuvamentu. In a strada, chì serà chjusu à u trafficu di i veiculi per un certu periudu di tempu, i prucessi di rinnuvamentu di l'infrastruttura è di asfaltamentu seranu finiti prima. In seguitu, l'operazioni di a pavimentazione di pavimenti, di riforestazione, di illuminazione è di mobili urbani seranu compie è a strada serà messa à a disposizione di i citadini.

Kaymaz: "Vulemu restituà Istiklal Street à i so antichi ghjorni vivaci"

Fornendu infurmazioni nantu à u travagliu, Şeyda Kaymaz, unu di l'architetti di u Dipartimentu di Studii è Prughjetti, hà dettu: "In u scopu di i travaglii di a seconda tappa di Istiklal Street, a sezione trà l'intersezzione di a strada Hastanesi è l'intersezzione di u Parcu Özgür Çocuk serà chjusu à u trafficu di i veiculi da u 2 di ferraghju di u 23, è i travaglii infrastrutturali cumincianu à a strada. "Dopu, i travaglii di rinnuvamentu di a linea di drenaggiu di l'acqua di piovana è i travaglii di arrangiamentu di pavimenti continueranu", disse.

Kaymaz hà nutatu chì in a 1ª tappa di Istiklal Street, a prima tappa hè stata messa in serviziu è hè stata assai apprezzata da i citadini è i cummercianti circundante, u sistema di illuminazione serà cuncepitu in modu mudernu, è ancu l'infrastruttura è u pavimentu. opere; Ellu disse chì, cù u rinnuvamentu di u mobili urbanu, i cassoni di basura è i grilli sottu à l'arburu, l'area intornu à a strada Istiklal averà un aspettu più cuntempuraneu.

In quantu à u scopu di u travagliu di a 2ª tappa, chì hè destinatu à esse cumpletu in maghju è apertu à l'usu di i residenti di Mersin, Kaymaz hà dettu: "U nostru scopu principale quì hè di restaurà a strada Istiklal, chì hà un postu impurtante in a memoria di a cità. à u so anticu statu vivu è dunque cuntribuisce à i cummercianti. "Vulemu ancu creà spazii verdi più còmode per i nostri citadini è prutegge l'area verde esistente aumentendu a circulazione pedonale quì", disse.

A causa di i travaglii di a 2ª tappa di Istiklal Street, chì si feranu trà l'intersezzione di a Strada Hastanesi è l'intersezzione di u Parcu di i zitelli Özgür, i cunduttori puderanu aduprà rotte alternative nantu à i cunti di e social media di a Municipalità Metropolitana.