I vuluntarii anu ghjucatu à ghjochi cù e vittime di u terremotu in Antalya

I vuluntarii anu ghjucatu à ghjochi cù e vittime di u terremotu in Antalya
I vuluntarii anu ghjucatu à ghjochi cù e vittime di u terremotu in Antalya

I vuluntarii è l'impiegati municipali chì anu participatu à a preparazione di l'aiuti per esse mandati in e zone di u terremotu in u Centru di Soccorso di Disastru di a Municipalità Metropolitana di Antalya anu accoltu e vittime di u terrimotu. Mentre i vuluntarii ghjucanu à i ghjoculi cù e vittime di u terrimotu chì sò ghjunti in Antalya da e regioni di u terrimotu, u tè hè ancu servitu à e famiglie.

I sopravviventi di u terrimotu, chì sò stati siparati da e zone di terrimotu è posti in hotel, pensioni è dormitori in Antalya, per pudè alluntanassi da u tram per un tempu.

Hè statu ospitatu in u Centru di Soccorso di Disastru di a Municipalità Metropolitana di Antalya. I vuluntarii è l'impiegati di a municipalità, chì anu participatu à u travagliu di carità, anu ghjucatu cù i zitelli tuttu u ghjornu.

I zitelli Ghjucate Famiglie Fighjate

In a sala di ghjocu decorata cù ghjoculi è palloncini, i sopravviventi di u terrimotu dipintavanu, leghjenu è passanu u tempu cù a pasta di ghjocu. I fratelli è e surelle vuluntarii leghjenu libri à i zitelli è cuntavanu storie. Mentre i zitelli ghjocanu, i so parenti, chì eranu serviti tè, fighjulavanu i so figlioli surrisu un pocu di ghjorni dopu. I vuluntarii anu dettu chì si sentianu felici è tranquilli perchè anu passatu u tempu cù e vittime di u terrimotu è puderanu esse cun elli è esse un balsamo per e so ferite.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*