Konya Metropolitan hà stabilitu un campu di ghjocu per e vittime di u terremotu in Hatay

Konya Buyuksehir hà stabilitu un campu di ghjocu per e vittime di u terremotu in Hatay
Konya Metropolitan hà stabilitu un campu di ghjocu per e vittime di u terremotu in Hatay

Cuntinuendu à cuntribuisce à u ritornu di a vita à a normale in Hatay devastata da u terrimotu, a Municipalità Metropolitana di Konya hà avà stallatu un grande campu di ghjocu per i zitelli in a Tent City di Hatay Narlıca dopu à u Camion di Scienza.

A Municipalità Metropolitana di Konya cuntinueghja à sustene a guariscenza di e ferite in Hatay dopu u terrimotu.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà dettu chì, cum'è Konya, stanu travagliendu duramente per guarì e ferite in Hatay, induve a vita si ferma per via di i disastri di u terrimotu chì soffrenu tuttu u paese. Nutendu chì a Municipalità Metropolitana di Konya, e camere, l'urganisazioni non governamentali è tutte e persone di Konya anu fattu un sforzu per esse cù u populu di Hatay dapoi u primu ghjornu, u sindaco Altay hà dettu ch'elli cercanu di cumpensà ogni tipu di mancanza di vittimi di u terremotu. da a ricerca è u salvamentu à a logistica, da l'acqua potabile à l'energia, da l'alimentariu è l'albergu à a custruzzione di una cità cuntainer.Ellu hà dichjaratu ch'elli travagliavanu ghjornu è notte.

Nutendu chì u terrimotu hà affettatu in particulare i zitelli, u sindaco Altay hà dettu: "Hè assai impurtante per fà chì i nostri figlioli si sentenu megliu. In questu sensu, u nostru Camione di Scienza in u nostru Centru Scienze Konya hè à u serviziu di i nostri figlioli in a regione. Inoltre, urganizemu parechje attività per i zitelli in 11 pruvince. Avà avemu stallatu un grande parcorsu di ghjocu in Hatay Narlıca Tent City per chì i nostri figlioli passanu un tempu piacevule. Semu assai felici quandu vedemu i sorrisi di i nostri figlioli quì. Spergu chì u statu è a nazione guariscenu e ferite di u terrimotu manu in manu ", disse.