Konya Custruisce una Città Container in Hatay

Konya Custruisce una Città Container in Hatay
Konya Custruisce una Città Container in Hatay

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà dettu chì anu iniziatu i travaglii di l'infrastruttura à u puntu chì anu determinatu di stabilisce una cità di container in Hatay, chì hè stata dannata da u terrimotu. U presidente Altay hà dichjaratu ch'elli stabiliranu una cità di cuntainer in duie regioni diverse in Hatay inseme cù a Camera di Cummerciu di Konya, a Camera di l'Industria di Konya, a Borsa di Commodity di Konya è e municipalità di distrittu sottu a coordinazione di AFAD, è hà dettu: "In quantu Konya, avemu travagliatu. dura per guarì e ferite in a zona di u terrimotu ".

A Municipalità Metropolitana di Konya hà iniziatu i travaglii di l'infrastruttura à u puntu chì hà determinatu di stabilisce una cità di cuntainer in Hatay, chì hà ghjuntu subitu dopu à u terrimotu.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà dettu chì in u disastru di u seculu, i cumuni, l'urganisazioni non governamentali, e camere, l'affari è tutti i benefattori in Konya sò stati cun Hatay da u primu ghjornu.

Nutendu chì e squadre di a Municipalità Metropolitana di Konya anu dimustratu un sforzu superumanu in u 9u ghjornu per salvà i citadini chì eranu sottu à e macerie in a regione, u sindaco Altay hà dichjaratu chì anu cuntinuatu u so travagliu cù veiculi 721 è persunale 2.667. Nutendu chì, da una banda, anu realizatu u rinnuvamentu di l'infrastruttura colapsata, a prestazione di servizii logistichi è a coordinazione di l'aiutu mandatu à a regione, u sindaco Altay hà dettu: "Cù tuttu questu, avemu avà arricciatu e maniche per cuntribuisce à i bisogni di refuggiu di e nostre vittime di u terrimotu in duie regioni diverse in Hatay. Inshallah, stabiliremu cità di cuntainer in a regione in cuuperazione cù a nostra Municipalità Metropolitana, a Camera di Cummerciu, a Camera di l'Industria, a Borsa di Commodity è e municipalità di distrittu, sottu a coordinazione di AFAD. À u primu puntu chì avemu determinatu, i nostri squadre KOSKİ anu iniziatu rapidamente u travagliu di l'infrastruttura. Speremu di risponde à i bisogni di refuggiu di e nostre vittime di u terrimotu in questi mesi friddi d'invernu cumpiendu i travaglii di superstruttura in pocu tempu dopu l'infrastruttura ", disse.

Sottulineendu chì si sò mobilizati per Hatay cum'è Konya, u sindaco Altay hà dettu: "In quantu Konya, avemu travagliatu duru per guarì e ferite in a regione di u terrimotu. Ringraziu sinceramente tutte e nostre camere è cumune chì anu cuntribuitu à u prugettu. Finu chì ci uniscemu e mani cù u permessu di Allah, ùn ci hè nunda chì ùn pudemu micca superà ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*