L'ultimu gattu salvatu da un situ assai dannatu in Diyarbakir

L'ultimu gattu hè statu salvatu da u situ assai dannatu in Diyarbakir
L'ultimu gattu salvatu da un situ assai dannatu in Diyarbakir

In u studiu realizatu in partenariatu cù a municipalità metropolitana di Diyarbakır è l'AFAD, 13 gatti sò stati salvati in u Galeria Business Center è u situ sopra, chì hè statu assai dannatu in i terremoti centrati in Kahramanmaras è hè statu decisu di esse demolitu immediatamente.

Cù a coordinazione di a Municipalità Metropolitana, u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu, u travagliu hà iniziatu per a demolizione di 35 edifici assai dannati in i distretti cintrali di a cità Sur, Yenişehir è Bağlar in primu locu.

In questu cuntestu, a demolizione, chì hà iniziatu in modu cuntrullatu dopu à a fine di i travaglii di ricerca è salvata in u Galeria Business Center è u situ sopra, in u distrittu cintrali di Yenişehir, hè stata fermata quandu hè statu determinatu chì ci sò misgi in l'internu. .

Dapoi u 22 di ferraghju, e squadre di i Fire Brigade è l'AFAD anu travagliatu in modu sensibile mettendu gabbie in punti designati in l'edificiu cù gru.

In i studii, i misgi 13 sò stati salvati è i so primi esaminazioni sò stati fatti da i veterinari affiliati à u Dipartimentu di l'Affari di Salute. I misgi sò tandu consegnati à i so patroni.

Duranti l'entrevista cù i residenti di l'edifiziu è i studii detallati di ricerca è salvata, hè diventatu chjaru chì ùn ci era micca misgi in u naufragio.