MEB furnisce servizii d'alloghju à 10 mila persone in 450 pruvince

MEB furnisce u serviziu d'alloghju à milla persone in a pruvincia
MEB furnisce servizii d'alloghju à 10 mila persone in 450 pruvince

U Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer è u Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy, chì anu cuntinuatu a so investigazione in Malatya, chì anu ghjuntu da u ghjornu chì u terrimotu centratu in Kahramanmaraş Pazarcık, hà fattu dichjarazioni annantu à l'ultimi sviluppi.

Parlendu à u Centru di Coordinazione Malatya AFAD, u Ministru Mahmut Özer hà dettu; Ellu hà dichjaratu chì in Malatya, guvernatori, 2nd Army Command, Gendarmerie Command, AFAD, Red Crescent, Dipartimentu di Pulizzia, urganisazioni non governamentali è sindaci gestionanu i prucessi in modu coordinatu è chì i bisogni di alimentazione, bevande, refuggiu è soprattuttu i zitelli è e donne sò furnite in modu sustenibile.

Dichjarà chì i citadini sò ghjunti micca solu in centri di riunioni è centri di tenda, ma ancu in tutti i punti, Özer hà dettu: "Avemu facilmente ghjunghje à i quartieri, i paesi è tutti i nostri distretti. Vogliu ringrazià tutti i nostri citadini chì anu mandatu aiutu. Spergu chì avemu da passà per questi prucessi rapidamente, travagliendu inseme è aduprendu tutte e risorse di u nostru statu ". disse.

Dichjarà chì u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà datu ogni tipu d'istruzzioni da u principiu di u prucessu è chì i Ministri travagliavanu attivamente in u campu, u Ministru Özer hà dettu: "Tutte l'unità di u statu sò attivamente in u campu. Nisuna unità hè più prominente chè l'altra unità. Tutti facenu u so megliu. "Semu grati à tutti." disse.

Özer hà rimarcatu chì, cum'è u Ministeru di l'Educazione Naziunale, anu una diffusione assai larga è hà nutatu chì u sustegnu logisticu è i miccanismi sò forti in tutti i distretti è i paesi.

"Furnemu servizii di alloghju à 10 mila persone in 450 pruvince"

U Ministru Özer hà dettu chì, cum'è u Ministeru di l'Educazione Naziunale, attualmente furnisce servizii di alloghju à 450 mila citadini, cumpresi dormitori, scole, ostelli, alberghi di pratica, YBO è centri di maestri in e dece pruvince in quistione, è hà dettu: "Sperendu, aumenteremu gradualmente stu numeru. Per d 'altra banda, 7 mila 46 prufessori vuluntarii attualmente sustene l'urganizazione in u campu. Circa 2 mila cunsiglieri psicologichi è cunsiglieri di guida, chì sò assai critichi in questi prucessi, scontranu cù i nostri citadini intensamente in u campu in dece pruvince, in particulare per sustene e cundizioni psicologichi di i nostri figlioli è donne. Di novu, in cuuperazione cù u Ministeru di l'Educazione Naziunale AFAD, chì avemu principiatu circa dui anni fà, 4 mila 136 maestri da l'unità di ricerca è salvezza cuntinueghjanu i so sforzi di ricerca è salvezza in dece pruvince. Cumu l'avemu spiegatu prima, avemu aumentatu a nostra capacità di pruduce l'alimentu è u pane 6 mesi fà durante a furmazione prufessiunale. Da avà, pruduciamu 700 mila pani ogni ghjornu è li distribuimu in dece pruvince. Speremu, aumenteremu stu numeru à 1 milione da u weekend. Producemu pasti caldi per 800 mila persone è distribuemu 400 mila pacchetti alimentari in centri di pruduzzione di cibi è bevande di educazione prufessiunale, alberghi di pratica è case di prufessori. Avemu mandatu 60 cucine mobili in tutte e nostre pruvince. Vogliu ringrazià tutti i prufessori è l'amministratori chì anu travagliatu duru. Spergu chì, avemu da passà per questi prucessi eseguendu questi prucessi in una manera organizata ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*