Otokar Assiste à IDEX 2023 cù 6 Veiculi

Otokar Participa à IDEX cù u so Veiculu
Otokar Assiste à IDEX 2023 cù 6 Veiculi

Otokar, u fabricatore di sistemi di terra glubale di Turchia, mostra 20 veiculi da a so vasta famiglia di veiculi blindati à a Fiera Internazionale di l'Industria di Difesa IDEX tenuta in Abu Dhabi, a capitale di l'Emirati Arabi Uniti, u 24-2023 di ferraghju 6.

Una di l'imprese di u Gruppu Koç, Otokar cuntinueghja à rapprisintà cù successu a Turchia in diverse geografie in u campu di l'industria di difesa. A cumpagnia, chì esporta i so veiculi pruduciuti per l'industria di difesa in più di 40 paesi, face una mostra di forza à IDEX, una di e più impurtanti fiere di difesa di u mondu. À a Fiera Internazionale di l'Industria di Difesa IDEX, tenuta in Abu Dhabi, a capitale di l'Emirati Arabi Uniti, u 20-24 di ferraghju di u 2023, i veiculi militari di fama mondiale di Otokar, è e so capacità superiori in u campu di i sistemi di terra sò stati. introduttu. Otokar participa à a fiera chì si terrà à u Centru Naziunale di Esposizione Abu Dhabi cù i so veiculi 6.

Durante a fiera di 5 ghjorni, l'AKREP II Armored Reconnaissance, Surveillance and Weapon Platform Vehicle cù a COCKERILL CSE 90LP 90mm Turret, u ARMA 8×8 Armored Combat Vehicle cù u sistema di 30mm MIZRAK Tower, è u TULPAR Tracked Armored Combat Vehicle cù U sistema di torretta MIZRAK 30mm serà esibita à u stand Otokar. À u stand di Otokar, i visitatori anu ancu l'uppurtunità di esaminà attentamente u trasportatore blindatu COBRA II, u veiculu blindatu COBRA II MRAP à a prova di mine è u trasportatore blindatu ARMA 6 × 6.

"SIAmu À L'AVANTI IN L'INDUSTRIA DI DIFESA GLOBAL CU E NOSTRE CAPACITÀ"

Sottulineendu chì IDEX hà una impurtanza speciale per Otokar, chì piglia a so pusizioni in l'industria di difesa internaziunale à livelli più alti annu, u General Manager Serdar Görgüç hà dettu; "In più di esse un fornitore di l'OTAN è di e Nazioni Unite, oghje avemu quasi 40 veiculi militari chì servenu quasi 60 utilizatori in più di 33 paesi. Cù i nostri veiculi in Turchia è in diverse regioni di u mondu, riflettemu l'esperienze chì avemu acquistatu in diversi climi è geografie à i nostri studii di sviluppu di veiculi. In questu sensu, distinguemu in l'industria di difesa globale micca solu cù i nostri prudutti, ma ancu cù a nostra cunniscenza globale, successu ingegneria, R & D è capacità tecnologica. IDEX hè una opportunità impurtante in linea cù l'obiettivu di Otokar di rinfurzà a cooperazione internaziunale, in particulare in a Regione di u Golfu, è apre à novi mercati.

"Ci importa di u Mediu Oriente è di a regione di u Golfu"

Serdar Görgüç hà dichjaratu chì diversi mudelli di veiculi in a larga gamma di prudutti di i veiculi militari di Otokar anu servitu cù successu in diverse forze in u Mediu Oriente è a Regione di u Golfu dapoi u principiu di l'anni 2000; "Cum'è Otokar, avemu cura di u Mediu Oriente è di a Regione di u Golfu. Semu più vicinu à i nostri utilizatori in a regione cù a nostra cumpagnia Otokar Land Systems, chì avemu stabilitu in 2016. Avemu megliu osservà i bisogni è l'aspettattivi di i nostri utilizatori attuali è potenziali è seguite attentamente i sviluppi. Cù Otokar Land Systems, avemu realizatu travaglii riesciuti in l'ultimi 7 anni. In u 2017, avemu firmatu u più grande è più impurtante 8 × 8 cuntrattu di veìculi blindati di roti tattici di u periodu è cumpiendu cù successu e spedizioni. Grazie à a nostra capacità superiore di cuncepimentu, teste è produzzione, avemu a capacità di risponde rapidamente à i bisogni è i bisogni sempre cambianti di i nostri utilizatori. Oghje, Otokar si distingue ancu cù a so capacità di trasferimentu di tecnulugia è di produzzione lucale. Avemu u scopu di sviluppà e nostre cullaburazioni cù i nostri utilizatori esistenti è aghjunghje novi durante IDEX, chì speremu chì serà pruduttivu ".

U sistema di trazione integrale di l'AKREP II è l'asse posteriore sterzante disponibile in opzione offrenu una manovrabilità unica à u veiculu. AKREP II, chì hà una mobilità superiore in ogni tipu di cundizzioni di u terrenu cum'è fangu, neve è pozza, i cumpunenti meccanichi principali di i sistemi cum'è a direzzione, l'accelerazione è u frenu sò cuntrullati elettricamente (drive-by-wire). Sta funziunalità; Permette u cuntrollu remoto di u veiculu, l'adattazione di i sistemi di assistenza di guida è a guida autònuma. Sviluppatu per esse adattabile à parechji profili di missione, AKREP II pò participà à missioni cum'è a surviglianza, a ricunniscenza blindata, a difesa aerea è a surviglianza in avanti, è ancu diverse missioni cum'è u veiculu di supportu di u focu, u veiculu di difesa aerea, u veiculu anti-tank.

source: Difesa Turca