Quelli affettati da u terrimotu ponu dumandà u dirittu à a so casa

Quelli affettati da u terrimotu ponu dumandà u dirittu à a so casa
Quelli affettati da u terrimotu ponu dumandà u dirittu à a so casa

Mentre a Turchia prova di guarì e ferite di i terrimoti chì anu accadutu u luni 6 di ferraghju è chì anu affettatu 11 pruvince, i dettagli riguardanti u prucessu di candidatura per l'AFAD Disaster Victims Entitlement, chì principiarà dopu à i studii di valutazione di danni, anu ancu cuminciatu à emerge. .

Cum'è a terza settimana hè passata in u disastru di u terrimotu, chì hà vittimatu parechji beneficiari, i dettagli riguardanti u prucessu di candidatura per l'AFAD Disaster Survivor Entitlement anu ancu cuminciatu à emerge. In u scopu di l'assicuranza di terramotu obligatoria, u periodu di notificazione di danni, u supportu è l'opportunità per esse furnitu à e vittime di disastru, è l'infurmazioni nantu à cumu e transazzioni d'assicuranza seranu realizate sò riassunti in a dichjarazione publicata da Accountkurdu, chì offre u so l'utilizatori l'uppurtunità di paragunà i prudutti bancari è assicurativi. In a dichjarazione spartuta cù a nota "Vulemu guarì e nostre ferite inseme è u più prestu pussibule", e dumande riguardanti a dumanda di u dirittu sò state risposte.

A dumanda di u dirittu sarà ancu fatta via e-Government.

In a regione induve i studii di valutazione di dannu cuntinueghjanu, u prucessu di applicazione di a pruprietà di u dirittu ùn hè ancu iniziatu. Sicondu l'infurmazioni compilati da Accountkurdu, hè dichjaratu chì e transazzione seranu realizate nantu à u screnu di l'applicazione per esse apertu in l'e-Government per l'AFAD Disaster Victim Entitlement una volta chì i studii di valutazione di danni sò finiti. Hè statu ancu dichjaratu chì l'infurmazioni nantu à u statutu di danni di l'edifizii ponu accede da a pagina "Determinazione di danni" creata nantu à u situ ufficiale di u Ministeru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu.

Ancu s'è a pulitica di l'Istituzione d'Assicuranza di Catastrofe Naturale (DASK) include una cundizione di quindici ghjorni di travagliu per a notificazione di reclamazione, hè statu nutatu chì l'agenzia evalua l'articulu pertinente in favore di l'assicuratu è ùn ci hè micca un limitu di tempu per fà un rapportu di reclamazione. Inoltre, hè statu signalatu chì, se a pulitica hè stata persa in u terrimotu, u dirittu di l'assicuratu à l'indemnizazione ùn saria micca persu, è chì i titulari di diritti puderanu dumandà via a linea Alo DASK 125 dopu chì u prucessu hà iniziatu.

A quantità massima di garanzia 640 mila TL

Mentre era statu dichjaratu chì l'AFAD hà furnitu aiutu di cash è supportu di valutazione di danni in l'infurmazioni sparte nantu à u situ web di Okulkurdu, i diritti di e vittimi sottu à a Legge N ° 7269 sò stati ancu diretti. Mentre hè cunnisciutu chì e vittime di u terrimotu ponu signalà danni TCIP via a linea telefonica Alo TCIP 125, a pagina di Avvisu di Dannu di u Sistema di e-Government è u situ web ufficiale di TCIP, Pagina di Transazzione di Danni in Linea, hè statu ricurdatu chì da u 1 di ghjennaghju di u 2023, a cobertura massima. A quantità di l'assicuranza di terramotu obligatoria TCIP per tutti i tipi di edifici hè di 640 mila TL. In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì u cuntenutu di a pulitica TCIP paga a tarifa d'assicuranza per danni parziali è parziali, a cundizione di demolizione cumpleta di l'edifiziu ùn hè micca necessariu di prufittà di TCIP, è i pagamenti seranu fatti in 1 mese à l'ultimu, dopu chì a quantità di compensazione hè finita dopu l'applicazione è i documenti sò cumpletati.

I titulari di l'assicuranza ponu accede à i call centers

Hè stata enfatizzata in l'infurmazioni compilate da Accountkurdu, chì furnisce una piattaforma induve i prudutti bancari è assicurativi cum'è prestiti, carte di creditu, dipositi è assicurazioni ponu esse paragunati, chì e vittime di disastru chì anu assicurazione diversa da l'assicuranza di terramotu obligatoriu ponu ancu ghjunghje à a chjama. centri di e cumpagnie da quale anu acquistatu l'assicuranza. Hè statu dichjaratu chì e vittime di disastru chì anu diversi prudutti d'assicuranza cum'è l'assicuranza di l'alloghju è a pruprietà, l'assicuranza di l'automobile, l'assicuranza d'accidenti persunale, l'assicuranza di salute pò prufittà di i diritti determinati sottu a pulitica dopu avè verificatu se a so polizza d'assicuranza include una cobertura di terramotu.