Cina: "Semu pronti à aiutà à a ricustruzione di Turchia dopu à u terremotu"

Semu pronti à aiutà à a ricustruzione dopu u terremotu in Cina
Cina "Semu pronti à aiutà à a ricustruzione post-termotu in Turchia"

L'ambasciadore di a Cina in Ankara, Liu Shaobin, hà annunziatu chì a Cina hè pronta à furnisce assistenza à a ricustruzzione post-terrimotu in Turchia.

Liu Shaobin hà fattu una dichjarazione speciale à u ghjurnalista CMG nantu à u travagliu di e squadre di ricerca è salvata chinesi è a situazione di i Cinesi chì vivenu in e zone di terramotu.

Liu Shaobin hà rimarcatu chì dopu à u severu terrimotu accadutu in Turchia, u guvernu cinese hà lanciatu immediatamente u mecanismu d'aiutu umanitariu d'urgenza, hà furnitu 40 milioni di yuan d'aiutu à Turchia è hà mandatu squadre di ricerca è salvata in e regioni di u terrimotu.

Dichjarà chì u primu gruppu di materiali d'aiutu di u guvernu cinese sò stati cumpletamente consegnati in Turchia da u 12 di ferraghju, Liu Shaobin hà dettu chì trà i materiali ci era più di 100 tunnellate di coperte è tende chì e vittime di u terrimotu avianu più bisognu è chì un gruppu di L'equipaggiu di salute serà furnitu in Turchia in pocu tempu.

Liu Shaobin hà infurmatu chì finu à avà, e squadre di ricerca è salvata chinesi anu salvatu più di 30 persone vivi, sia indipindentamente sia in cooperazione cù altre squadre. Liu Shaobin hà dichjaratu chì, cù a coordinazione di l'ambasciata, trè citadini chinesi intrappulati sottu à e macerie in Hatay sò stati salvati vivi, è chì nisuna informazione hè stata ricevuta finu à avà in quantu à a morte o ferita di altri citadini chinesi.

Apuntendu chì u guvernu turcu hà annunziatu ch'elli avianu da principià a ricustruzzione dopu à u terrimotu, Liu Shaobin hà dettu chì a parte cinese hà dettu chì u populu turcu hà da superà i terrimoti u più prestu pussibule è ricustruisce e so case. L'ambasciadore Liu hà dichjaratu chì a Cina hè pronta à furnisce tutta a so assistenza à a ricustruzzione post-terrimotu in Turchia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*