U Giappone hà stabilitu u più grande ospedale di campu in Gaziantep

U Giappone hà stabilitu u più grande ospedale di campu in Gaziantep
U Giappone hà stabilitu u più grande ospedale di campu in Gaziantep

U sindaco di a municipalità metropolitana di Gaziantep, Fatma Şahin, hà esaminatu u travagliu in u più grande ospedale di campu in Turchia stabilitu da a squadra giapponese in u distrittu Oğuzeli di Gaziantep dopu u terrimotu.

U sindaco Şahin, chì hà visitatu l'uspidale di campu induve sò furniti servizii cum'è chirurgia, analisi è raghji X, cù una squadra giapponese composta da 14 persone, 70 di i quali sò medichi, hà ricevutu infurmazioni nantu à l'uspidale da u capu di a delegazione da u Giappone. , u Medicu Capu Takeshi İshihara.

In u so discorsu quì, u sindaco Şahin hà dichjaratu ch'elli anu sperimentatu u più grande disastru in a storia mundiale di u terremotu è hà dettu: "Avemu travagliatu cù u Giappone in cità resistenti prima. Avemu parlatu di ciò chì deve fà prima, durante è dopu à u terrimotu. "Stu studiu teoricu hè diventatu una grande strada per noi oghje per guarì e ferite di stu grande disastru", disse.

Dichjarà chì avia visitatu parechji ospedali di campu è vistu per a prima volta un ospedale cusì detallatu è ben pensatu, Şahin hà cuntinuatu cù e seguenti spiegazioni:

"Questa hè a prima volta chì aghju vistu un hospitalu cusì successu. In fatti, u guvernu giapponese dice chì questu hè a prima volta chì anu fattu un prughjettu cusì grande quì. In un mondu induve a bontà è a misericordia s'arrizzanu, e linee di difetti ponu esse rotte, ma a linea di bontà, a linea di misericòrdia, a linea d'amore ci guariscenu assai rapidamente è inseme guariscemu e ferite. Stu ospedale chì vede hè una zona chjusa di 5 ettari. L'uspidale hà tuttu ciò chì un paziente hà bisognu. Da a sala di parto à u laboratoriu, ci hè una grande unità di terapia intensiva daretu à noi. Ci hè tutta l'infrastruttura tecnica è u capitale umanu senza a necessità di andà in un ospedale cumpletu. A caratteristica più impurtante di u Giappone hè a so forza di travagliu furmatu in specializazione. Sò quì oghje cù tutta a so forza furmata. "Sò quì micca solu cù a so tecnulugia è e machini, ma ancu cù i so medichi è a so squadra specializata in questu campu".

L'ambasciadore giapponese Kazuhiro Suzuki, chì hà visitatu e zone di u terrimotu, hà dettu u seguente in a so dichjarazione in l'uspidale di campu:

"Oghje, aghju pussutu visità Gaziantep, chì hè stata affettata da u terrimotu, cù un gruppu di viaghju di dui ghjorni. Puderaghju vede u dannu enormi in prima persona. Ma à u stessu tempu, puderia cunfirmà personalmente chì u prucessu di ristrutturazione hè statu finitu. Dui simani dopu, l'11 di marzu, serà u 12 anniversariu di u Grande Terramotu di u Giappone. À quellu tempu, ci era assai perdita di vita, è in l'invernu a ghjente era esposta à un friddu severu. Avà, situazioni assai difficili in Giappone è Turchia sò riportati in a nutizia ogni ghjornu. I Giapponesi guardanu questu personalmente è pensanu à ciò chì ponu fà. Sta volta, l'avemu fattu ind'è u nostru spitali cù u sintimu di sulidarità è d'inseme chì vene da u nostru core. "Cumu u Giappone, continueremu a nostra cooperazione è i sforzi d'aiutu in questu modu".