MEB hà cuminciatu à mandà kit di educazione à e vittime di u terremotu

MEB hà cuminciatu à mandà kit di furmazione à e vittime di u terremotu
MEB hà cuminciatu à mandà kit di educazione à e vittime di u terremotu

Hà cuminciatu à furnisce set di furmazione preparati per risponde à i bisogni di i studienti. In cunsiquenza, 7.5 milioni di libri di testu è 5.5 milioni di risorse ausiliarii, chì sò stati stampati, è 130 mila set di cartoleria cuminciaru à esse furniti à i studienti in a prima tappa.

U travagliu intensivu iniziatu da u Ministeru di l'Educazione Naziunale à u Ministeru di l'Educazione Naziunale Direzzione Generale di Servizi di Supportu Centru di Pruduzzione di l'equipaggiu di lezioni cuntinueghja à furnisce materiale educativu à i studienti chì sò privati ​​​​di materiali educativi cum'è libri di testu, risorse ausiliarie è cartoleria per via di i terremoti in Kahramanmaraş.

Sutta l'urdinamentu di u Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer, i setti educativi preparati per risponde à i bisogni di i libri di testu è di e risorse ausiliarie, è ancu di tutti i bisogni di cartoleria di i studienti affettati da u terrimotu, cuminciaru à esse mandati à i studienti in i dece pruvince induve u terrimotu hè accadutu.

In a so valutazione nantu à u sughjettu, u Ministru Özer hà dichjaratu chì i libri di testu è e risorse ausiliarii necessarii da i studienti in e pruvince affettate da u terrimotu sò stati ristampati è hà dettu: "Avemu scuntrà tutti i bisogni di cartoleria di i nostri studienti, in particulare a necessità di libri di testu è risorse ausiliarie, sia per i nostri studienti in a regione induve u disastru di u terrimotu hè accadutu è per i nostri studienti chì si sò trasferiti da a regione di u terrimotu in altre pruvince. " Avemu preparatu set di furmazione per risponde à i vostri bisogni. "Cù i 7.5 milioni di libri di testu è 5.5 milioni di risorse ausiliarii chì sò stati stampati, avemu cuminciatu à furnisce 130 mila set di cartoleria à i nostri studienti in a prima tappa". disse.

Özer hà enfatizatu chì e scole ùn sò micca solu lochi induve i zitelli sviluppanu e so cumpetenze accademiche, ma anu ancu una impurtanza critica in quantu à u so sviluppu psicologicu, è hà dettu: "U nostru scopu hè di purtà à a scola tutti i nostri studienti affettati da u terrimotu u più prestu pussibule. . Per questu mutivu, daremu i libri di testu è e risorse ausiliarii stampati per i nostri studienti in tutti i livelli di gradu finu à a data di inizià l'educazione. "In più, furniremu à tutti i nostri studienti affettati da u terrimotu cù ogni tipu di materiale educativu chì anu bisognu, cumprese cartoleria". hà fattu a so valutazione.