Centru di Trasferimentu Logisticu per a Zona di Terremotu Stabbilitatu in Kayseri

Centru di Trasferimentu Logisticu per a Zona di Terremotu Stabbilitatu in Kayseri
Centru di Trasferimentu Logisticu per a Zona di Terremotu Stabbilitatu in Kayseri

Hè impurtante cum'è a consegna rapida di l'aiuti à e vittime di u terrimotu, è ancu a consegna di pruvisti à i lochi prioritari in una manera classificata. Per questu scopu, un centru di trasferimentu logisticu hè statu stabilitu in Kayseri da l'OIZ è u settore privatu sottu a coordinazione di u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia.

In u centru, chì ghjoca un rolu impurtante in a distribuzione di materiali d'aiutu da Turchia è stranieri, migghiara di prudutti sò categurizzati è carricati in camioni. Decine di camioni chì partenu da u centru, induve materiali cum'è l'acqua, l'alimentariu, i vestiti, u riscaldamentu, u generatore è l'igiene sò classificati, sò trasportati à i magazzini in l'area di disastru per mezu di e Squadre d'Assistenza Soziale d'Emergenza (ASIA) stabilite da u Ministeru di a Famiglia. è i servizii suciali. I materiali di succorsu sò ancu consegnati à e vittime di disastru da quì.

SOLIDARITE À L'ALTU LIVELLU

Dopu à i terrimoti in Kahramanmaraş è Hatay, a sulidarità hà righjuntu u più altu livellu in u paese è à l'internaziunale. In più di Turchia, tunnellate d'aiuti in natura da tuttu u mondu cuminciaru à esse spedite à a zona di u terrimotu cù diversi mezzi di trasportu.

CENTRI DI TRASFERIMENTO E LOGISTICA

Mentre u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia crea un corridore d'aiutu trà l'industriali è a zona di u terrimotu, da l'altra banda, aiuta à furnisce l'aiutu à e vittime di u terrimotu rapidamente è in modu sicuru cù i centri di trasferimentu è logistica chì hà stabilitu in Zone Industriali Organizzati (OIZ). ).

STABULA IN 3 CITTÀ

I centri di trasferimentu logisticu sò stati stabiliti in Adana, Gaziantep è Kayseri per a coordinazione di l'aiutu di u terrimotu attraversu u centru di crisa stabilitu in u Ministeru. Unu di elli, Kayseri Emergency Social Assistance Logistics and Transfer Center, hà pigliatu u compitu di spedizioni è amministrazioni di l'aiutu domesticu è straneru à a zona di u terrimotu.

I PRODOTTI sò CLASSIFICATI

I prudutti chì venenu à u centru furmati da a trasfurmazioni di l'area di fiera in Kayseri OIZ; sò categuricamente separati cum'è acqua, cibo, vestiti, riscaldamentu, generatore è igiene. Dopu à u prucessu di classificazione è di sorte, i prudutti carricati nantu à i camioni sò mandati à e cità in cunfurmità cù a lista di i bisogni prioritari di l'AFAD è a Crescent Red Turca.

EFFICIENTE È VELOCE

I prudutti sò trasportati in 67 magazzini appartenenti à e squadre ASYA, chì sò stati stabiliti da u Ministeru di a Famiglia è i Servizii Suciali per piglià l'azzione rapida dopu i disastri naturali. Centinaie di camioni è decine di millaie di pallets di materiale d'aiutu sò consegnati à e vittime di u terrimotu in u quadru di un certu pianu è prugramma. Grazie à questa operazione, a logistica di disastru diventa più efficaci accelerà. Mehmetçik, i guverni lucali è l'OIZ è a cumpagnia di tecnulugia Trendyol furniscenu ancu supportu di u persunale à u centru. U persunale, chì travaglia in 24 turni nantu à una basa di 3 ore, cuntinueghja l'operazione di classificazione è carica ininterrottamente.

AIUTI PER TRENU

Kayseri ASYA Logistics Warehouse Manager Süleyman Konak hà dichjaratu chì ci sò trà 20-25 ingressi di camion à u centru ogni ghjornu è hà dettu: "Mentre i nostri camioni entranu, invece, sò pieni è spediti in queste regioni secondu i bisogni in u centru. regione. Avemu dinò carri chì venenu à a stazione in trenu. Cuntinuemu e stesse operazioni cù quelli carri. disse.

IN KAYSERİ OSB

Spieghendu chì u centru fiera di a Zona Industriale Organizzata di Kayseri hà una zona interna di 8 mila metri quadrati, Konak hà dettu: "Travagliemu in un sistema cù circa 50-60 persone cù un sistema di turnu. Ch'ella sia a municipalità metropolitana di Kayseri o a municipalità di distrittu, i nostri travagliadori sò ancu e unità chì sustenenu sta operazione in u scopu di İŞKUR. disse.

SPEDIZIONE E PIANIFICAZIONE

Dichjarà chì sustenenu l'operazione per una gestione di disastru più veloce è efficiente, u Direttore di l'Operazioni di Trendyol, Sedat Merdan, hà dettu chì realizanu studii in quantu à a gestione logistica in u centru è hà dettu: "U nostru scopu quì hè di pre-classificà l'aiutu da l'esteru. è di realizà piani di dispatch secondu i bisogni di e regioni. Micca solu noi, ma dinù parechji amichi chì ci sustene in questu sensu anu un grande sforzu. Senza unu di noi, sta urganizazione ùn saria micca pussibule ". disse.