U gruppu di ricerca è salvata di u focu di l'IMM hà tiratu 556 persone fora di u naufragiu

U Gruppu di Ricerca è Salvà di i Pompieri di l'IBB hà tiratu una persona viva da u naufragio
U gruppu di ricerca è salvata di u focu di l'IMM hà tiratu 556 persone fora di u naufragiu

L'IMM, chì hà salvatu 556 citadini da a rubrica dopu à u grande terramotu, cuntinueghja a so attività di ricerca è salvata è a spedizione di i materiali necessarii di a regione in u 9u ghjornu. U numaru di camioni mandati à a zona di u terrimotu hà righjuntu 401. E cità di tende sò state stabilite in Samandağ, İskenderun è Antakya. I squadre İSKİ travaglianu per determinà i bisogni di riparazione di l'infrastruttura dannata di a regione, è a squadra di pulizia di a cità di 95 persone travaglia per assicurà l'igiene in a cità cù 28 veiculi di pulizia İSTAÇ. I cani certificati K9 aiutanu ancu u Dipartimentu di u focu İBB in a ricerca è u salvezza. Una clinica cù a pussibilità di chirurgia hè stata stabilita in Antakya per i nostri cari amichi. A distribuzione di l'alimentariu à l'animali vagabondi hà iniziatu in i distretti di Hatay.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) cuntinueghja a so attività in u 10u ghjornu di u grande terremotu chì hà affettatu 9 pruvince in Kahramanmaraş. I servizii vitali cum'è a ricerca è u salvata, l'assistenza, a pulizia è l'alloghju sò realizati in parechje cità sottu a coordinazione di l'AFAD, cù 2.952 1.179 persone è 514 XNUMX equipaghji di custruzzione è veiculi di serviziu. U persunale di l'IMM XNUMX travaglia in a regione volontariamente in a regione sottu a coordinazione di l'AFAD.

556 persone sò state salvate da e macerie

PERSONA RECUPERATA DA U WRAPE

İBB Fire Brigade Search and Rescue Group è İSKİ è İBB Sussidiaries anu tiratu 556 persone fora di a naufragia viva. Inoltre, u nostru persunale chì si n'andò in a regione cum'è vuluntarii di l'AFAD hà sustinutu a salvezza di 95 persone in vita participendu à diverse squadre di ricerca è salvata.

TUTTE L'OPPORTUNITÀ SONU PÀ VITTIMI DI TERMOTU

TUTTE L'OPPORTUNITÀ SONU PÀ VITTIMI DI TERMOTU

In u scopu di a campagna di aiutu iniziata da l'IMM, u travagliu in i centri d'aiutu stabiliti in Yenikapı è Kartal cuntinueghja nantu à una basa di 24 ore. Più di 28 mila persone è istituzioni anu cuntribuitu à a campagna d'aiutu per donazione. Finu a data, più di 16 mila vuluntarii anu travagliatu in u centru d'aiutu in Yenikapı.

Parechji prudutti, cum'è l'alimentariu, a bevanda è a robba sò stati mandati à l'area di u terrimotu cù 401 camioni. U pane nutritivu di tipu Mediterraniu di Hamidiye Su è Halk Ekmek hà ancu ghjuntu à e pruvince affettate da u terrimotu. Cuntinuemu à furnisce 6 milione 1 mila pani è acqua cum'è necessariu ogni ghjornu.

Un camion di alimentazione cù una capacità di 6.000 persone è una panetteria mobile ogni ghjornu di 15.000 serve in Antakya. In cunfurmità cù i bisogni, a stallazione di a cucina in a regione hè evaluata in coordinazione cù e squadre di u distrittu.

2 camioni trasferiti à u distrittu di Arsuz di Hatay sò distribuiti in i magazzini Espo Antre sottu a coordinazione di u Governatoratu di u Distrettu di Arsuz è a municipalità di u distrittu. Inoltre, İBB distribuisce i materiali necessarii à i paesi è i quartieri circundanti inseme cù u centru logisticu di l'Unione di Camere di Ingegneri è Architetti Turchi in Antakya Defne.

L'altri supporti logistichi furniti à a regione sò i seguenti: 140 cabine toilette mobili, 42 docce mobili, 5 WC mobili in totale, 26 containers, 14 stazioni di ricarica mobile, installazione di 7 pali di illuminazione autoalimentati, 3 mobile 12 satellitari fissi IMM wifi è serviziu di trasmissione à 15 punti in totale. , squadra IT è telecomunicazione di 11 persone, squadra di pulizia di cità di 52 persone è 13 veiculi di pulizia İSTAÇ, 7 veterinari, 107 persunali di polizia è 15 veiculi di serviziu, supportu di sicurità per u persunale di ricerca è salvezza, ispezione. l'infrastruttura d'acqua è fognaria di a regione, realizanu studii di valutazione di danni, è squadra İSKİ di 7 persone per determinà i bisogni di riparazione.

I squadre İSKİ travaglianu per determinà i bisogni di riparazione di l'infrastruttura dannata di a regione, è a squadra di pulizia di a cità di 95 persone travaglia per assicurà l'igiene in a cità cù 28 veiculi di pulizia İSTAÇ.

U bisognu di a regione per tende, stufe, riscaldatori, prudutti alimentari in scatola, biancheria intima termale, materiali d'igiene, pannolini per adulti, cura di i zitelli è materiali alimentari cuntinueghja.

I NOSTRI MIGLIORI AMICI ùn sò micca scurdati

I NOSTRI MIGLIORI AMICI ùn sò micca scurdati

IMM Fire Department, chì sustene i sforzi di ricerca è salvezza da un totale di 4 cani certificati K9, hà realizatu un'altra operazione di salvezza emotiva u 14 di ferraghju. U cane chjamatu Royce, chì i so patroni sò morti, hè statu salvatu vivu dopu à 225 ore per u risultatu di sforzi intensi.

U dialogu di Mehmet Aslan, u fratellu di Ali Aslan, mortu in u terrimotu, cù i pompieri, hà purtatu lacrime à l'ochji. Dichjarà chì u so fratellu maiò Ali Aslan è a so famiglia si sò stallati in Hatay Samandağ dopu à u terrimotu d'Izmir, Mehmet Aslan hà dettu: "Ùn pudia micca dì quandu a ghjente era sottu una dent, perchè u cane di u mo fratellu era quì, grazia à l'amichi".

I Pompieri di l'IMM anu ancu dichjaratu ch'elli eranu assai felici chì u cane sia surtitu vivu è disse: "Tutti i viventi sò assai impurtanti per noi. Avemu avutu un veterinariu per esaminà. Era bè, ci anu datu cibo è acqua. Hè assai doloroso ", disse.

IMM, 7 veterinari in a regione sò stati assignati à a regione. L'animali sò trattati da i veterinari in a clinica, chì hè stata stabilita in u Parcu Antakya Sevgi è hà a pussibilità di chirurgia. A distribuzione di l'alimentariu hè stata ancu iniziata in i distretti di Hatay à i nostri amici animali chì anu affettatu da u terrimotu.

TENTA CITATI SONU CREATI

I CADIRCITIES SONO CREATE

IMM; I zoni di tenda chì hà stallatu in Antakya, İskenderun è Samandağ furniscenu un rifugiu caldu è sicuru per e vittime di u terrimotu. 21 grandi tende sò stati stallati in Iskenderun, 15 in Samandag è 64 in Antakya. Una cità di tenda cù 110 tende hè stata ancu creata in u Samandağ Sea Stadium. 440 tende cù una capacità di 10 sò state consegnate à l'AFAD per esse aduprate in l'Hospital di Campu da esse stabilitu in a regione. Hè stata fatta una compra chì aumenterebbe rapidamente a capacità totale di a tenda à 1.000 XNUMX unità.

FERRY PER A ZONA VIVENTE È REHABILITATION

ZONA DI VITA E REHABILITATION FERRY

U ferry Orhangazi, chì furnisce l'alloghju per e vittime di u disastru in Hatay, hà cuminciatu à accoglie i so invitati in Iskenderun. A nave Osmangazi hà partitu in u so viaghju primariu per evacuà e persone chì volenu andà in e pruvince di Mersin, Antalya, Izmir è Istanbul.

U bastimentu Orhangazi, cuncepitu cum'è una zona di vita è di riabilitazione, hà una cucina chì pò serve 3 persone per 1.200 pasti, ducha è toilette, sala di infirmeria è cunsiglii psicologichi, è un cisterna di carburante. 1200 pirsuni cuminciaru à esse ospitu nant'à u bastimentu, chì era equipatu per risponde à ogni tipu di bisogni.

Parechji servizii, da u kindergarten à i servizii di cunsigliu di salute è psicologicu, sò furniti nantu à a nave, induve parechji dettagli fini sò cunsiderati. In u battellu induve cirurgichi, pediatrici, specialisti di medicina interna è psichiatria è psicologi sò prisenti, i parchi di ghjocu sò stati ancu creati per i zitelli affettati da u disastru. Nantu à a nave, un totale di 109 persunale, cumpresu l'equipaggiu, u persunale di salute, u psicologu, u cunduttore, u persunale di cucina, u persunale di sicurità è u maestru di kindergarten hà cuminciatu à sustene e vittime di u disastru.

L'OVRI DI VALUTAZIONE DEI DANNI SONT SUPPORTATI

Per scopi di valutazione di danni; 312 veiculi d'aiutu è 40 cuntainer sò stati mandati à l'area di u terrimotu. 35 ingegneri / tecnichi sbarcati in Maraş in aereo, è travaglianu in Gaziantep in studii di valutazione di danni cù a guida di l'AFAD. I veiculi cù 15 cunduttori participanu à studii di valutazione di danni in Gaziantep sottu a coordinazione di l'AFAD.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*