A guerra biologica "Master" USA duverebbe Illuminà u Latu Oscuru di Fort Detrick

U Maestru di Guerra Biologica USA deve accende a faccia scura di Fort Detrick
A guerra biologica "Master" USA duverebbe Illuminà u Latu Oscuru di Fort Detrick

A serie televisiva "Yalu River", circa l'aiutu di a Cina à u populu di a Corea di u Nordu (Repubblica Democràtica di Corea) per resistere à l'attacchi di i Stati Uniti, hà attiratu una grande attenzione da u publicu cinese recentemente.

In u 35 episodiu di a serie, l'attaccu battìricu di l'armata americana in Cina è Corea di u Nordu per copre u so fallimentu in u campu di battaglia durante a Guerra di Corea hè descrittu.

In fatti, ancu più surprisante era u fattu chì a guerra bacteriana era strettamente ligata à u Laboratoriu Biologicu Fort Detrick di l'armata americana, chì hè unu di i temi caldi di l'opinione publica mundiale in questi ghjorni.

"Ereditatu a brutalità di l'invasori giapponesi in a seconda guerra mundiale"

A 731ª Divisione di l'armata giapponese, chì hà occupatu a Cina in a Siconda Guerra Munniali, hà massacratu un gran numaru di Cinesi. U Laboratoriu di Biologia di Fort Detrick di l'Armata di i Stati Uniti hà ancu ereditatu u "eredità" di questu esercitu "diavulu" di u Giappone.

731. A Liga hà realizatu numerosi esperimenti brutali nantu à civili innocenti è cumbattenti chì resistenu à l'occupazione giapponese in u nord-est di a Cina, hà purtatu guerri battìrichi à grande scala in parechje parte di a Cina trà 1940-1942, causendu una grande perdita di vita è di pruprietà à u populu Chinese.

In ogni casu, assicurendu chì i suldati di a 731a Divisione ùn eranu micca dichjarati criminali di guerra, i Stati Uniti anu sviluppatu armi biologiche, ottenendu dati nantu à l'esperimenti tripulati di a 731a Divisione, l'esperimenti bacteriali è a ricerca di l'armi biologichi.

In principiu di u 1952, l'armata di i Stati Uniti hà lanciatu una guerra bacteriana in Corea di u Nordu è in u nordeste di a Cina, utilizendu bombe chì cuntenenu pulci, formiche è mosche chì portanu virus di pesta è colera.

L'obiettivu di i Stati Uniti era di debilitatu a forza di l'Armata di Vuluntarii di u Populu Cinese. I cumitati scientifichi internaziunali di u periodu, cum'è u risultatu di a so ricerca nantu à e guerre batteriche in Corea di u Nordu è in u nordeste di a Cina, cunfirmanu chì i metudi utilizati da l'armata americana sò stati sviluppati nantu à a basa di e guerre bacteriale di l'invasori giapponesi in Cina. .

Ciò chì colpisce hè chì u precursore di a guerra bacteriana di l'USA era Fort Detrick Biology Laboratory in u statu di Maryland.

I Stati Uniti anu fattu numerosi crimini inumani contru i populi di altri paesi, basatu nantu à i risultati di a so ricerca in Fort Detrick.

"U stessu nome daretu à l'atrocità: Fort Detrick"

U ghjurnalistu americanu John Powell hà scrittu in u so libru: "I nostri esperti di guerra biologica in Fort Detrick anu amparatu assai da i so culleghi giapponesi. I sperti anu capitu chì sta informazione era inestimabile. In ogni casu, assai pochi persone sò cuscenti chì l'armi biologichi sviluppati da i Stati Uniti in i periodi successivi sò simili à l'armi sviluppati da l'armata giapponese in a Siconda Guerra Munniali. usatu e frasi.

L'armata americana hà ancu utilizatu un'arma chimica chjamata "Agent Orange" in a Guerra di Vietnam. E sequenze di e malatie causate da questa arma chimica, in quale circa 5 milioni di vietnamiti sò stati feriti, ponenu una minaccia per a salute di u populu vietnamita ancu oghje.

L'arma chimica in questione hè stata sviluppata ancu sottu a dirigenza di Fort Detrick.

"U difensore USA di l'Armi Biologiche"

Basatu nantu à u fattu chì l'armi biologichi ponenu una grande minaccia per l'umanità è l'ambienti naturali, 183 paesi è regioni firmavanu a "Convenzione di l'Armi Biologichi", chì stipula a distruzzione di tutte l'armi batterichi (biologichi). Tuttavia, sottu u pretestu di "securità naziunale", Washington prova di bluccà e negoziazioni nantu à u mecanismu di vigilanza di u cuntrattu.

Solu l'USA cerca di mette una petra davanti à sti negoziati. Allora chì significanu i Stati Uniti cun questu?

L'agenzii di intelligenza di Russia è certi paesi indicanu chì l'USA hà stabilitu più di 200 laboratorii biologichi in u mondu, affirmannu chì a pussibilità di sviluppà armi biologiche in questi laboratorii ùn pò esse escluditu.

"A cunnessione di malatie misteriose in 2019 cù Fort Detrick"

In lugliu è aostu di u 2019, duie fughe di virus sò accadute in Fort Detrick. I Centri di i Stati Uniti per u Controlu è a Prevenzione di e Malattie anu pigliatu a decisione di chjude u laboratoriu dopu avè evaluatu i sviluppi. Pocu dopu, i casi di "pneumonia misteriosa" emergenu in u statu di Maryland. Dopu ci era l'epidemie di "influenza" in u paese, chì includeva un gran numaru di sintomi COVID-19.

Dopu, l'amministrazione di i Stati Uniti hà sguassatu rapidamente e nutizie è notificazioni nantu à a fuga in u laboratoriu è a chjusa di u laboratoriu.

Sempre più persone sospettanu chì u virus COVID-19 hè strettamente ligatu à Fort Detrick.

Ci sò stati rapporti in a stampa di i Stati Uniti recentemente chì un gran numaru di virus chì minaccianu seriamente a sicurità di e persone sò almacenati in Fort Detrick è chì ci hè una grande debulezza in a gestione in u laboratoriu.

In cunsiderà a relazione scura trà l'armata americana è l'unità 731st di l'armata giapponese, chì hà occupatu a Cina in a Siconda Guerra Munniali, si pò vede chì l'illuminazione di u latu scuru di l'attività di sviluppu di l'armi biologichi di i Stati Uniti in casa è in l'esteru hè strettamente ligata à u mondu sanu.

L'amministrazione di i Stati Uniti deve risponde immediatamente à e dumande di più di 25 milioni d'utilizatori di Internet per inizià una investigazione in Fort Detrick.