L'istituzione di u Ministru hà annunziatu u numeru di edifici danneggiati in 10 pruvince affettate da u terrimotu.

L'istituzione di u Ministru hà annunziatu u numeru di edifici dannighjati in a pruvincia affettata da u terrimotu
10 cità affettate da u terrimotu

Murat Kurum, Ministru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu, hà fattu una dichjarazione dopu à a riunione chì hà tenutu à u Centru di Coordinazione AFAD, mentre cuntinueghja i so investigazioni in u centru di Gaziantep, una di e 10 pruvince induve u disastru di u terrimotu hè accadutu, i so distretti. cum'è i so paesi è paesi. U Ministru Kurum hà dettu: "Cù un totale di 23 mila 59 persone di ricerca è salvata, luttamu per assicurà chì un altru di i nostri fratelli, unu di i nostri citadini, pò mantene a vita. 10 mila 171 edifici sò stati esaminati in 882 pruvince. Avemu valutatu i danni à un totale di 1 milione di sezioni indipendenti in questi edifici. Da avà, avemu determinatu chì 10 mila 24 sezioni indipendenti in 921 mila 120 edifici in i nostri 940 pruvince sò in urgente bisognu di demolizione è sò seriamente dannati. Hè statu determinatu chì 10 mila 122 sezioni indipendenti in 279 mila 729 edifici in i nostri 435 pruvince sò stati ligeramente danati o senza danni. Semu una grande famiglia, una nazione forte, un grande statu. Travaglieremu inseme per risponde à tutti i bisogni di i nostri citadini affettati da u terrimotu. I nostri tende di campu è ospedali furniscenu serviziu 7 ore à ghjornu, 24 ghjorni à settimana. Da avà, avemu 18 mila tende 868. I nostri citadini ponu amparà chjaramente nantu à e so scuperte in quantu à i so edifizii attraversu u sistema di "e-Government" è "hasartespit.csb.gov.tr". I nostri citadini cù pocu o nisun dannu ponu entre in e so case. Hè statu stabilitu in Gaziantep. Aumenteremu stu numeru à 35 mila. Avemu cuminciatu à furnisce servizii d'acqua è elettricità in u centru di Şahinbey è Şehitkamil, Nurdağı è İslahiye in tutta Gaziantep. disse.

Murat Kurum, Ministru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu, cuntinueghja i so investigazioni in Gaziantep, induve hà coordinatu i cunsequenze di i terrimoti centrati in Kahramanmaraş, chì sò stati qualificati cum'è u "disastru di u seculu".

Murat Kurum, Ministru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu, hà enfatizatu chì 85 milioni di persone in Gaziantep, cù tutte e so pruvince, distretti è paesi, anu travagliatu è luttatu cum'è unu cù u spiritu di a piena mobilizazione di u statu è a nazione dapoi u primu. mumentu di u terrimotu. U Ministru Kurum hà dettu: "Luttemu inseme in e zone di macerie è in e zone di rifugiu per custruisce spazi viventi induve i nostri citadini ponu campà a so nova vita. Da avà, u numeru di morti in Gaziantep hà righjuntu 3 mila 273. In u quadru di l'attività di ricerca è salvata, avemu salvatu 13 mila 325 citadini feriti da u disastru, in u quadru di a lotta di e nostre squadre, AFAD, UMKE, vuluntarii, gendarmeria, suldati, forze di sicurezza è tutti i nostri fratelli. Avemu citatini chì i trattamenti sò stati cumpletati, è avemu citatini chì cuntinueghjanu i so trattamenti. Seguimu ancu i so trattamenti mumentu per mumentu. "Vogliu una volta di più a misericordia di Diu à tutti i nostri citadini chì anu persu a vita, e mo condolenze à i so parenti, è vogliu una pronta ricuperazione à i nostri fratelli è citadini feriti". disse.

"Semu una grande famiglia, una nazione forte, un grande statu"

Dichjarà chì anu da travaglià inseme per risponde à tutti i bisogni di e famiglie di i citadini chì anu persu a vita in u terrimotu è i feriti oghje è in u futuru, u Ministru Kurum hà dettu: "Semu una famiglia assai grande, una nazione assai forte, un statu assai forte. Avemu sforzu di riflette ciò chì deve esse fattu nantu à u campu cù a listessa intelligenza è a cuscenza. Cum'è Turchia, spergu chì travaglià inseme per risponde à ogni tipu di bisogni sia per e famiglie di i nostri citadini persi sia per i feriti, oghje è in u futuru ". disse.

"Cù un totale di 23 mila 59 persone di ricerca è salvata, luttamu per mantene un altru di i nostri fratelli è unu di i nostri citadini attaccati à a vita, è facemu u nostru travagliu cù questa sensibilità".

Rimarchendu chì i sforzi di ricerca è salvezza cuntinueghjanu in l'area di u terrimotu, u Ministru Murat Kurum hà dettu: "Mentre eramu realizatu attività di ricerca è salvata in 324 edifici da u primu minutu, simu attualmente cuntinuendu a nostra attività intensivamente cù a nostra ricerca è 36. U persunale di salvezza è e macchine di travagliu in 3 naufragi sottu a guida di l'AFAD. Cù un totale di 354 mila 23 persone di ricerca è salvata, luttamu per assicurà chì un più di i nostri fratelli, un più di i nostri citadini, ponu mantene a vita, è effettuemu u nostru travagliu cù questa sensibilità. Quì ghjunghjemu di novu à i nostri citadini à l'ora 59, 89 è 110. "U nostru Şengül, Ahmet è Mehmet mantenenu a vita, sperendu cù a lotta di e nostre squadre di ricerca è salvezza". disse.

"I nostri tende di campu è ospedali furniscenu serviziu 7 ore à ghjornu, 24 ghjorni à settimana. Da avà, 18 mila 868 tende sò state stallate in Gaziantep. "Aumenteremu stu numeru à 35 mila".

Nutendu chì i citadini di 81 pruvince di Turchia mandanu ogni tipu di bisogni, u Ministru Kurum hà dettu: "In questu cuntestu, realicemu l'attività di i nostri citadini, i nostri fratelli è sorelle chì sò affettati da u disastru, inseme cù e risorse di u nostru statu. è u sustegnu di i nostri citadini à e zone di disastru. I nostri tende di campu è ospedali furniscenu serviziu 7 ore à ghjornu, 24 ghjorni à settimana. Facemu un travagliu per risponde à i bisogni pruvisorii di rifuggiu di i nostri citadini in u futuru, è da avà, 18 mila 868 tende sò state stallate in Gaziantep. In cunfurmità cù a dumanda è a necessità, aumenteremu u numeru di installazioni di tenda à 35 mila. In novu, in u primu stadiu, avemu stallatu 408 cuntainer. Facemu un travagliu per risponde à i bisogni pruvisorii di i nostri citadini quì in cunfurmità cù i bisogni è e dumande. "Attualmente ospitu 130 mila citadini in tutta Gaziantep, sia in e nostre strutture suciali, in e strutture suciali di a nostra Municipalità Metropolitana è di e municipalità di u distrittu, è ci sforzemu di risponde à i so bisogni nutrizionali è di rifugiu". disse.

"Avemu cuminciatu à furnisce servizii d'acqua è elettricità in u centru di Şahinbey è Şehitkamil, Nurdağı è İslahiye in tutta Gaziantep."

Dichjarà chì u travagliu per risponde à ogni tipu di bisogni di i citadini cuntinueghja, u Ministru Kurum hà dettu: "Mentre u nostru travagliu per risponde à i bisogni nutrizionali di cucine mobili, cucine di zuppa, magazzini alimentari, 3 pasti à ghjornu è rinfreschi cuntinueghja, a nostra gendarmeria è i suldati. sò mandati à e zone di disastru da elicotteri in cunfurmità cù e dumande di i nostri citadini per furnisce un trasportu più veloce ". Continuemu à furnisce i bisogni di nutrimentu è di generatore quì da u primu mumentu. Facemu un travagliu nantu à tutta l'infrastruttura inseme cù a nostra Banca Pruvinciale è a nostra Municipalità Metropolitana. È da avà, avemu cuminciatu à furnisce servizii d'acqua è elettricità in u centru di Şahinbey è Şehitkamil, Nurdağı è İslahiye in tutta Gaziantep. In questu cuntestu, facemu u nostru travagliu eliminendu e fughe ". disse.

U Ministru Kurum hà ancu dichjaratu chì ci sò stati prublemi cù a cumunicazione à a prima volta di u disastru, è da avà, anu risoltu u prublema di cumunicazione in tutti i spazii è i citadini facenu u prucessu di cumunicazione senza interruzzione.

"Cum'è parte di l'investigazioni, avemu determinatu chì 24 mila 921 sezioni indipendenti in 120 mila 940 edifici anu bisognu di demolizione urgente è sò seriamente dannati".

Sottulineendu chì realizanu studii di valutazione di danni intensivamente in tutta a Turchia, u Ministru Kurum hà dettu: "Attualmente effettuemu i nostri studii di valutazione di danni in 6 pruvince cù 10 mila persone è finu à avà, 10 mila 171 edifici sò stati ispezionati in 882 pruvince. Avemu valutatu i danni à un totale di 1 milione di sezioni indipendenti in questi edifici. In u quadru di sti investigazioni, avemu determinatu chì 24 mila 921 sezioni indipendenti in 120 mila 940 edifici sò in urgente bisognu di demolizione è sò seriamente danni. "Vogliu avvistà una volta di più chì i nostri citadini ùn devenu mai entre, pusà, o ancu piglià e cose in questi edifici induve i danni ùn sò micca stati valutati". disse.

"Avemu determinatu chì 10 mila 122 sezioni indipendenti in 279 mila 729 edifici in e nostre 435 pruvince sò stati ligeramente danati o intatti".

Enfatizendu chì, per mezu di i studii realizati in 10 pruvince, anu determinatu chì 122 mila 279 sezioni indipendenti in 729 mila 435 edifici sò stati ligeramente danati o intatti, u Ministru Kurum hà dettu:

"I citadini chì vivenu in edifici intatti è leggermente danati ponu chjaramente amparà e so scuperte in quantu à i so edifici da u sistema di 'e-Government' è l'indirizzu 'hasartespit.csb.gov.tr'. I nostri citadini cù pocu o nisun dannu ponu entre in e so case. Duranti stu periodu, i so refugghi è i bisogni di nutrimentu seranu furniti fora, in cunfurmità cù e so dumande, per u tempu chì volenu. Tuttavia, vogliu sprimà quì chì ùn ci hè micca dannu in i nostri citadini chì campanu in l'edifizii chì sò stati identificati, o in l'edificazioni chì sò pocu dannighjati o senza danni. Finu a ora, 7 mila 965 case in 19 mila 320 edifici sò stati identificati in Gaziantep, è in questu quadru, avemu determinatu chì 19 mila 320 case sò assai dannuti è distrutti. I nostri citadini sò infurmati nantu à i studii di valutazione di danni è furnimu infurmazioni detallate nantu à ciò chì anu da fà secondu a situazione di danni via 'e-government'. "In più, per informà i nostri citadini, i nostri citadini ponu amparà nantu à e valutazioni di danni da l'uffizii di cumunicazione sia in u centru di Gaziantep sia in i nostri distretti Nurdağı è İslahiye".

"U nostru presidente hà annunziatu chì avemu principiatu a più grande mobilizazione di l'abitazione di disastru in a storia di a nostra Republica".

U Ministru Kurum hà dichjaratu chì u travagliu nantu à e novi residenze di disastru hè realizatu simultaneamente in 10 pruvince è hà cuntinuatu e so parolle cusì:
"Cumu u nostru stimatu presidente hà dettu, cum'è avemu cuminciatu à furnisce e nostre case in un annu in Elazığ, Malatya è İzmir in disastri precedenti; Cum'è avemu finitu 1 milione 180 mila residenze cù TOKİ è li trasmettemu à i nostri citadini, custruiremu ancu u megliu, u più bellu è u più durable di e residenze di disastru quì. Quandu guardemu à e case custruite durante stu grande disastru chì avemu avutu oghje, vedemu chì u 95 per centu di l'edificazioni distrutte eranu edifici custruiti trà 1999-2000. Quandu si vede l'edifizii custruiti dopu à u 2002, vedemu chì a maiò parte di elli sò solidi. Vogliu ancu spiegà quì dinò quantu impurtanti sò i regulamenti è a legislazione. Speremu, in questu cuntestu, u nostru presidente hà annunziatu chì avemu principiatu a più grande mubilizazione di l'abitazione di disastru in a storia di a nostra Republica. Travagliemu nantu à i nostri prughjetti è locu in 10 pruvince. "Spergu, cuminciaremu a so custruzzione rapidamente è furnisce à i nostri citadini accessu à e so case".

U Ministru Kurum hà dichjaratu ch'ellu hà manifestatu a so gratitudine à i citadini chì anu travagliatu ghjornu è notte, senza manghjà nè beie, durante u disastru, è hà dettu: "Ringraziemu i 85 milioni di grandi famiglie turche chì ùn anu micca risparmiatu e so preghiere, da l'AFAD, a gendarmeria. , UMKE, membri di a polizia, i nostri militari, a nostra polizia, a nostra Crescent Rossa, u nostru Ministeru chì travaglia quì per i danni. "Vogliu esprime a mo gratitudine à u persunale chì hà fattu a determinazione. "Spergu, avemu aduprà ogni minutu è ogni siconda, è mi sprimu chì cuntinueraghju sta lotta finu à l'ultimu minutu per ghjunghje à i nostri citadini sottu à e macerie". disse.

"U presidente di TOBB Hisarcıklıoğlu è i presidenti di l'ONG anu participatu ancu"

Intantu, u Ministru Murat Kurum hè statu visitatu da Rifat Hisarcıklıoğlu, presidente di l'Unione di Camere è Scambi di Merceria di Turchia (TOBB) è i capi di l'urganisazioni non governamentali (ONG) chì l'accumpagnavanu, dopu a riunione di coordinazione.

Hisarcıklıoğlu hè statu unitu da u presidente di HAK-İŞ Mahmut Arslan, u presidente di MEMUR-SEN Ali Yalçın, u presidente di TESK Bendevi Palandöken, u presidente di TÜRK-İŞ Ergün Atalay, u presidente di TİSK Özgür Burak Akkol, u presidente di Turchia KAMU-SEN è i membri di u Cunsigliu è a camera TOBB Kahve. Era accumpagnatu da i presidenti di a borsa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*