U "Movimentu di Speranza" per e Vittime di u Terramotu hà iniziatu da Izmir

U Movimentu di Speranza hà iniziatu da Izmir per e vittime di u terremotu
U "Movimentu di Speranza" per e Vittime di u Terramotu hà iniziatu da Izmir

Dopu à u disastru di u terrimotu chì hà affettatu 10 pruvince, a Municipalità Metropolitana di İzmir hà iniziatu un "Movimentu di Speranza" in quale tutti i residenti di İzmir seranu implicati. Ministru Tunç SoyerInvitendu tutte e persone di Izmir à a campagna di supportu per esse realizatu via l'indirizzu Umuthareketi.izmir.bel.tr, disse: "Stu muvimentu hà per scopu di furnisce i materiali chì sò urgentemente necessarii è di trasmette à a regione".

Dopu à u terrimotu, l'epicentru di u quale era Kahramanmaraş è chì affettava 10 pruvince, a Municipalità Metropolitana di Izmir hà pigliatu immediatamente azzione. In l'ora di a matina, parechji veiculi d'aiutu è materiali sò stati mandati à a regione, da i veiculi di cuntenituri di terramoti à i sprinkler di u focu, da i camioni alimentari mobili à i pacchetti alimentari.

"Lancemu a prima campagna"

Presidente Tunç Soyerscontru ancu cù i membri di u Cunsigliu di Coordinazione di u Sviluppu Economicu di Izmir (İEKKK), diputati, sindaci di distrittu, organizzazioni non governative è rapprisentanti di e camere prufessiunali in a matina. Annunciendu chì anu iniziatu una campagna chjamata Movimentu di Speranza per a cullizzioni è a consegna rapida di i materiali necessarii in a regione, u presidente Soyer hà dettu: "Da una banda, avemu travaglii per cuntinuà attraversu l'AFAD. Per d 'altra banda, ci sò studii chì cuntinuemu cum'è sucità civile è amministrazioni lucali. Semu decisu di cuntinuà sti dui studii in coordinazione è in manu. Lancemu rapidamente un "Muvimentu di Speranza". Stu muvimentu hè custituitu di mantelli, riscaldatori, stivali, cappotti, materiale di pulizia, kits d'igiene è materiali simili chì anu da esse furnitu assai urgente. Avemu da assicurà chì i nostri citadini cumprà da queste, è aumenteremu a quantità chì cumprà da una volta è ghjunghje à a zona di u terrimotu. Hè cusì chì lancemu a prima campagna in Izmir ".

Quelli chì volenu sustene a campagna puderanu cumprà a quantità di supportu chì volenu da i pacchetti di supportu offerti à Umuthareketi.izmir.bel.tr. A Municipalità Metropolitana di Izmir trasmetterà i pacchetti di sulidarità di i citadini benevoli à a regione cù u so sustegnu istituzionale.

"U populu di Izmir hà digià cuminciatu à furnisce materiali d'aiutu"

Dichjarà chì anu cuminciatu à travaglià assai rapidamente da u mumentu di u terrimotu, u presidente Soyer hà dettu: "Avemu scontru cù u nostru cumandante di l'armata di l'Egeu. Coperte, riscaldatori, tende è cuntenituri deve esse consegnati urgentemente. Avemu mandatu u materiale per esse direttu urgentemente da aereo di carica via AFAD. Avemu avutu una riunione cù Faruk Güler, u nostru presidente di a Zona Libera di l'Egeu, è un aviò di passageru di 250 posti serà quì in 2,5-3 ore. In novu, manderemu e nostre squadre di ricerca è salvata è materiali d'aiutu, chì anu da ghjunghje urgentemente, da questu aereo. Pudemu u nostru camionu di alimentazione mobile è l'ospedale mobile in strada, l'internet mobile andrà ancu, mettemu i nostri squadre di supportu custituiti da sociologi è psicologi in strada dumani matina, i toilette mobili sò in strada. L'area di almacenamento per i materiali da esse furniti cù a campagna serà Fair İzmir. I nostri citadini di Izmir anu digià cuminciatu à furnisce materiale d'aiutu. İzmir hà dimustratu una grande sulidarità durante u terrimotu, è questu hè assai necessariu avà. Semu di fronte à una grande catastrofa. "Avemu da scala sta campagna", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*