U numeru di passageri di crociera chì arrivanu in Turchia hè aumentatu 2022 volte in 22

U numeru di passageri di crociera chì arrivanu in Turchia hè aumentatu
U numeru di passageri di crociera chì arrivanu in Turchia hè aumentatu 2022 volte in 22

Sicondu i dati annunziati da u Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, u numeru di passageri di crociera hà superatu 22 milione in 2022, cù un aumentu di 1 volte. L'interessu in i dui tour di crociera è u misticismo di l'Estremo Oriente hà inspiratu Selectum Blu, una di e cumpagnie principali in u turismu di crociera.

L'interessu in i viaghji di crociera, in quale parechji servizii cum'è l'alloghju, l'alimentariu è l'intrattenimentu sò offerti, cresce ghjornu per ghjornu. Infine, secondu i dati annunziati da u Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, si vede chì u numeru di passageri in crociera hè aumentatu di 2022 volte in 22 è hà superatu 1 milione, mentre chì parechji turisti domestici è stranieri sò digià pianificendu e so vacanze oltremare. per 2023. Selectum Blu, invece, offre l'uppurtunità di participà à diverse attività spirituali durante u so tempu nantu à a nave mentre esplora l'isule greche per quelli chì sò interessate in itinerari interni è atmosfera zen.

U membru di u Cunsigliu Esecutivu di Selectum Blu, Tayfun Turanlıoğlu, hà datu infurmazioni nantu à i tour di cuncettu speciale chì pianificanu per questu annu dopu a stagione di successu 2022.

"In più di a nostra tour d'isule greche, presenteremu cuncetti tematichi quist'annu"

Tayfun Turanlıoğlu, Membru di u Cunsigliu Esecutivu di Selectum Blu, chì inizierà i so tour 2023 u 2 di Maghju, hà dettu: "Com'è ogni annu, avemu pensatu cuncetti unichi è interessanti per i nostri invitati per avè una sperienza di vacanze indimenticabile nantu à a nostra nave chjamata Blue Sapphire. . Faremu u primu giru di a stagione estiva 2023 u 2 di maghju. Quist'annu, presenteremu cuncetti tematichi in più di u nostru solitu ultra all-inclusive tour isule greche da u portu di Bodrum. U nostru primu tour privatu tematicu "Arete prontu per u vostru viaghju?" Cù u slogan, si farà nantu à u calendariu da u 16 di maghju di u 2023. In parte di sta tour, avemu creatu un prugramma tremendu chì permetterà à i nostri invitati di sperienze diverse sperienze, è chì li permetterà di andà oltre i limiti di i so corpi, purificà spiritualmente è fisicamente, è dà significatu à i so propri viaghji.

Handpan, zumba, tabata è pratiche di yoga à bordu

Tayfun Turanlıoğlu hà dettu: "A nostra nave Blue Sapphire hè lunga 200 metri è larga circa 28,5 metri. I nostri ospiti, chì viaghjanu in u cunfortu di un hotel di 366 stelle in 5 cabine, anu l'uppurtunità di participà à diverse attività mentre passanu u tempu in parechje spazii cum'è u ristorante, u centru SPA, u fitness center, a piscina, a sala di ghjocu è i buttreghi. sta grande è magnifica nave custituita da 12 piani. Quist'annu, offremu à i nostri invitati un prugramma novu. In questu prugramma, prumettimu un viaghju pacificu è piacevule à quelli chì volenu integrà cù a natura è sperimentà l'atmosfera zen à bordu, cù guariscenza di sonu, ballu estatica, handpan, zumba, tabata è attività di yoga realizate da istruttori prufessiunali, induve facenu. ùn capisce micca cumu passa u tempu.

"I nostri ospiti compie u so tour riposati, purificati è rinnuvati"

Enfatizendu chì tutti l'ospiti chì sbarcanu da a nave seranu riposati, purificati è rinnuvati dopu à sta tour, Tayfun Turanlıoğlu hà cunclusu e so parolle cusì: "Un'altra cosa chì prestemu attenzione in i nostri tour ultra all-inclusive hè di assicurà chì i nostri invitati passanu più tempu. à destinazioni. Per esempiu, abbandunemu Mykonos, induve andemu in a matina, versu 03.00 di notte. Cusì, aiutemu i nostri invitati à cunnosce l'isula in dettagliu è sperimentà a so vita notturna. In u 2023, firmaremu assai primi in questu sensu. Vulemu chì i nostri invitati sperimentanu u cunfortu di un hotel di lussu in alta mare mentre naviganu per novi sperienze. Inoltre, esaminendu attentamente tutti i feedback chì ricevemu, avemu u scopu di offre sempre u megliu à i nostri invitati ".