U persunale di sustegnu psicosociale mandatu cù 10 affettati da u terrimotu

Affettatu da u terrimotu è u persunale di sustegnu psicosociale mandatu
U persunale di sustegnu psicosociale mandatu cù 10 affettati da u terrimotu

U Ministeru di a Famiglia è i Servizii Suciali hà mandatu u persunale di supportu psicosociale à 10 pruvince affettate da u terrimotu, l'epicentre di quale era u distrittu Pazarcık di Kahramanmaraş.

Dopu à u terrimotu di magnitudine 10, l'epicentru di u quali era in u distrittu Pazarcık di Kahramanmaraş è chì affettava 7,7 pruvince, i Squadre di Supportu Psicosociale di u Ministeru hà iniziatu immediatamente u travagliu di campu.

In questu cuntestu, 116 à Kahramanmaraş, 100 à Adana, 108 à Hatay, 53 à Gaziantep, 64 à Osmaniye, 62 à Malatya, 33 à Adıyaman, 67 à Diyarbakır, 65 à Şanlıurfa è Kilis.

U nostru camionu di u centru di serviziu suciale mobile (SHM) si trasferì in Hatay, è i nostri veiculi SHM mobili in Kahramanmaraş, Osmaniye è Malatya. Un totale di 2 magazzini, unu in Malatya, Şanlıurfa, Adana, Osmaniye è Kahramanmaraş, 3 in Gaziantep è 10 in Adıyaman, sò stati stabiliti per cullà è distribuisce aiuti in natura à quelli chì anu bisognu.

Un totale di 2 mila 209 coperte sò state consegnate da Malatya In-kind Donation Warehouse à a Municipalità Metropolitana di Malatya, 643 coperte, è 152 à Yazıhan Assistenza Sociale è Fundazioni di Solidarietà.

Inoltre, per risponde à i bisogni urgenti, 10 milioni di lire in aiuti in soldi sò stati trasferiti à e nostre Fundazioni d'Assistenza Soziale è Solidarietà in 250 pruvince in u primu stadiu.

Donazioni per a zona di u terrimotu

A coordinazione di e donazioni in natura raccolte in i distretti serà furnita da e Fundazioni d'Assistenza Soziale è di Sulidarità è serà consegnata à e zone di disastru. L'imprese corporative chì vulianu donate in natura anu da cuntattà u Dipartimentu di Emergenza di Disastru è cuntattate u Gruppu di Travagliu di Gestione è Distribuzione di Magazzini di Donazione in natura.

Mentre hè previstu chì nisuna donazione di materiali passati o vicinu à a data di scadenza, materiali di seconda mano o usati serà donatu, e donazioni chì saranu cunsiderate cum'è priorità sò i seguenti:

Guanti, cappotti, stivali, berretti, cappotti è vestiti d'inguernu per i zitelli, stufa catalitica cù tubu, tubu, materasso, manta, powerbank, scatula alimentaria (conservata), pannolini, cibo per i zitelli, tovaglioli sanitari, materiale d'igiene di pulizia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*