U Pesciu in u Museu di Biologia Marina per esse rinfriscata

U Pesciu in u Museu di Biologia Marina serà rinnuvatu
U Pesciu in u Museu di Biologia Marina per esse rinfriscata

Serà rinnuvatu da rimpiazzà e spezie di pesci cumuni chì anu persu a so capacità di esse esposti in u Museu di Biologia Marina di a Municipalità Metropolitana di Antalya.

U Museu di Biologia Marina di a Municipalità Metropolitana di Antalya, situatu in Antalya Kaleiçi Marina, furnisce una cunniscenza stretta di a vita marina è di e spezie in via di estinzione. In u museu, induve si trovanu centinaie di criature marine cum'è squali, aragoste, polpi, razze, spugna e pesci ossei, i pesci cumuni chì anu persu a so funzione di mostra è persu u so culore seranu rimpiazzati è rinnuvati in parte di a cooperazione per esse purtata. fora cù l'Università Akdeniz.

SPECIE ESAMINATE E DETECTED

In u Museu di Biologia Marina, induve i visitori lucali è stranieri viaghjanu in a vita sottumarina di u Mediterraniu, hè statu principiatu un studiu per u scambiu di spezie micca pruibitu. In u scopu di u prugettu chì deve esse realizatu trà a Municipalità Metropolitana di Antalya è a Facultà di Pesca di l'Università di Akdeniz, i pesci chì si trovanu in u museu ma persu a so funzione di visualizazione seranu scambiati. In questu cuntestu, un studiu hè statu realizatu in u museu.

ESCLUDI SPECIES PROHIBIT

Dicendu chì u Museu di Biologia Marina hè un locu impurtante per a cità marittima di Antalya in quantu à a prumuzione è a prutezzione di e creature marine, u membru di a Facultà di Pesca di l'Università Akdeniz Mehmet Gökoğlu hà dettu: In stu cuntestu

Cum'è una università, cooperaremu cù a Municipalità Metropolitana di Antalya per u scambiu di spezie. Eccettu per e spezie in via di estinzione è pruibiti, in particulare i pesci cartilaginosi cum'è i squali è i stingrays, spezie seranu rimpiazzati. Duranti stu cambiamentu, ùn catturaremu micca pesci cartilaginosi in periculu è li purteremu à u museu. Cù u travagliu da fà, u museu s’arriccherà in spezie di pisci. I citadini puderanu ancu esaminà attentamente i pesci chì sò curiosi ", disse.