U pittore turcu Ayşe Betil porta donne anatoliane in Europa

A pittore turca Ayse Betil porta una donna anatolica in Europa
U pittore turcu Ayşe Betil porta donne anatoliane in Europa

I pittori turchi cuntinueghjanu à ottene u successu glubale è portanu a cultura di l'Anatolia à u mondu. Infine, a pittore Ayşe Betil incontrerà l'amatori d'arte in a mostra "Mixing Identities" in Canvas International Art Fair 3, chì si terrà in Venezia trà u 21 è u 2023 di marzu, cù a so pittura à l'oliu raffigurante una donna chì travaglia in Urfa.

A pittura figurativa turca, chì e so radiche tornanu seculi, cuntinueghja à rinviviscia a pittura cuntempuranea. Ayşe Betil, chì si distingue cù e so opere figurative, si svolgerà cù a so pittura à l'oliu nantu à tela in a mostra intitulata Mixing Identities à l'avvenimentu Canvas International Art Fair 3 chì si terrà in Venezia u 21-2023 di marzu. In l'opara, u pittore riprisenta una donna chì vive in Urfa è riflette l'identità regiunale di e terri anatolii, da i vestiti à l'accessori, da u fondu à i culori ch'ella usa.

"Presentanu tracce di a donna anatolica chì travaglia"

A pittore Ayşe Betil hà sparte i dettagli di u so travagliu cù l'audienza di l'arte cù queste parolle:

"Quandu sceglite i mudelli chì pinteraghju, aghju agitu cù e mo emozioni. Ùn aghju micca dipintu un mudellu chì ùn aghju micca statu influenzatu, solu per pruvà u mo talentu o per acquistà apprezzazione. Aghju prisentatu a mo propria perspettiva è stile alimentatu da diverse geografie, tempi è emozioni. A caratteristica più impressiunanti di a pittura figurativa hè chì riflette emozioni realistichi. Per quessa, hè assai impurtante per mè di trasmette nantu à a tela tutti i ditaglii di a figura ch'e pittura, i ditaglii di a terra in quale hè, l'umore chì pensu chì vive, tutti i so lati boni è cattivi. In u mo travagliu, chì si svolgerà in a mostra "Mixing Identities", in quale una donna di Urfa hè una figura, mentre dà indizi nantu à parechji elementi da l'atmosfera di quella geugraffia à u stilu di vita, prisintatu tracce di a donna anatolica travagliata. , chì hè sempre forte, cù i dettagli di a mo figura cum'è i gesti, l'espressioni faciale è a postura. Sò felice di presentà i valori di u nostru paese à u publicu di l'arti internaziunale ".

"Hà apertu a so prima mostra sola in i mesi passati"

A pittore Ayşe Betil, chì prima hà participatu à mostre in cità cum'è New York è Parigi, è ancu in mostre domestiche cù e so diverse opere è hà ancu fattu paisaghji architettonichi cù opere figurative, combina parechji metudi cum'è pittura à l'oliu, acqua è pastellu, carbone. o tecnica mista in i so dipinti, l'utilice trà. In questu modu, u pittore, chì hà datu una identità à u so arte, hà apertu a so prima mostra persunale intitulata "Macchie umane nantu à e mo mani" in Ortaköy Historical Hüsrev Kethüda Bath l'11-17 di nuvembre 2022, è hà successu. Definisce l'arti cum'è un campu di ghjocu à sè stessu, induve hà guadagnatu a so libertà, l'artista hà riunitu u publicu di l'arti cù u so mondu internu cù a so prima mostra individuale, è hà apertu a porta per creà diverse finestre andendu oltre u significatu cù i culori.