U Sicretu di l'Edifiziu micca Distruttu in u Terramotu per esse Implementatu in Istanbul

Imamoglu hà fattu una investigazione in "A Block"
İmamoğlu hà inspeccionatu u "Bloccu A2" micca demolitu

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluHà inspeccionatu l'Antakya Sümerler District Municipality Cooperative Houses A7.7 Block, chì hè ghjuntu à u primu pianu cù u so fallimentu di colapsà in i terremoti di 7.6, 6.4 è 2 in Kahramanmaraş è Hatay, rispettivamente. İmamoğlu, chì hà amparatu chì u "secretu" di l'edifiziu chì sopravvive malgradu 3 terremoti severi era in u travagliu di rinfurzamentu fattu cù "polimeru di fibra di carbonu" 13 anni fà, hà dettu: "Cerchemu una velocità in u densu stock di edifici di Istanbul. . U caosu di demolisce, custruisce, rinnuvà, diritti di sviluppu, ecc., si sovrappone Istanbul è densifica a so populazione, è ùn ci hè micca abbastanza tempu. "Se cuntinuemu ciò chì hè statu fattu in 23 anni in u listessu modu, ùn pudemu micca finisce u rinnuvamentu di Istanbul in 100 anni", disse.

U bloccu A1975, situatu in e case cooperative municipali, chì i fundamenti sò stati posti in u 3 in u distrittu di Antakya Sümerler, hè statu distruttu cumplettamente in u terrimotu, è u bloccu A1 hè statu assai dannatu. U bloccu A2, invece, hà sopravvissutu resistendu à i terremoti di magnitudine 7.7 è 7.6 centrati in i distretti di Kahramanmaraş Pazarcık è Elbistan, è i terremoti di magnitudine 6.4 centrati in Hatay Defne. U "secretu" di u Block A2 hè statu spartutu cù u publicu attraversu a narrativa di i residenti di l'edificiu. Hè statu amparatu chì u bloccu, chì ùn hà micca colapsatu, hè stata rinfurzata cù l'usu di "polimeru di carbonu fibru" nantu à i so mura trà uttrovi 2008 è marzu 2009, è grazia à stu metudu, chì hè statu pruvatu per a prima volta, micca una sola persona hà patitu. un sanguinamentu di u nasu durante u terrimotu.

DR. TÖRE: "RINFORZIAMO I MURI DI RIEMPIMENTO CON POLIMERE DI FIBRA DI CARBONIO"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluEsaminò u bloccu chì ùn era micca demolitu. İmamoğlu, docente di Ingegneria Civile di l'Università di Balıkesir Dr. Informatu da Erkan Töre. Dr. Töre hà dichjaratu chì u bloccu A2, chì ùn hè micca statu demolitu, hè statu rinfurzatu da METU è ITU, è u bloccu A1, chì hè statu assai dannatu, hè statu rinfurzatu da una sucietà di ingegneria locale, è hà dettu: "Avemu rinforzatu i muri di riempimentu cù polimeru di fibra di carbone cù u metudu di rinfurzà muru sviluppatu in Turchia è inclusu in u regulamentu. Cusì, influenzemu u cumpurtamentu di u sistema di trasportu. Una trasfurmazioni cum'è u cimentu di cortina hè ottenuta. Quandu avemu inspeccionatu l'internu, avemu trovu chì i travaglii di rinfurzamentu funzionavanu bè. I parti di l'edifiziu chì ùn sò micca stati rinfurzati sò assai danucati. Eppuru, à a fine di u ghjornu, e persone chì stavanu in i dui edifici anu lasciatu a so casa cù i so mezzi.

"CHERCHEmu VELOCITÀ IN U DENSU STOCK EDIFICI DI ISTANBUL"

Enfatizendu chì travaglianu intensamente nantu à i travaglii di rinfurzamentu in Istanbul, İmamoğlu hà dettu: "L'edificazioni chì sò stati rinfurzati anu sopravvissutu à 3 terremoti in una fila. Cerchemu una velocità in u densu stock di edifici di Istanbul. U caosu di demolisce, custruisce, rinnuvà, diritti di sviluppu, ecc., si sovrappone Istanbul è densifica a so populazione, è ùn ci hè micca abbastanza tempu. Se cuntinuemu ciò chì hè statu fattu in 23 anni in listessa manera, ùn pudemu micca compie u rinnuvamentu di Istanbul in 100 anni. L'inventariu di Istanbul diventerà obsoletu dopu à 100 anni. "Avemu bisognu di vene cun un tali metudu chì avemu bisognu di piglià u prublema à un livellu completamente diversu in 10, 15 anni", disse. İmamoğlu hà aghjustatu chì studiaranu se u sistema in quistione pò esse applicatu in tutta Istanbul.