7.4 Terremotu di Magnitude Centratu in Kahramanmaras Parechji morti è feriti!

U terremotu di Kahramanmaras
U terremotu di Kahramanmaras

Sicondu i dati di a Presidenza di Gestione di Disastru è Emergenza (AFAD), un terremotu di 04.17 in a scala Richter hè accadutu à 7.4:XNUMX, l'epicentre di quale hè u distrittu Pazarcık di Kahramanmaraş.

E regioni orientali, sudeste, mediterranee, di l'Anatolia Centrale è di u Mari Neru di a Turchia sò state scuzzulate da u terrimotu di magnitudine 7.4 centratu in u distrittu Pazarcık di Kahramanmaraş. Mentre quelli catturati in u terrimotu in u so sonnu fughjenu in e strade in panicu è paura, l'edificazioni in parechje pruvince sò stati distrutti. I squadre si sò andati à i zoni di i naufragi è cuminciaru una operazione di ricerca è salvezza.

Sicondu i dati di a Presidenza di Gestione di Disastru è Emergenza (AFAD), un terremotu di 04.17 in a scala Richter hè accadutu à 7.4:7, l'epicentre di quale hè u distrittu Pazarcık di Kahramanmaraş. U terrimotu, chì hè accadutu à una prufundità di XNUMX chilometri da a terra, hè statu risentitu forte in Kahramanmaraş, è ancu in e regioni orientali, sud-est, Mediterraniu, Anatolia Centrale è u Mari Neru. I citadini catturati in u terrimotu in u so sonnu sò andati in carrughji in panicu è paura. Malgradu u fattu chì a temperatura di l'aria era sottu à zero in parechje pruvince di a regione, i citadini anu cuminciatu à aspittà intornu à i fochi chì brusgiavanu è in i so veiculi.

NUTIZI DI DISTRUTTURA VENGUTI DA PASSE CITA

Dopu à u terrimotu chì hà affettatu a mità di u paese, a nutizia di a distruzzione hè vinuta da parechje cità. Certi edifici in e pruvince di Kahramanmaraş, Gaziantep, Diyarbakır, Malatya, Şanlıurfa, Adıyaman, Hatay, Adana è Osmaniye sò stati distrutti. Arrivatu à i naufragi di l'edificazioni colapsati, i squadre cuminciaru una operazione di ricerca è salvezza. I feriti, chì sò stati sguassati da e macerie di l'edificazioni, sò stati purtati à l'uspitali.

Cuntinuà i scontri

Dopu à u terrimotu di magnitudine 04.17 chì hè accadutu à 04.17:7.4, l'epicentru di u quale era Pazarcık à 05.46:5.3 in Kahramanmaraş, a regione hè stata scuzzulata da scossa. Finu à 4.7:4.2 di novu, 4.6 è 5.3 in u distrittu Pazarcık di Kahramanmaraş, 6.4 in u distrittu di Dulkadiroğlu, 6.6, 6.5, 5.3 è 5 in u distrittu Nurdağı in Gaziantep, 4.9, 5.3, 4 è XNUMX in u distrittu Adıslahie XNUMX in u distrittu di Adıslahı , Sincik In u distrittu, ci hè statu un terrimotu di magnitudine XNUMX.

Un Crisis Desk hè statu stabilitu sottu a Presidenza di Fuat Oktay

Immediatamente dopu à u terrimotu, un Crisis Desk cunvucatu à u Centru di Coordinazione AFAD sottu a presidenza di u Vicepresidente Fuat Oktay. In più di Oktay, i ministri è i dirigenti di u dipartimentu pertinenti anu assistitu à a riunione. U Ministru di l'Interior Soylu hà dettu chì i citadini seranu infurmati da a Direzzione di Comunicazioni in u Centru AFAD in tuttu u ghjornu.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*