U vicepresidentu Oktay hà fattu una dichjarazione annantu à u terrimotu

U vicepresidentu Oktay hà spiegatu u terremotu
U vicepresidentu Oktay hà fattu una dichjarazione annantu à u terrimotu

U vicepresidentu Fuat Oktay hà fattu una dichjarazione annantu à u terrimotu in u Centru di Coordinazione di a Presidenza di Gestione di Disastru è Emergenza (AFAD).

Alcuni di i tituli di u discorsu di Oktay sò i seguenti: "Avemu sperimentatu un terremotu di magnitudine 7,4 centratu in Kahramanmaraş Pazarcık. Sfurtunatamente, hè un terremotu assai grande cù intensità estremamente alta è chì affetta 10 pruvince è una regione assai grande. Maraş, Hatay, Osmaniye, Adıyaman, Diyarbakır, Şanlıurfa, Gaziantep, Kilis, Adana e Malatya pruvince. Da u primu mumentu, avemu principiatu à scuntrà in l'AFAD cù tutti i nostri ministri, in particulare u nostru Ministru di l'Interior, è dopu avemu pruvatu à fà l'assignazioni necessarie è e prime intervenzioni.

Da u primu mumentu, u nostru presidente seguita è dirige l'avvenimentu. Ellu seguita assai vicinu. À u mumentu, si tratta di u fattu chì hè seguita da vicinu in i so travaglii diretti per esse trasferitu à Ankara. Avemu mandatu u nostru Ministru di l'Interior Süleyman Soylu in queste pruvince di Maraş. I nostri ministri Vahit Kirişci, Hulusi Akar è Fahrettin Koca in Hatay, u nostru ministru Muharrem Kasapoğlu in Osmaniye, u nostru ministru Adil Karaismailoğlu in Adıyaman, u nostru ministru Bekir Bozdağ in Diyarbakır, u nostru ministru Nureddin Nabati in Şanlıurfa, Antep è Kilis Institution, u nostru ministru di Kilis Murat. Adana' In Malatya, i nostri ministri Derya Yanık è Fatih Dönmez, è i ministri Mehmet Nuri Ersoy è Mahmut Özer sò stati numinati in Malatya.

Da u primu mumentu, si n'andò in i so rigioni. Sfurtunatamente, avemu ancu luttatu cù cundizioni climatichi estremamente severi à u stessu tempu. In queste cundizioni climatichi, i sforzi sò stati fatti per traslassi in a regione u più prestu pussibule.

Finu à avà, avemu persu 70 di i nostri citadini in Maraş. Sfurtunatamente, aspettemu chì questi numeri aumenteranu. Riposa in pace. E mo condolenze à a so famiglia è a so nazione. Da avà, 200 feriti è 300 edifici distrutti in Maraş. Invitatu tutte e nostre organizzazioni di stampa è di media à ùn fà alcuna dichjarazione, soprattuttu per ùn pruvucà a contaminazione di l'infurmazioni, in quantu à u fattu chì nisuna dichjarazione fatta quì hè fiducia.

Avemu 4 morti in Hatay. Avemu 7 feriti è 200 edifici distrutti. Avemu 20 vittime in Osmaniye. Avemu 200 feriti è 83 edifici distrutti. Avemu 13 perdite in Adıyaman. Avemu 22 feriti è 100 edifici distrutti. Avemu 14 vittime, 226 feriti è 20 edifici distrutti in Diyarbakır. Avemu 18 vittime, 200 feriti è 60 edifici distrutti in Şanlıurfa. Avemu 80 vittime, 600 feriti è 581 edifici distrutti in Gaziantep. Avemu 8 vittime, 200 feriti è 50 edifici distrutti in Kilis. Avemu 10 vittime, 118 feriti è 16 edifici distrutti in Adana. Avemu 47 vittime, 550 feriti è 300 edifici distrutti in Malatya.

Finu à avà, avemu 284 morti, 2 mila 323 feriti è 710 edifici distrutti. E squadre di ricerca è salvezza sò state implicate da u primu mumentu.

L'AFAD hà 2 mila 588 squadre di ricerca è salvezza. Fora di questi, 917 anu righjuntu i zoni di u terrimotu. Inseme cù i lucali, 150 di elli cuntinueghjanu i so sforzi di ricerca è salvezza. A nostra squadra di ricerca è salvezza di a gendarmeria hè nantu à u campu cù una squadra di 880 persone, a nostra squadra di ricerca è salvezza di a polizia hè nantu à u campu cù una squadra di 117 persone, u nostru battaglione di disastru naturali da e nostre forze armate hè nantu à u campu cù una squadra di 200 persone. 39 persone, è e nostre ONG vuluntarii sò nantu à u campu cù una squadra di 2 persunale di ricerca è salvezza. Avemu 786 mila XNUMX squadre di ricerca è salvata in totale è stu numeru aumenta ogni mumentu.

In termini di refuggiu, a spedizione di tende è mantelli à e regioni hè stata fatta da u primu mumentu, è anu cuminciatu à fà. Quelli in i nostri magazzini logistichi in a regione anu ancu cuminciatu à esse evaluati. Hè pruvatu à esse consegnatu soprattuttu à i nostri distretti.

Sfortunatamente, l'Hospital Iskenderun, chì hè in relazione cù i nostri ospedali, era un vechju edifiziu. Ùn ci hè nunda in i nostri novi edifici. Ci hè una demolizione in u nostru spitali in Iskenderun. U travagliu cuntinueghja nantu à i nostri pazienti è u persunale quì.

Ci hè danni pesanti in u nostru hospitalu in Gölbaşı, Adıyaman. Quì, i pazienti sò completamente liberati. Spergu chì ùn averemu micca prublemi quì.

Avemu una bona nutizia quì nantu à e scole. In a maiò parte di e scole, un prublema hè ghjuntu à noi circa una o duie scole di paese guasi finu à quì. Avemu ancu parlatu cù u Ministru di l'Educazione Naziunale pocu fà. U nostru ministru hè in strada per u campu. Da u mumentu, i nostri scoli, dormitori è ostelli sò in boni cundizioni, grazia à l'infurmazioni ricevute.

Ci hè un prublema in l'aeroportu di Hatay. Attualmente hè chjusu à i voli. Avemu chjusu Maraş è Antep à i voli civili. In altri palori, i voli ligati à l'aiutu è l'attività di terramotu cuntinueghjanu.

Finu à avà, ci sò 78 scossa. U più grande di questi hè 6,6. Avemu 6 terremoti più grande di 3 è 5 scossa più grande di 8.

A ripresa sò quelli chì sò periculosi dopu à i terrimoti principali. Perchè se l'edifizii sò dannighjati è micca ancora demoliti, u risicu di una scossa più chjuca per distrughje l'edifiziu hè assai altu.

In u primu locu, ci ponu esse qualchi prublemi ligati à a cumunicazione per via di a densità. Hè utile à utilizà solu telefoni di dimensioni cumunicazioni. L'absenza di chjamate longu o a prisenza di alcune chjamate in Internet allevianu e stazioni di basa.

Finu a ora, 102 stazioni di basa mobile sò state veramente mandate à e zone di terrimotu. Hè stata rapidamenti messu in opera. Cù 2 veiculi di cumunicazione d'urgenza è 504 generatori, 175 persone sò stati spediti à l'area di cumunicazione.

TURKSAT hà ancu speditu abbastanza stazioni satellitari à a regione.

A causa di i danni in a linea di trasmissione di gas naturale Kahramanmaraş-Gaziantep, u flussu di gas naturale in e pruvince di Gaziantep, Hatay è Kahramanmaraş è in i distretti di Pazarcık, Narlı, Besni, Gölbaşı, Nurdağı, Islahiye, Reyhanlı, Kırıkhan è Hassa hè stata interrotta. U nostru Ministeru hè vicinu à inizià i so travaglii di mantenimentu è riparazione assai rapidamente.

A linea di gas naturale Kilis hè stata affettata da stu dannu, ma cuntinueghja à esse alimentata da u gasu in a linea.

A coordinazione necessaria hè stata stabilita cù e cumpagnie di distribuzione di gas naturale in a regione, ospedali, furnace, etc. L'approvvigionamentu di gas cuntinueghja à esse furnitu à e instalazioni critiche fornendu gas naturale comprimitu o licuatu.

A riparazione di danni à a linea di trasmissione di gas naturale Kahramanmaraş è Gaziantep pò piglià parechji ghjorni. Travagliemu in diverse misure in quantu à questu.

Avemu ancu altri criaturi affettati da u terrimotu. In relazione à questi, avemu u Gruppu Agriculture, Forestry, Food and Water Livestock di u Ministeru di l'Agricultura è Forestry. Ancu travaglia dura. I tende d'animali sò mandati à a regione per assicurà chì l'animali sò prutetti da u friddu in u listessu modu. A listessa sensibilità serà mostrata quì.

Avemu cuminciatu à riceve chjami assai intensi in l'arena internaziunale in quantu à l'aiutu. In u primu locu, avemu dichjaratu chì pudemu accettà ricerca è salvata è aiuti medichi.

Una volta, vogliu trasmette e mo cundolenze è i migliori auguri à tutta a nostra nazione. Turchia hè una zona di terrimotu, ùn pudemu micca scappà. Ùn sò micca i terrimoti chì uccidenu, sò i palazzi. In quantu à l'edificazioni, a preparazione di u terrimotu hè più impurtante chè a risposta à u mumentu di u terrimotu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*