U "Dipartimentu di Escavazione di l'Area di Disastru" serà stabilitu per u Patrimoniu Culturale in a Zona di Terremotu

A presidenza di l'escavazione di l'area di disastru serà stabilita per e pruprietà culturali in l'area di u terremotu
U "Dipartimentu di Escavazione di l'Area di Disastru" serà stabilitu per u Patrimoniu Culturale in a Zona di Terremotu

U Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy hà dichjaratu ch'elli stabilisceranu un Dipartimentu di Excavazione di l'Area di Disastru per u salvata di beni culturali preziosi in i naufragi di edifizii registrati.

Ersoy, in a so dichjarazione dopu à a "Reunione di u Cunsigliu Scientificu di Cunsigliu per a Proteczione di u Patrimoniu Culturale Hatay" tenuta à u Museu di Archeologia di Hatay, hà dettu chì anu realizatu una investigazione nantu à e strutture storiche è culturali in a cità dopu à i terremoti centrati in Kahramanmaras a settimana passata. .

Ersoy hà dichjaratu chì, cum'è u Ministeru, anu iniziatu un studiu rapidu da u primu mumentu nantu à a determinazione di u dannu à i beni culturali in 11 pruvince, è cuntinuò cusì:

« A nostra squadra di 502 persone, affiliata à a Direzzione Generale di u Patrimoniu Culturale è di i Musei, cuntinueghja à travaglià intensamente. À u listessu tempu, 38 squadre è una squadra separata di 77 persone affiliate à a nostra Direzzione Generale di Fundazioni cuntinueghjanu à fà determinazioni nantu à e proprietà di fundazioni. Cum'è parte di i studii di u campu, i platti di prutezzione sò stati installati per assicurà chì tutti i beni culturali registrati sò separati da altre strutture, indipendentemente da esse pubbliche o private, è i nastri di prutezzione cuntinueghjanu à esse disegnati in i posti chì pudemu ghjunghje.

Ersoy hà dichjaratu ch'elli anu tenutu a prima riunione di u Cunsigliu Scientificu di Preservazione di u Patrimoniu Culturale di Hatay è hà dettu: "Invitaremu l'università chì furnisceranu supportu in e zone chì sò competenti in cunfurmità cù e decisioni chì avemu pigliatu. Se ogni università vole travaglià volontariamente in e zone in quale hè cumpetente, vulemu creà un ambiente di travagliu per elli. disse.

"Molti edifici sò stati dannati, demoliti"

Dichjarà chì u travagliu serà fattu nantu à i beni culturali chì ponu esse salvati, u Ministru Ersoy hà dettu:

"Molti edifici sò stati dannati è demoliti. Avemu beni culturali preziosi chì ponu esse salvati in i naufragi di strutture registrate. In u primu locu, stabiliscemu rapidamente u Dipartimentu di Escavazione di l'Area di Disastru. Sta presidenza è e so squadre seranu custituiti da quelli chì sò esperti in questu affari. Estratteremu è prutegemu i valori chì ponu esse salvati da i naufragi di l'assi registrati distrutti, i nostri beni culturali. Questu hè a prima cosa chì duvemu fà. In seguitu, in certi punti, i detriti bluccanu e strade, è i detriti seranu tirati in modu cuntrullatu per chì e strade sò aperte. Frà questi debris sò materiali di custruzzione chì pudemu usà in a ricustruzzione è a risturazione dopu. Avemu dinù un prucessu di salvà li è purtate à ambienti sani. Facemu stu prucessu cù queste squadre ".

"Stabiliremu un centru di operazione cumuna in Hatay"

U Ministru Ersoy hà enfatizatu chì a roadmap è i principii basi per esse implementati seranu determinati à e riunioni di u cunsigliu è hà dettu: "In cunfurmità cù e decisioni chì avemu pigliatu, stabiliremu un centru di operazione cumuna in Hatay cù a Direzzione Generale di Patrimoniu Culturale è Musei. , Direzzione Generale di Fundazioni. I membri di u nostru Cunsigliu Scientificu Advisory si riuniscenu ancu in stu centru di operazione. Vecu questu impurtante per noi per piglià decisioni veloci è agisce ". hà fattu a so valutazione.

"Scriveremu una nova strada è una storia inseme in questa regione"

Dichjarà chì ci sarà travagliu in i zoni chì deve esse scavatu, Ersoy hà dettu:

"Hatay, Antakya hà un putenziale archeologicu multi-strati. Per quessa, ùn sò micca solu strutture registrate, ma ancu strutture archeologiche è scuperte. Noi, cù u nostru Cunsigliu Scientificu Advisory, scriveremu veramente un novu roadmap è storia inseme in questa regione. Mentre avemu travagliatu nantu à a salvezza di l'assi arregistrati chì deve esse salvatu prima, scriveremu una nova storia di stu locu inseme cumincendu i travaglii di scavi in ​​i zoni di novu apertu chì deve esse scavatu, è ancu a risturazione rapida. è a ricustruzzione di e strutture registrate, fora di a rimuzione di i rutti curretti, storici è culturali da i naufragi. Tutti avemu u desideriu è a determinazione necessaria in questu sensu. Ciò chì ci rende più felici hè chì i nostri amici esperti è i prufessori sò ancu assai disposti è vuluntarii. Fora di i nostri prufessori, s'è e nostre università volenu cuntribuisce in cunfurmità cù e so cumpetenze, a nostra porta hè aperta à elli. Creemu l'ambiente di travagliu necessariu per elli inseme ".

Ersoy hà enfatizatu chì u prucessu serà realizatu in modu trasparente è hà dichjaratu chì anu da fà i comunicati di stampa è l'infurmazioni necessarii dopu à e riunioni.