Una nova zona di stabilimentu hè stabilita per l'impiegati di Akkuyu NPP

Un Novu Insediamentu hè stabilitu per l'impiegati di Akkuyu NPP
Una nova zona di stabilimentu hè stabilita per l'impiegati di Akkuyu NPP

AKKUYU NUCLEAR A.Ş., chì realiza u prughjettu di custruzzione di a prima centrale nucleare di Turchia, si prepara à custruisce una zona residenziale per u persunale operatore di Akkuyu Nuclear Power Plant (NGS). In questu cuntestu, AKKUYU NUCLEAR A.Ş hà firmatu un cuntrattu cù a cumpagnia di custruzzione turca Özaltın İnşaat.

In sta nova zona residenziale da esse custruitu, in più di appartamenti di diverse dimensioni, ci sarà un kindergarten è una scola, buttreghi, ristoranti è caffè, un centru medico è farmacia, cumplessi sportivi, suciali è culturali è un hotel. A zona residenziale, chì accoglierà più di 6.000 2025 persone, serà ancu dotata di una zona di recreazione cumuna per tutti i residenti. U prugettu serà implementatu in trè tappe, è l'ultima tappa hè prevista per esse cumpletata à a fine di u XNUMX.

Facendu valutazioni nantu à u sughjettu, AKKUYU NÜKLEER A.Ş. U direttore generale Anastasia Zoteeva hà dettu: "L'iniziu di a custruzzione di sta zona residenziale hè una tappa nova è impurtante in u sviluppu di u prugettu. Vivendu in u stessu stabilimentu per l'impiegati è e so famiglie è creà cundizioni còmode per elli hè un cumpunente impurtante di u funziunamentu efficiente di una grande facilità industriale cum'è una centrale nucleare. A ghjente hè u nostru valore più grande è faremu tuttu ciò chì hè necessariu per fà sta nova cità, chì serà custruita quì nantu à terri turchi ospitali, per l'impiegati di a centrale nucleare di u futuru, u più còmode pussibule. Tuttu ciò chì hè necessariu serà furnitu in l'area di a cità. I zoni per u sport seranu custruiti, è seranu create e cundizioni necessarie per urganizà u tempu di piacè di i zitelli. Questi ùn sò micca solu edifici residenziali è strutture di infrastruttura suciale, ma ancu parchi cù a so architettura originale, induve i residenti di a cità è l'ospiti ponu passà u so tempu liberu. L'esperti russi è turchi anu da avè tutte e cundizioni necessarie per vive una vita piena è felice è travaglià produttivamente in a prima centrale nucleare di Turchia ".

Muzaffer Özdemir, Direttore Generale di Özaltın İnşaat, hà valutatu u prugettu cù e seguenti parolle: "U locu induve serà custruitu a cità di l'esperti nucleari hè statu sceltu assai bè. Hè situatu pocu luntanu da u mare è assai vicinu à Silifke è Taşucu. Stu novu stabilimentu hè ancu situatu trà l'aeroporti di Antalya è Çukurova, chì sò dui aeroporti internaziunali maiò. In altre parolle, hè assai vantaghju per quelli chì campanu in queste cità. Cum'è Özaltın İnşaat, custruemu ancu a sezione principale di a strada costiera Mersin-Antalya. Dopu chì a custruzzione di sta strada hè finita, u trasportu da ogni aeroportu à a cità residenziale diventerà assai più faciule è più còmuda. A custruzzione di a zona residenziale serà realizata in trè tappe. Dopu à a fine di a prima fase, pensemu di mette in opera più di 800 appartamenti, una scola cù una capacità di 1000 persone è un kindergarten cù una capacità di 450 persone. Quandu a custruzzione di e trè fasi hè finita, ci saranu più di 2.700 700 appartamenti in totale. L'area di a cità residenziale serà più di XNUMX mila metri quadrati. L'alloghju è tutte e strutture di infrastruttura suciale cunnesse sò pensati per risponde à tutti i bisogni di i so residenti. In a cità residenziale, serà ancu custruitu una zona di recreazione, strutture cummerciale è culturali è un hotel. Avemu una vasta sperienza in u disignu è a custruzione di cumplessi residenziali. Questa zona residenziale, induve viveranu i primi esperti nucleari di Turchia, serà ancu di i standard più muderni. "Faremu u nostru megliu per assicurà chì u persunale di a prima centrale nucleare di Turchia vive in cundizioni còmode in case muderne".

U situ determinatu per a custruzzione di a zona residenziale hè pronta per l'iniziu di u travagliu di custruzzione. In questu cuntestu, i travaglii di zoning necessarii sò stati cumpletati è tutti i permessi sò stati ottenuti per l'usu di i terreni per a custruzzione residenziale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*