ABB cuntinua a pulizia contr'à u risicu di l'epidemie in Hatay

ABB cuntinua a pulizia contr'à u risicu di l'epidemie in Hatay
ABB cuntinua a pulizia contr'à u risicu di l'epidemie in Hatay

A Municipalità Metropolitana di Ankara, chì hà mobilizatu tutte e so risorse dopu à i dui terremoti maiò, cuntinueghja à stà vicinu à e vittime di u terrimotu sia in e zone di disastru sia in a Capitale. E squadre in l'area di u terrimotu cuntinueghjanu à pulizziari contr'à u risicu di l'epidemie, è a Brigata di u focu d'Ankara cuntinueghja à salvà una nova vita in i sforzi di ricerca è salvezza.

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà cuntinuatu à mobilizà tutte e so risorse per e vittime in u 7u ghjornu di u terrimotu chì hà stunatu Turchia.

E squadre ABB, chì anu participatu à i sforzi di ricerca è salvata in e regioni affettate da u terrimotu da u primu ghjornu di u terrimotu, cuntinueghjanu à risponde à parechji bisogni cum'è refuggiu, trasportu, vestiti è cibo caldu di e vittime di u terrimotu chì anu lasciatu u so terrimotu. paesi natali è vene à a Capitale.

I LAVORI DI PULIZIA CONTINUANO IN A ZONA TERREMOTU

U Dipartimentu di Estetica Urbana è e squadre ANFA cuntinueghjanu u travagliu di pulizia chì anu iniziatu in u centru di Hatay contr'à u risicu di una epidemia.

U presidente di l'ABB, Mansur Yavaş, hà dettu: "In u risultatu di a grande distruzzione, i nostri citadini in e regioni di u terrimotu stanu affruntendu a minaccia di una epidemia. U nostru Dipartimentu di Estetica Urbana è e squadre ANFA cuminciaru i travaglii di pulizia in Hatay Center. Cerchemu di minimizzà e cunsequenze negative di u pussibule periculu ".

U CABINET DI SALUTE MANDATU À HATAY INIZIU A TRAVAILU

A cabina di salute è u toilette portatile mandati da u Dipartimentu di l'Affari di Salute à a regione di u terrimotu anu ancu righjuntu a regione. U cabinet di salute hà cuminciatu à serve à e vittime di u terrimotu in Hatay cù i medicinali è i consumabili medichi chì cuntene.

RESCUE À L'ORA 140

Cuntinuendu i sforzi di ricerca è salvata in Hatay, i squadre di u Dipartimentu di i Pompieri di a Municipalità Metropolitana di Ankara salvavanu Farah di 136 anni da e macerie à l'ora 17 di u grande disastru è Ceylan Hanım à l'ora 140. Slow hà annunziatu a bona nutizia nantu à i so cunti suciali cum'è seguita:

"Hè duratu 136 ore. Avemu scontru. Farah hà salutatu a vita di novu à l'età di 17 anni. Grazie.

-140. Avemu scontru à Ceylan Hanım à l'ora. Lasciate chì e vostre mani ùn esse disturbate, eroi ".

A SPEDIZIONE DI CAMIONI DI ASSISTENZA CONTINUA

Campagne di supportu per i terremoti iniziati da a Municipalità Metropolitana d'Ankara in a Capitale cuntinueghjanu à u Centru di Supportu di Terremoti di a Stazione Metro Macunköy è a Cold Storage BELKO.

I prudutti purtati à i principali centri di cullizzioni attraversu i capi di l'ANFA in 28 regioni è i centri di cullizzioni stabiliti in tutta a cità sò separati in cuuperazione cù citadini vuluntarii è mandati à 10 cità induve u disastru di u terrimotu hè accadutu.

I chiefdoms ANFA in 28 regioni sò i seguenti:

-Altinpark ANFA Fairground

-Parcu Kecioren Esertepe

-Yenimahalle Cemre Park

-Pursaklar Recep Tayyip Erdogan Park

-Xinjiang Wonderland

- Parcu Etimesgut Göksu

-Çankaya Dikmen Valley

-Altindag Youth Park Ankara City Council

-Altinpark Tepehan

-Mamak 50th Year Park/Blue Lake

- A stazione di metro di Cankaya Koru

- Ayas Town Square City Hall

- Davanti à u Municipiu di Güdül

-Beypazari Ataturk Park

- Piazza Nallihan Town

-Centru Polatli

- Parcu Kahramankazan Muhsin Yazıcıoğlu

-Çamlıdere Sheikh Semerkandi Tomb Landscape Building

-Cubuk Adnan Menderes Park

- Area di Ricreazione Ottomana Akyurt

-Altinpark Plant House

- Terminal Haymana

- Terminal Sereflikochisar

-Parcu di Golbasi Mogan

-Bala Center

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà ancu creatu punti di raccolta temporanei in 6 posti, à dì Batıkent Atlantis Square, Ayrancı Market, Arcadium AVM, Keçiören Waterfall, Göksu AVM è Sincan Tulip Square per chì i materiali di supportu ponu esse lasciati.

U Cunsigliu Municipale di ANKARA CREAT AID STORE

U Cunsigliu di a cità di Ankara (AKK) cuntinueghja à sustene a campagna cullendu donazioni in i so edifici in u Parcu di a Ghjuventù.

In l'unità di coordinazione, induve AKK travaglia cù l'urganisazioni non governamentali è i vuluntarii, una rete di cumunicazione hè stabilita cù e vittime di u disastru è hè furnitu un sustegnu da u magazinu d'aiutu creatu in a sala di mostra.

U Cunsigliu di a cità di Ankara, chì risponde à i bisogni di 600 persone in totale, furnisce ancu supportu di trasportu à i lochi chì volenu andà.

E VITTIMI DI DISASTER VENU PIATTU IN HOUSING SOCIALE

Dopu à u terrimotu, chì era efficace in 10 pruvince, i vittimi di u terrimotu chì sò ghjunti à a capitale è avianu prublemi di l'abitazioni sò posti in l'abitazione suciale in l'Araplar Mahallesi di u distrittu di Mamak.

À e vittime; Piatti caldi per 3 pasti, acqua calda per 24 ore, lavanderia, vestiti, igiene, alimentazione, salute, sicurezza, ambulanza d'emergenza è supportu di latte è formula sò furniti per i zitelli.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*