ABB Invia Docce, Lavanderia Mobile è Barbiere à Kahramanmaraş

ABB Invia Zone di Doccia, Lavanderia Mobile è Barbiere à Kahramanmarasa
ABB Invia Docce, Lavanderia Mobile è Barbiere à Kahramanmaraş

Cuntinuendu i so sforzi per guarì e ferite di u terrimotu in Kahramanmaraş, a Municipalità Metropolitana di Ankara stabilisce una zona di doccia cù una capacità di 100 persone in a regione.

Annunciendu chì e zone di doccia seranu finite stu weekend, u presidente di ABB, Mansur Yavaş, hà dettu: "I nostri centri mobili di doccia / lavanderia / barbiere, chì avemu cunvertitu da i nostri autobus inattivi, cuminciaranu ancu u serviziu u più prestu pussibule".

Dopu à i terrimoti di u 6 di ferraghju, a municipalità metropolitana di Ankara hà pigliatu l'azzione per risolve u prublema di igiene è lavatu, chì hè unu di i più grandi bisogni di i citadini in a zona di disastru.

100 PERSONE CAPACITÀ ZONA DOCCIA hè stallatu

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà annunziatu chì anu custruitu zone di doccia cù una capacità di 1 persone in Kahramanmaraş. In u so postu nantu à i so cunti suciali, Yavaş hà dettu: "Questu weekend, compiemu e zone di doccia cù una capacità totale di 100 persone, ognuna di 50 persone in e sezioni di e donne è di l'omi chì avemu preparatu in Kahramanmaraş. I nostri centri mobili di doccia / lavanderia / barbieri, chì avemu cunvertitu da i nostri autobus inattivi, cuminciaranu ancu u serviziu u più prestu pussibule ".

ABB Invia Zone di Doccia, Lavanderia Mobile è Barbiere à Kahramanmarasa

EGO BUSES TURNED IN DOCCIA, LAVARIA E BERBER

squadre di u Dipartimentu di Prutezzione è Control Ambientale; Trasfurmà 10 autobus di a Direzzione Generale di l'EGO, chì anu ghjuntu à a fine di a so vita utile, in docce mobili, barbieri mobili è lavanderia mobili per l'usu di i citadini in a zona di u terrimotu.

Cum'è a trasfurmazioni hè finita, e duche mobili cù una capacità di 6 persone partenu versu e zone di u terrimotu, è ci sò ancu lavandini, shampoo, sapone, asciugacapelli è asciugamani.

Dui barbieri travagliaranu in u barbieru mobile mandatu per l'usu di vittimi di u terrimotu.