U supportu per a Campagna "Give Meal" di ABB hè di circa 9 milioni di TL

U supportu per a Campagna Give Me Food di ABB si avvicina à milioni di TL
U supportu per a Campagna "Give Meal" di ABB hè di circa 9 milioni di TL

U sustegnu à a campagna "Give Meal", chì hè stata iniziata da a Municipalità Metropolitana di Ankara cù u slogan "A Meal From Me" dopu à u terrimotu, cresce in modu esponenziale. A campagna, chì hà attiratu un grande interessu da tutta a Turchia è hà iniziatu u 16 di ferraghju, hà ricevutu supportu di quasi 4 milioni di TL in 9 ghjorni.

U sustegnu à a campagna "Give Meal", chì hè stata lanciata da a Municipalità Metropolitana d'Ankara cù u slogan "Give Me a Meal" per i citadini affettati da u terrimotu chì sò ghjunti in a capitale, cresce cum'è una valanga.

A campagna attrae una grande attenzione micca solu da Ankara, ma ancu da tutta a Turchia.

Vicinu à 4 MILIONI TL DI SUPPORTU IN 9 DAYS

Ghjovi 16 di ferraghju, u presidente ABB, Mansur Yavaş, hà dettu: "Avete fattu sorridere centinaie di persone cun gentilezza. Avà, vi invitu à tutti à esse una benedizzione à i tavulini di novu. " A quantità di sustegnu per a campagna "Dà un pastu" hà avvicinatu 9 milioni di TL.

I residenti di Başkent chì volenu sustene i citadini affettati da u terrimotu chì venenu in e so cità ponu cumprà una di 25 opzioni diverse: pacchettu di colazione per 50 TL, pacchettu di pranzu per 75 TL è colazione + pacchettu di pastu per 3 TL, nantu à l'indirizzu internet "yemekver". .org". L'ordini posti sò consegnati à e vittime di u disastru chì anu applicatu attraversu Başkent 153.