I primi pacchetti di pasti lanciati in a Campagna "Give Me Food" di ABB

I primi pacchetti di pasti in strada in a Campagna "Give Meal" di ABB
I primi pacchetti di pasti lanciati in a Campagna "Give Me Food" di ABB

A Municipalità Metropolitana di Ankara (ABB) hà lanciatu a campagna di sulidarità "Give Meal" cù u slogan "Ottene un pastu da mè" per i citadini chì sò ghjunti à Ankara da a zona di u terremotu. Dopu à l'annunziu di a campagna, 21 mila 74 pacchetti di pasti sò stati urdinati via Yemekver.org, è a quantità tutale hà righjuntu 2 milioni 36 mila 300 TL.

32 mila 110 pacchetti di cibo sò stati urdinati

U presidente di ABB, Mansur Yavaş, hà dettu annantu à a campagna: "Avete fattu sorridere centinaie di persone cun gentilezza. Avà, vi invitu tutti à esse di novu una benedizzione à i tavulini ".

In u so postu dopu, u sindaco Yavaş hà dettu: "U sustegnu ricevutu per a campagna 'Give Meal', chì avemu iniziatu per i nostri citadini affettati da u terrimotu, hà righjuntu 9 milioni di TL in 2 ore".

I pacchetti di pranzi sò stati preparati

Dopu à a ricezione di ordini, a preparazione di pranzi principia in BelPa Kitchen, una filiale di ABB. I pacchetti di colazione preparati è i pasti cucinati in casa sò in strada per esse purtati à l'indirizzi di e vittime di u terrimotu chì venenu in AŞTİ o dumandanu attraversu Başkent 153.

U presidente di BelPa, Ferhan Özkara, chì hà dichjaratu chì u so solu scopu hè di esse una parte di l'unità affissata da u publicu tutale, hà dettu: "Cum'è ABB, un travagliu di coordinazione di altu livellu hè realizatu in a nostra cucina BelPa. A campagna "Give Meal" chì avemu lanciatu hà attiratu un grande interessu da 81 pruvince. U nostru solu scopu in questu ghjornu difficiule hè di esse una parte di l'unità chì a nostra nazione hà mostratu. Continuendu à serve pasti à e case, ligheremu e ferite di e nostre vittime di u terrimotu. disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*