Ultima Situazione di Dighe è Edifici Dannati in Adana

Ultima Situazione nantu à Dighe è Edifici Dannati in Adana
Ultima Situazione di Dighe è Edifici Dannati in Adana

Ministre de l'agriculture et des forêts Prof. Dr. Vahit Kirişci hà scontru cù rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali in a cità à a 6a Direzzione Regiunale di Adana State Hydraulic Works (DSI) è hà valutatu l'ultima situazione in a cità dopu à i terrimoti.

Esprimendu chì studii sò realizati per determinà i livelli di dannu di l'edificazioni sottu a coordinazione di a Direzzione Provinciale di Urbanizazione Ambientale è Cambiamentu Climaticu per assicurà a normalizazione di a vita, Kirişci hà dichjaratu chì in più di 13 edifici distrutti in tutta a pruvincia, 23 edifici. sò stati trovati assai dannighjati è 120 edifici moderatamente danati.

Kirişci hà dichjaratu chì 640 edifici sò stati ligeramente dannighjati è 2 mila 105 edifici sò stati intatti, secondu e prime investigazioni, è hà continuatu cusì:

"Un studiu hè statu fattu nantu à u puntu chì 2 mila 901 di i 2 mila 745 edifici, chì sò stati analizati prima in Adana, o 95 per centu, eranu intactu o ligeramente danatu. 11 edifizii distrutti in u centru di a cità sò ancu in u distrittu di Çukurova, 16 edifizii sò assai dannati, 93 edifizii sò moderatamente danucati, 490 edifici sò leggermente danucati è 1365 edifici ùn sò micca danatu. U ritmu di l'edificazioni ligeramente dannighjate o senza danni, chì hè di 95 per centu in tutta a pruvincia, hè di 94 per centu quì. E determinazioni chì avemu fattu sò e determinazioni sottumessi à a cunniscenza di i citadini. I nostri citadini ponu vede facilmente quale edifiziu hè dannatu è quale hè u livellu di danni o quale edifiziu hè abitabile via e-Government. Averemu ancu unità in i nostri guvernatori di distrittu per aiutà li in queste materie ".

Sottulineendu chì a capacità in i dormitori hè 11, Kirişci hà dettu chì anu stallatu tende in u campu di fiera, u campu di ghjuventù, l'area aperta da una scola privata è induve ci sò mercati di quartiere, è l'urganisazioni chì furniscenu, da i toilette mobili à a distribuzione di cibo caldu. , corre lisu.

Kirişci hà dichjaratu chì anu furnitu un alloghju sicuru per un totale di 35 mila citadini in Adana.

Sottulineendu chì i travaglii di valutazione di i danni continuanu senza esitazione, Kirişci hà annunziatu chì i sparteranu regularmente cù u publicu.

ULTIMU STATUS SU DIGUE

Kirişci hà dichjaratu chì ci sò 2 dighe impurtanti in Adana è hà fattu e valutazioni seguenti:

"Ùn ci hè micca u minimu prublema. Ùn ci stanchemu micca di travaglià, ma simu veramente stanchi di disinformazione. Questu hè ciò chì ci demoralizeghja cum'è nazione. Prima, hè statu dettu chì ci sò cracks in a diga di Atatürk. Ancu i media internaziunali l'anu utilizatu in qualchì modu. Eiu è a mo squadra DSI anu fattu un esame fisicu di a presa sia da l'aria sia da u so corpu. Avemu determinatu chì ùn ci hè micca una situazione chì pò esse chjamatu u minimu prublema. Avemu ancu spartutu questi. Tandu anu fattu a nutizia chì a presa d'Al Rastan nantu à u fiumu Oronte, chì appartene à u regime sirianu, avia splosu. Tuttavia, l'azzione hè stata l'apertura di e copre di diga per via di a precipitazione eccessiva. U flussu di l'acqua, chì era 15 metri cubi per seconda, hà aumentatu à 130 metri cubi per seconda. U fattu chì l'Amik Plain, chì hà colapsatu à circa 1 metru cù stu terrimotu, hè cascatu 1 metru, hà ancu purtatu una negatività in quantu à u nivellu di l'acqua. Hà causatu puddles in u so circondu, cumpresu l'aeroportu. Avemu pigliatu tutti elli in una manera puntuale. Avemu datu un pocu di l'acqua quì à u Canale Afrin. Attualmente, u flussu di l'acqua quì hè diminuitu da 130 à 75. Hè sottu à u nostru cuntrollu ".

In quantu à a diga di Yarseli in Hatay, u ministru Kirişci hà dichjaratu chì a disinformazione fatta dicendu "ci hè una eruzione, a diga inundarà stu locu prestu" hà causatu paura à e persone chì realizanu i sforzi di salvezza in Hatay, chì li fece finisce u travagliu è lascià a scena.

Indittendu chì anu realizatu una ispezione in situ di sta diga, Kirişci hà dettu:

"Ci hè sempre qualchì crepatura nantu à a superficia di a presa davanti à e dighe chì chjamemu crest, chì ùn hè micca di fronte à u latu di l'acqua, ma di fronte à u latu aval, è avemu fattu queste valutazioni, tenendu in contu l'impurtanza di a so dimensione. . Avemu ancu cuntrullatu l'entrata è a surtita di a tarifa, ùn avemu micca permessu di esse usatu. Ci pò esse un motivu ulteriore, in casu si pò esse usatu per altri scopi ... Tutti i studii tecnichi chì deve esse fattu sò ancu cuntinueghjanu. Avemu 140 dighe è stagni. 110 di elli sò centrali idroelettriche di diga è 30 d'elli sò stagni. 172 centrali idroelettriche in u settore privatu... Ùn ci hè micca prublema cù questi 172 dighe in u settore privatu. Avemu fattu i scarichi d'acqua necessarii in Arıklıkaş in Osmaniye è diga Sultansuyu in Malatya à tempu. Pudemu facilmente dì chì l'acqua ùn hà micca effetti negativi nantu à a nostra regione è insediamenti in a nostra regione per via di u terrimotu. U nostru travagliu nantu à questu cuntinueghja rapidamente ".

"ADANA DIVENTA UN CENTRU LOGISTICO"

Sottulintendu chì 13 persone travaglianu in u campu, Kirişci hà dettu chì 329 aereo, 1 elicotteri, 5 aerei, 6 machini è equipaggiu sò attivamente utilizati in i travaglii di salvezza.

Spieghendu chì u parcu di machini chì appartene à DSI è a Direzzione Generale di Foresta (OGM) hè ancu utilizatu intensivamente, Kirişci hà enfatizatu chì tutte e unità affiliate à u Ministeru sò in u campu.

Kirişci hà dichjaratu chì, ancu s'è u numeru di edifici colapsati in Adana è i danni causati da u terrimotu eranu bassi, anu fattu una funzione impurtante cum'è cità è cuncludi e so parolle cum'è seguente:

"Attualmente, i nostri ospedali furnisce un grande serviziu cum'è un hospitalu regiunale. Quasi tutti i nostri citadini chì anu ricevutu serviziu quì eranu i nostri fratelli da Antakya è Hatay. Ci hè ancu dui aeroporti. Questi anu ancu e so funzioni cum'è un centru cumpletamente. Avemu divintatu un centru logisticu. Ora pudemu dichjarà formalmente questu. Speremu, mustraremu più di u nostru travagliu quì in e pruvince circundante. Facemu un sforzu per aiutà Hatay cù più equipaghji, arnesi, machini è risorse umane ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*