Bisogni critichi di l'area di disastru da l'industriale

Necessità Critiche di a Regione Disastru da l'Industriali
Bisogni critichi di l'area di disastru da l'industriale

L'aiutu di l'industriali à a regione di u terrimotu cuntinueghja senza interruzzione. I materiali prioritari determinati da AFAD, KIZILAY, squadre di ricerca è salvata lucali / stranieri è organizzazioni non governamentali sò consegnati à a zona di u terrimotu sottu a coordinazione di u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia.

Parechji materiali è equipaghji d'impurtanza critica, da caravane à cuntenituri multi-purpose, da generatori à gru, sò spediti à e zone di terrimotu nantu à una basa di 24 ore. I magazzini induve i materiali d'aiutu sò recullati, cucine mobili, proiettori di illuminazione è bagni mobili è toilette sò ancu mandati à a zona di u terrimotu.

GUARDANDO A PRIORITÀ

L'aiutu da a gestione di e Zone Industriali Organizzate in tuttu u paese hè priurità à u desk di crisa è mandatu à a zona di u terrimotu senza ritardu. Unu di sti materiali è l'equipaggiu sò cuntenituri. I cuntenituri d'uffiziu cù duie camere, una cucina è un toilette sò stati cuminciati à esse installati in i zoni di disastru per furnisce i bisogni più basi di e vittime di u terrimotu.

SUPPORTU GENERATORE

Finu a ora, 5 mila generatori sò stati spediti in a regione per risponde à u bisognu di l'electricità è aiutà in attività di ricerca è salvezza. Inoltre, i camioni è i cuntenituri chì sò stati cunvertiti in caravane per u refuggiu è altri bisogni di e vittime di u terrimotu sò stati ancu mandati à a regione.

52 CRANES SONT IN A REGIONE

100 mila guanti di travagliu utilizati da e squadre di ricerca è salvata quandu anu eliminatu i detriti è chì avianu da cambià periòdicamenti perchè eranu usurati sò stati mandati à a regione gradualmente. L'equipaggiu di custruzzione, cum'è pale è gru, sò ancu vitali per caccià i detriti da l'edificazioni è salvà i citadini sottu à e macerie. Cù u sustegnu di TSE, 52 gru di grande tonnellate sò stati mandati à i zoni di disastru è cuminciaru à esse usatu per questa necessità.

97 MILLA SCALDA

I proiettori led è l'equipaggiu di illuminazione supplementu, chì permettenu à e squadre di ricerca è salvata di travaglià di notte, sò stati ancu mandati à a zona di u terrimotu. In più di questi, 77 mila 598 riscaldatori sò stati consegnati à e regioni per a ricerca è salvata è squadre di rimozione di detriti è vittimi di u terrimotu. 20 riscaldatori sò digià in strada. Parechje arnesi è equipaghji utilizati da e squadre di ricerca è salvata anu cuntinuatu à esse furnitu da u primu mumentu di u terrimotu cù a coordinazione di u ministeru.

BAGNI E WC PREFABRICATI

Cù a coordinazione di l'AFAD è a Crescent Red in 7 pruvince affettate da u disastru, hè ancu urganizatu u stabilimentu di novi magazzini induve ogni tipu di materiali d'aiutu sò cullati. Per risponde à i bisogni di pulizia di e vittime di u terrimotu, i bagni prefabbricati mobili è i toilette sò ancu cuminciati à esse spediti in e zone affettate da disastru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*