Una Chjama per e cumpetenze cumuni è a sulidarità per a preparazione per i disastri

Una Chjama per e cumpetenze cumuni è a sulidarità per a preparazione per i disastri
Una Chjama per e cumpetenze cumuni è a sulidarità per a preparazione per i disastri

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, dopu à u disastru di u terrimotu, hà scontru cù i rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali in a cità una volta di più. Parlendu à a riunione induve l'attività realizate in a regione da u primu ghjornu di u terrimotu è e misure pigliate contr'à un pussibule terrimotu in Izmir sò state spiegate, u presidente Tunç Soyer"Solu cù u sensu cumunu è a sulidarità, hè pussibule per noi di trattà cù e pussibilità di un grande disastru", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerscontru cù i rapprisentanti di a sucità civile cù l'agenda di u terrimotu in a reunione di coordinazione cù una larga participazione in Ahmed Adnan Saygun Art Center. U sindaco di Çanakkale Ülgür Gökhan, u Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir Barış Karcı, u Subsegretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir Şükran Nurlu, Suphi Şahin è rapprisentanti di parechje organizzazioni non governamentali anu assistitu à a riunione.

Soyer: "Osmaniye hè u locu induve mantenemu una relazione durabile"

Esprimendu chì continuanu queste riunioni, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Tunç SoyerL'AFAD hà dettu chì mentre i sforzi di ricerca è salvata cumincianu, l'AFAD hà cunghjuntatu Osmaniye cù İzmir è travaglianu per rinvià Osmaniye à i so pedi. U presidente Soyer hà dettu: "Avemu bisognu di mantene un sustegnu assai più forte è organizatu à Osmaniye. Ci sò più di mille morti. Più di 250 edifizii sò stati distrutti, è 700 edifici sò assai dannati è inabitabili è devenu esse demoliti immediatamente. In più di Osmaniye, continueremu à mantene a nostra presenza in Hatay, Adıyaman è Kahramanmaraş in altre regioni. Ma pensemu chì Osmaniye hè u locu induve continueremu a nostra relazione permanente. U prucessu di guariscenza di ferite in Osmaniye; Ci hà da piglià mesi, anni, ma ci hè più. L'agricultura, u turismu, l'industria, i cummercianti sò finiti. Anu bisognu di un sustegnu seriu per purtà à a vita. Avemu assai da fà in quella regione, per esempiu, in relazione à l'agricultura. İzmir hà assuciatu una dirigenza in l'agricultura in Turchia è face assai passi in questu sensu, è avemu assai da fà nantu à i paesi di Osmaniye. Questu hè unu di i nostri scopi da avà. Vulemu cooperà cun voi per mantene relazioni sustinibili è duraturi cù Osmaniye.

"Ci sò dui motivi principali per a nostra cooperazione"

Dichjarà chì ci sò dui motivi principali per e riunioni, u sindaco Soyer hà dettu: "Se unemu a nostra forza, risorse è energia, pudemu fà l'urganizazione in un disastru in İzmir cù una inclusività chì a sparghjerà à i capillari di tuttu u mondu. cità. Speremu di cuntinuà sta cuuperazione, iniziata per via di l'aiuti d'urgenza di u terrimotu, nant'à sti dui assi principali. Supportu sustenibile è permanente à Osmaniye, per pudè mobilizà tuttu u putere di İzmir in a ricustruzione di Osmaniye, è in segundu, urganizà inseme ciò chì pudemu fà in casu di disastru, à u puntu di preparazione per u terremotu di İzmir. Vulemu cuntinuà sta cuuperazione per sti dui fundazioni ".

"L'amnistia di a ricustruzione è a pace deve esse impedita in a Custituzione"

Dicendu chì u statu duveria sustene i sforzi per creà cità resistenti à i terrimoti, Soyer hà dettu: "A Municipalità Metropolitana di Izmir destinarà u 10 per centu di u so budgetu per fà di sta cità una cità resistente à i terrimoti. Facemu a stessa dumanda à u guvernu. Pensemu ch'elli duveranu dà quant'è noi assignemu à sta cità. Questu ùn hè micca abbastanza ancu ... I regolamenti fatti sottu u nome di amnistia di zoning è di pace duveranu esse impediti in a Custituzione è nisuna autorità o guvernu deve esse permessu di fà rigulamenti sottu u nome di amnistia di zoning o di pace ".

"Ùn hè micca fattu per spettaculu"

Enfatizendu l'unità è a sulidarità di fronte à i disastri, u presidente Soyer hà dettu: "Queste sò riunioni di spettaculu, micca solu per spettaculu. Eramu assai feriti. Da avà, duvemu pruvà à truvà e risposte giuste inseme per tuttu ciò chì ci vole à fà per ùn pagà un prezzu cusì pesante in un disastru simile in İzmir è per evità una vittima pesante. Vivemu tutti in sta cità, tutti spartemu a stessa sorte in realtà. Avemu bisognu di cumunicà assai megliu cù l'altri. Ci duvemu à sente assai megliu. Hè pussibule solu trattà e pussibilità di un grande disastru cù una mente cumuna è sulidarità ", disse.

Gökhan: "Vulemu prufittà di a vostra sperienza"

U sindaco di Çanakkale Ülgür Gökhan hà dettu: "U nostru dipartimentu di u focu hà agitu inseme cù u vostru dipartimentu di u focu in Adıyaman è Hatay. Pruteghjenu i nostri amichi. Grazie mille. Seguimu Izmir constantemente. Avemu esaminatu u laboratoriu di custruzzione di Egeşehir in Çiğli. Stabiliremu u listessu. Sapete a zona di terrimotu in Çanakkale. Vulemu prufittà di a vostra sperienza in u vostru prughjettu Halk Konut, chì avete implementatu diventendu una cooperativa ".

"Iskenderun era picculu Izmir"

Funda Müftüoğlu, un duttore specialista chì s'hè vuluntariu per a ricerca è u salvezza in u terrimotu, hà dettu: "Avemu partitu per 3 amici di muntagna in a zona di u terrimotu. Eramu nantu à a strada per l'ora di 6. Trà i veiculi chì ci accumpagnavanu, a Brigata di Fire di Izmir, i veiculi d'aiutu di a Municipalità Metropolitana di Izmir è i camioni eranu i più. In a vostra persona, vogliu ringrazià a Municipalità Metropolitana di Izmir è tutte e persone di Izmir chì anu furnitu assistenza. Aghju vistu assai Izmir in Iskenderun. Iskenderun era picculu Izmir. İzmir hà dimustratu chì ci hè un grande İzmir cù u so propiu nome.

"A nostra esistenza hè listessa à a vostra esistenza"

Vecih Fakıoğlu, presidente di a Fundazione di Cultura Sociale, Assistenza è Solidarità di Hatay, hà dettu: "Pocu dopu à u primu ghjornu di u terrimotu, u nostru presidente hà riunitu organizzazioni non governamentali. Sò tantu cuntentu di campà in Izmir chì a vostra presenza hè uguale à a nostra prisenza quì. In quantu à i prughjetti, u sustegnu pò esse datu solu cù prughjetti cusì belli ".